Općina Kneževi Vinogradi u suradnji s Osječko-baranjskom županijom subvencionira kamate na stambene kredite

Općina Kneževi Vinogradi sudjeluje u provedbi projekta „Stambeni krediti u funkciji poticanja gospodarstva“ koji je pokrenut od strane Osječko-baranjske županije radi ublažavanja negativnih demografskih trendova, pada broja stanovnika i pojačane  ekonomske emigracije, kao i njihovog negativnog utjecaja na smanjenje broja i udjela radno aktivnog stanovništva, nedostatka potrebne radne snage te usporenog gospodarskog rasta i razvoja.

Projekt je namijenjen hrvatskim državljanima s prebivalištem na području Općine Kneževi Vinogradi i radnim odnosom na području Osječko – baranjske županije, bez obzira na godine života, za kupnju kuće na području naše općine.

Korisnik kredita može biti hrvatski državljanin ili njegov bračni/ izvanbračni drug, životni partner ili neformalni životni partner u vlasništvu nemaju stan, odnosno kuću koji su u takvom stanju uporabljivosti da postoje osnovni higijensko-tehnički uvjeti za život ili u vlasništvu imaju samo jedan stan ili kuću koji je u takvom uporabljivosti da postoje osnovni higijensko-tehnički uvjeti za život, a koji prodaju radi kupnje većeg stana ili kuće. Subvencija se odnosi na prvih 10 godina otplate kredita, i to najviše do iznosa od 500.000,00 kuna. Minimalni rok otplate kredita je 15 godina, a odobreni stambeni kredit može biti i u višem iznosu, a najviše do 1.000.000,00 kuna, odnosno 1.100.000,00 kuna ako u kućanstvu živi osoba s utvrđenim invaliditetom 80% i više, ali u tom slčaju kamatu na razliku kredita u cijelosti snosi Korisnik kredita.

Po svakom odobrenom kreditu Općina Kneževi Vinogradi i Osječko-baranjska županija subvencionirati će kamatu u visini od 1%, odnosno ukupno 2% kamate na odobreni kredit poslovne banke, što u konačnici znači da građani mogu dobiti stambeni kredit s kamatnom stopom od 0,49% do 1,2%.

Banke putem kojih se mogu koristiti subvencije su: Agram banka d.d., Erste&Steiermarkische Bank d.d., Hrvatska poštanska banka d.d., OTP banka d.d., Privredna banka Zagreb d.d., Podravska banka d.d. i Zagrebačka banka d.d.

Zahtjev za subvencioniranje kamate na kredit podnosi se poslovnoj banci na propisanom obrascu koji se nalazi na internetskim stranicama Županije.

Tekst Javnog natječaja možete pogledati OVDJE.

Natječaj za dodjelu učeničkih i studentskih stipendija – II. krug (neutrošena sredstva)

Na temelju članka 5. stavak 1. Pravilnika o dodjeli učeničkih i studentskih stipendija (Službeni glasnik 7/19), Općinski načelnik dana 08.02.2021. na prijedlog Jedinstvenog upravnog odjela raspisao je

N A T J E Č A J za dodjelu učeničkih i studentskih stipendija – II. krug (neutrošena sredstva)

I.
Ovim natječajem dodjeljuju se učeničke i studentske stipendije u akademskoj, odnosno školskoj 2020/2021.godini u kategoriji:

1. UČENIČKE STIPENDIJE:
1.1. 5 stipendija za uspjeh u školi za srednjoškolske učenike u mjesečnom iznosu od 200,00 kn po učeniku;
1.2. 5 stipendija prema socijalnom statusu za srednjoškolske učenike u mjesečnom iznosu od 200,00 kn po učeniku;
1.3. 5 stipendija za deficitarna zanimanja ( 2 stipendije za zanimanje: mesar i 3 stipendije za zanimanje: veterinarski tehničar u suradnji s Beljem d.d.) za srednjoškolske učenike u mjesečnom iznosu od 200,00 kn po učeniku od strane Općine, te dodatnom stipendijom u iznosu od 400,00 kn od strane Belja d.d. prema posebnom ugovoru.

