Jasličari mi smo, društvo loše nismo.
Upoznajemo svijet oko sebe više nismo bebe.
Zanimaju nas boje, veličine i oblici veselimo se u šetnji svakoj životinji pa i ptici.
Volimo zimu, proljeće, ljeto i jesen alat za istraživanje čak nam je i kesten.
Jaslice naše tek su početak veseli nas svaki ponedjeljak i petak!
Uz poticaje nove djeca vide čaroliju jer ju traže.
Budućnost je uz njih laka kao stih.


Razdoblje od 0. do 3. godine života vrijeme je najintenzivnijeg učenja i razvoja djeteta. Stoga je važno djeci te dobi osigurati izazovnu, poticajnu i na istraživanje usmjerenu okolinu. Niz motiviran i kvalitetan rad odgojitelja koji rade s djecom jasličke dobi omogućuju im što više doživljaja i susreta s neobičnim materijalima, različitim osjetilima, zvukovima, osmijehom i toplinom u odnošenju.


Jaslička skupina dječjeg vrtića „Zeko“ kao situacijski poticaj iskoristila je snijeg i vremenske prilike za boravak na otvorenom te igrama na snijegu. Toplo smo se odjenuli i obuli te krenuli u istraživanje. Oduševljenje je bilo vidljivo na dječjim licima i rumenim obrazima (Zima 2020.)


Igra je najprimjerenija aktivnost djeteta i ona je sastavni dio njegova života. U suvremenom životu mnogi prirodu doživljavaju opasnom za djecu, no upravo ona iskustva koja djeca sama dožive i osjete istražujući prirodu grade njihovu otpornost i sposobnost rješavanja problemskih situacija.

Neke od aktivnosti koje smo provodili na otvorenom:  igre s vodom, igre s pijeskom, tko će prvi pronaći…, šetnje, tjelesne aktivnosti (trčanje niz kosinu, prelaženje prepreka), životinje oko nas, istraživanje (kukaca, promjena u prirodi).


Istraživanja svjetlosti i sjene

Vodom ide, ne bućka, travom ide, ne šuška.
Što imaju svi, a ne može se izgubiti?
Što te cijelog života prati?

Svjetlo i sjene kao svakodnevne životne pojave dio su dječjeg okruženja. Zapazili smo igru svjetlosti koja je prodirala u sobu i stvarala sjenu na zidu.

Vođeni interesom djece odgojitelji planiraju poticajne aktivnosti koje mogu izazvati njihov interes, razvojne mogućnosti, te proširivanje postojećih i stjecanje novih spoznaja. Djeca su imala priliku istraživati svjetlost i sjenu kroz različite aktivnosti: kazalište sjena, promatranje loma svjetlosti, pomicanje svjetlosti pomoću baterijske lampe, otkrivanje skrivenih predmeta uz pomoć svjetlosti, igre sjenama i bojama, razgibaj svoju sjenu, šarene sjene,  senzorno- svjetlosne aktivnosti.