2. STUDENTSKE STIPENDIJE – ZA SVE STUDENTE
2.1. Neograničen broj sukladno uvjetima natječaja u mjesečnom iznosu od 500,00 kn po studentu.
Učenik može podnijeti prijavu i po socijalnom statusu i po uspjehu, odnosno za deficitarna zanimanja u odvojenim prijavama. Ako ostvaruje pravo i po socijalnom statusu i po uspjehu, ostvarit će samo po socijalnom statusu, dok će na listu prema uspjehu ući slijedeći učenik ili student, ako ispunjava, ako je podnio za sve tri kategorije, a pripada deficitarnom zanimanju iz točke 1.3. ostvarit će samo za deficitarna
zanimanja.
Odobrene stipendije dodjeljuju se učenicima/studentima do završetka školovanja za koje su im dodijeljene.

II.
Pravo na dodjelu stipendija:
1) UČENIČKE STIPENDIJE

1.1. Učeničke stipendije za uspjeh u školi
 da su državljani Republike Hrvatske;
 da su redoviti učenici drugog, trećeg ili četvrtog razreda srednje škole;
 da imaju prebivalište na području Općine Kneževi Vinogradi najmanje 1 godinu;
 da imaju prosjek ocjena najmanje 4,0;
 da nisu korisnici druge stipendije, osim za deficitarna zanimanja po sporazumu Općine i dr. pravne osobe;
 da podnositelji i članovi uže obitelji (roditelji, braća) u trenutku podnošenja prijave ne duguju proračunu Općine.

Elementi za utvrđivanje liste kandidata za dodjelu Stipendije su:
 uspjeh u školovanju;
 postignuti izvanškolski rezultati tijekom školovanja.
U slučaju da više kandidata za stipendije za uspjeh u školi ima isti broj bodova, prednost ima kandidat lošijeg socijalnog statusa koji se utvrđuje na osnovu dokaza o socijalnim prilikama u obitelji kandidata (potvrda o visini dohotka porezne uprave, broj članova obitelji i dr)

1.2. Stipendije prema socijalnom statusu
 da su državljani Republike Hrvatske;
 da su redoviti učenici drugog, trećeg ili četvrtog razreda srednje škole;
 da imaju prebivalište na području Općine Kneževi Vinogradi najmanje 1 godine;
 da nisu stariji od 18 godina;
 da nisu korisnici druge stipendije;
 da podnositelji i članovi uže obitelji (roditelji, braća) u trenutku podnošenja prijave ne duguju proračunu Općine.

Elementi za utvrđivanje liste kandidata za dodjelu Stipendije su:
 socijalni status učenika;
 uspjeh u školovanju.

1.3. Stipendije za deficitarna zanimanja: MESAR I VETERINARSKI TEHNIČAR
 da su državljani Republike Hrvatske;
 da su redoviti učenici drugog, trećeg ili četvrtog razreda srednje škole;
 da imaju prebivalište na području Općine Kneževi Vinogradi najmanje 1 godinu;
 da nisu stariji od 18 godina;
 da nisu korisnici druge stipendije, osim za deficitarna zanimanja iz točke 1.3. prema posebnom Sporazumu između Općine i Belja plus d.o.o.;
 da podnositelji i članovi uže obitelji (roditelji, braća) u trenutku podnošenja prijave ne duguju proračunu Općine.

Elementi za utvrđivanje liste kandidata za dodjelu Stipendije su:
 socijalni status učenika;
 uspjeh u školovanju.

2. STUDENTSKE STIPENDIJE
 da su državljani Republike Hrvatske;
 da su redoviti studenti prve, druge ili više godine studija;
 da imaju prebivalište na području Općine Kneževi Vinogradi najmanje 1 godinu;
 da nisu apsolventi;
 da nisu stariji od 26 godina;
 da nisu korisnici druge stipendije;
 da podnositelji i članovi uže obitelji (roditelji, braća) u trenutku podnošenja prijave ne duguju proračunu Općine.

III.
Učenici ili studenti dobitnici Stipendije Općine Kneževi Vinogradi ne mogu istovremeno primati i
druge stipendije, osim pod uvjetima iz ovog natječaja.

IV.
Učenici, odnosno studenti koji se prijavljuju na natječaj dužni su dostaviti sljedeću dokumentaciju:
 Obvezna dokumentacija:
– potpuno popunjen prijavni obrazac (obrazac sastavni dio natječaja, a nalazi se na web stranici Općine);
– preslika domovnice;
– preslika osobne iskaznice;
– uvjerenje o prebivalištu MUP-a;
– potvrda o upisu u školsku, odnosno akademsku godinu 2020/2021 (Srednje škole, odnosno Fakulteta);
– potvrda porezne uprave o prihodima za sve članove obitelji za prethodnu godinu i u tekućoj godini;
– dokaz o mjesečnim prihodima članova obitelji (preslike isplatnih lista plaće i sl.)

Dodatno za učeničku stipendiju:
– dokaz o ocjenama iz prethodne dvije godine srednje škole, osim za učenike drugog razreda koji dostavljaju dokaz iz prvog razreda – potvrda škole, odnosno prijepis ocjena;
 opcionalno radi ostvarenja većeg broja bodova kod učeničkih stipendija:
– dokaz – potvrda Centra za socijalnu skrb, ukoliko je učenik/student član obitelji koji prima zajamčenu minimalnu naknadu, ili su kategorizirane kao osobe s posebnim potrebama, kao i ako su korisnici drugih davanja Centra za socijalnu skrb
– dokaz o osvojenom 1., 2. odnosno trećem mjestu na županijskom ili državnom ili međunarodnom natjecanju

Prijave koje nisu potpune, odnosno ne sadrže obveznu dokumentaciju, ili ne stignu u propisanom roku neće se uzeti u razmatranje.

V.
Prijava za dodjelu stipendija s potrebnom dokumentacijom podnose se u roku 15 dana od dana objave natječaja u javnom glasilu, oglasnim pločama i na web stranici Općine putem pošte na adresu:

Općina Kneževi Vinogradi
Jedinstveni upravni odjel
31309 Kneževi Vinogradi
Hrvatske Republike 3.

S naznakom „Za natječaj za dodjelu stipendije ______________“

(navesti za koju stipendiju se javlja učeničku/studentsku po uspjehu ili socijalnom statusu)

VI.
Na temelju priložene dokumentacije Povjerenstvo imenovano od strane Općinskog načelnika izvršit će bodovanje kandidata prema utvrđenim pravilima sukladno Pravilniku o dodjeli učeničkih i studentskih stipendija (Službeni glasnik 7/2019).
Prijedlog liste kandidata za dodjelu Stipendije objavljuje se na oglasnoj ploči Općine Kneževi Vinogradi te putem obavijesti kandidata.
Svaki kandidat može podnijeti pismeni prigovor na listu u roku osam dana od dana objavljivanja liste.
Povjerenstvo je dužno donijeti odluku o prigovoru u roku osam dana nakon isteka roka za prigovor.
Odluka o prigovoru je konačna.
Način korištenja stipendije, gubitak stipendije i drugi uvjeti i prava određeni su pravilnikom o dodjeli učeničkih i studentskih stipendija.
Za sve što nije navedeno u ovom natječaju direktno se primjenjuju odredbe Pravilnika o dodjeli učeničkih i studentskih stipendija (Službeni glasnik 7/19).

Tekst natječaja – HR
Tekst natječaja – HU
Obrazac prijave za stipendije uz natječaj
Privola – izjava o zaštiti osobnih podataka

Javni natječaj za financiranje programa i projekata udruga od interesa za opće dobro na području Općine Kneževi Vinogradi u 2021. godini

Odluka o dodjeli sredstava za financiranje programa/projekata udruga od interesa za opće dobro u 2021. godini (25.02.2021.)


Na temelju članka 18. Pravilnika o financiranju programa i projekata udruga od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik broj 9/15), Programa javnih potreba iz Proračuna Općine za 2021. godinu i Odluke o utvrđivanju prioriteta financiranja, načinu raspodjele raspoloživih sredstava namijenjenih financiranju programa i projekata koje u određenom području provode udruge u 2021. godini od 08. siječnja 2021. godine Jedinstveni upravni odjel Općine Kneževi Vinogradi raspisuje

JAVNI NATJEČAJ za financiranje programa i projekata udruga od interesa za opće dobro na području Općine Kneževi Vinogradi u 2021. godini

I. PREDMET JAVNOG NATJEČAJA
Predmet ovog Javnog natječaja za financiranje programa i projekata udruga od interesa za opće dobro na području Općine Kneževi Vinogradi u 2021. godini (u daljnjem tekstu: Javni natječaj) je prikupljanje pisanih prijedloga programa i projekata Udruga, namijenjenih zadovoljavanju javnih potreba u
prioritetnim područjima:
1. Sport i rekreacija;
2. Kultura;
3. Socijalna skrb;
4. Gospodarstvo;
5. Ostale društvene potrebe koje su usmjerene na poboljšanje kvalitete življenja na području Općine Kneževi Vinogradi, a sve sukladno Uputama za
prijavitelje, koje su sastavni dio ovog Javnog natječaja
II. UVJETI ZA PRIJAVU
Na ovaj Javni natječaj mogu se javiti sve Udruge sa sjedištem na području Općine Kneževi Vinogradi i/ili čiji su članovi s područja Općine Kneževi Vinogradi i/ili koje provode program ili projekt na području Općine Kneževi Vinogradi, i to u području sporta i rekreacije, kulture, socijalne skrbi, gospodarstva i ostalih društvenih potreba koje su usmjerene na poboljšanje kvalitete življenja na području Općine Kneževi Vinogradi, a kojima temeljna svrha nije stjecanje dobiti.
Prijavu programa ili projekta na Javni natječaj može podnijeti Udruga koja je upisana u Registar udruga i Registar neprofitnih organizacija te vodi transparentno financijsko poslovanje u skladu s propisima o računovodstvu neprofitnih organizacija i koja je ispunila ugovorne obveze prema Općini Kneževi
Vinogradi te svim drugim davateljima financijskih sredstava iz javnih izvora.
Udruga mora priložiti dokaz da se protiv odgovorne osobe u udruzi ne vodi kazneni postupak, te da udruga ima podmirene sve doprinose i plaćen porez.
III. UKUPNA VRIJEDNOST JAVNOG NATJEČAJA I IZNOS POTPORE
Za financiranje programa i projekata Udruga u okviru ovog Javnog natječaja, u Proračunu Općine Kneževi Vinogradi za 2021. godinu planirana su financijska sredstva u ukupnom iznosu od 1.205.000,00 kn.
Raspodjela financijskih sredstava udrugama unutar programskih područja određuje se sukladno kriterijima posebne Odluke, a što se navodi u Uputama za prijavitelje.
IV. NAČIN I ROK PRIJAVE
Programi se prijavljuju na propisanim obrascima, koji čine sastavni dio ovog Javnog natječaja.
Obrasce je potrebno u cijelosti popuniti tiskano elektronskim putem sa svim podatcima koji se traže.
Svaka prijava mora biti ovjerena i potpisana od odgovorne osobe.
Uz prijavu je potrebno priložiti svu dokumentaciju kojom se dokazuje ozbiljnost namjere realizacije pripremljenih programa kao i postojanje opravdanosti da se program sufinancira iz proračuna Općine Kneževi Vinogradi.
Prijave se, na propisanim obrascima i s potrebnom dokumentacijom u zatvorenoj omotnici šalju preporučeno poštom ili osobno predaju na sljedeću adresu:

OPĆINA KNEŽEVI VINOGRADI
Jedinstveni upravni odjel
Hrvatske Republike 3
31309 Kneževi Vinogradi

s naznakom ˝Natječaj za udruge – NE OTVARAJ˝.
Rok za podnošenje prijave na ovaj Natječaj je 30 dana, odnosno zaključno s 08.02.2021. godine.
Postupak zaprimanja, otvaranja i pregleda dostavljenih prijava, procjena prijava, dostava dodatne dokumentacije, ugovaranje, donošenje odluke o dodjeli financijskih sredstava, podnošenje prigovora te postupanje s dokumentacijom detaljno su opisani u Uputama za prijavitelje.
Udruge nezadovoljne odlukom o dodjeli sredstava ili odbijanju prijave imaju pravo prigovora sukladno Uputama za prijavitelje.
V. DODATNE INFORMACIJE
Sva pitanja vezana uz ovaj Javni natječaj mogu se postaviti elektroničkim putem, slanjem upita na adresu elektronske pošte: opcina@knezevi-vinogradi.hr .

Javni natječaj za udruge
Javni natječaj za udruge na mađarskom
Upute za prijavitelje

Opisni obrazac
Obrazac proračuna
Obrazac izjave o nepostojanju dvostrukog financiranja
Obrazac izjave o ispunjenju obveza

Opisni-izvještaj-programa-projekta
Obrazac-financijskog-izvješća

Javni natječaj za zakup poslovnog prostora na području Općine Kneževi Vinogradi

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (Narodne Novine 125/11, 64/15, 112/18), članka 47. Statuta Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 3/13, 3/18, 3/20), članka 6. Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 1/2016), Općinski načelnik Općine Kneževi Vinogradi raspisao je

JAVNI NATJEČAJ za zakup poslovnog prostora na području Općine Kneževi Vinogradi

Članak 1.
Predmet Javnog natječaja je davanje u zakup poslovnog prostora i to za
1. Poslovni prostor u sklopu Doma kulture u Kotlini, Kotlina, Glavna 46.
– površine 57,40 m², koji čini prostor bivše gostionice, s pravom korištenja toaleta;
– prostor se daje u najam s namjenom: ugostiteljstvo s dijelom opreme (šank i sl.), s prioritetnim zapošljavanjem pod istim uvjetima osoba s područja Općine Kneževi Vinogradi;
– prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju, a uz mogućnost priznavanja troškova sanacijskog uređenja, koji povećava vrijednost poslovnog prostora;
– rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina;
– zajednički režijski troškovi s ostalim dijelom doma kulture uredit će se ugovorom;
– početna mjesečna zakupnina: ukupno iznosi 156,55 kuna (143,50 + 13,05 (43,50*30%))

2. Poslovni prostor u Zmajevcu, Zmajevac, Maršala Tita 90. u Domu kulture (prostor bivše mesnice)
– površine 37 m², koji se sastoji od jedne prostorije – odvojenog ureda, bez sanitarnog čvora s mogućnošću korištenja istoga u sklopu doma kulture;
– prostor se daje u najam s namjerom: uredski prostori (djelatnosti financijskih institucija, knjigovodstveni servisi i sl.)
– prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
– rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina;
– početna mjesečna zakupnina: ukupno iznosi 185,00 kuna.

3. Poslovni prostor u Zmajevcu, Zmajevac, Maršala Tita 90. u Domu kulture (prostor bivšeg Turističkog ureda)
– površine 18 m², koji se sastoji od jedne prostorije – odvojenog ureda, bez sanitarnog čvora s mogućnošću korištenja istoga u sklopu doma kulture;
– prostor se daje u najam s namjerom: trgovačke djelatnosti
– prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
– rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina;
– početna mjesečna zakupnina: ukupno iznosi 108,00 kuna.

Članak 2.
Pravo sudjelovanja na natječaju imaju sve pravne i fizičke osobe s prebivalištem u Republici Hrvatskoj, a koje uplate jamčevinu u vrijednosti početne mjesečne zakupnine za poslovni prostor koji se natječu i to na žiro-račun Općine HR83 2340009 18195 00000 s pozivom na broj: 68 7706-OIB i koje nemaju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja.

Uplaćena jamčevina se vraća natjecateljima koji ne uspiju u natječaju u roku 15 dana od dana odabira najpovoljnijeg natjecatelja, dok se odabranim natjecateljima uračunava u zakupninu. Odustalim natjecateljima jamčevina se zadržava kao odustatnina.

Članak 3.
Najpovoljnijom ponudom smatra se ona ponuda koja uz ispunjene uvjete natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine.
Prvenstveno pravo na odabir ponuditelja poslovnog prostora imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i Zakona i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.

Članak 4.
Poslovni prostor mora se u funkciju staviti u roku 30 dana od dana sklapanja Ugovora. Mjesečna zakupnina plaća se unaprijed najkasnije do desetog dana u mjesecu, uz mjesečnu zakupninu zakupnik je dužan plaćati i sve režijske troškove, čije će se plaćanje detaljno urediti ugovorom o zakupu. Prilikom sklapanja Ugovora o zakupu, koji se sklapa kao ovršna isprava, zakupnik je dužan dostaviti i bjanko zadužnicu na 5.000,00 kuna.

Članak 5.
Ponuda obvezno mora sadržavati:
– podatke o ponuditelju, adresa, OIB, za fizičke osobe – državljanstvo, podatke iz registra za pravne i fizičke osobe – podatke o upisu u upisnik nadležnog registra za pravne i fizičke osobe;
– oznaku prostora za koji se natječe;
– ponuđenu cijenu mjesečne zakupnine za prostor za koji se natječe;
– naznaku djelatnosti koja će se obavljati u poslovno prostoru;
– rok početka rada u poslovnom prostoru, koji ne može biti dalji od 30 dana od dana sklapanja ugovora;
– dokaz o uplati jamčevine;
– dokaz o registraciji za obavljanje djelatnosti koju nudi;
– preslik osobne iskaznice za odgovornu osobu;
– potvrdu Porezne uprave o ne postojanju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave po bio kojoj osnovi, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja ne stariju od 30 dana;
– potvrdu Općine Kneževi Vinogradi o ne dugovanju po bilo kojoj osnovi
– dokaz o prvenstvu prema Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata – potvrda nadležnog ureda.

Članak 6.
Ponude se dostavljaju u zatvorenim kovertama – preporučeno poštom u roku od 8 dana od dana objave obavijesti u dnevnom tisku, te cijelog natječaja na oglasnim pločama i web stranici Općine: www.knezevi-vinogradi.hr, na adresu:

OPĆINA KNEŽEVI VINOGRADI
Jedinstveni upravni odjel
Hrvatske Republike 3.
31309 Kneževi Vinogradi

s naznakom ˝Za natječaj za zakup poslovnog prostora u __________ ( naziv prostora)
– NE OTVARAJ˝

Članak 7.
Zainteresirani natjecatelji tijekom otvorenog natječaja mogu uz nazočnost ovlaštene osobe zakupodavca izvršiti uvid u poslovni prostor za koji se natječe uz prethodnu najavu osobno ili na tel. 031/730-938 (Općina Kneževi Vinogradi), svakim radnim danom od 07,00 do 15,00 sati, te zatražiti dodatna pojašnjenja u svezi natječaja.

Članak 8.
Otvaranje ponuda obavit će Komisija 01.10.2020. godine s početkom u 12,00 sati. Odluku o davanju u zakup donosi Općinski načelnik u roku 30 dana od dana otvaranja ponuda. Općinski načelnik zadržava pravo ne prihvaćanja niti jedne ponude.

Javni natječaj za zakup poslovnog prostora na području Općine Kneževi Vinogradi

Obavijest o proglašenju prirodne nepogode – olujni vjetar praćen tučom i velikom količinom oborina

Obavještavaju se poljoprivredna gospodarstva, pravne i fizičke osobe koje su pretrpjele štetu djelovanjem nepovoljnih vremenskih uvjeta –olujnog vjetra praćenog tučom, i velikom količinom oborina na području Općine Kneževi Vinogradi u ljetnim mjesecima, posebno tijekom kolovoza, da je Župan Osječko-baranjske županije dana 08.09.2020. proglasio prirodnu nepogodu olujni vjetar praćenog tučom, i velikom količinom oborina.

Sve osobe (fizičke i pravne) koje imaju oštećenja na poljoprivrednoj proizvodnji, građevinama, opremi, šumama, višegodišnjim nasadima, obrtnim sredstvima u poljoprivredi i osobnim automobilima – vozilima uzrokovanu nepovoljnim vremenskim uvjetima – tijekom ljetnih mjeseci da svoju štetu mogu prijaviti Općinskom povjerenstvu za procjenu šteta Općine Kneževi Vinogradi.

Prijava štete se dostavlja u Jedinstveni upravni odjel Općine Kneževi Vinogradi svakim radnim danom u vremenu od 7,00 do 15,00 sati i to zaključno do 16. rujna 2020. (naknadna prijava nije moguća).

Uz obrazac prijave štete – PN obavezno se dostavlja:
– Izjava o osiguranju dobra
– po mogućnosti fotografije (ukoliko nisu dostavljene uz prvo priopćenje)

1. Za štetu u poljoprivredi – poljoprivrednoj proizvodnji, voćarstvu i vinogradarstvu: presliku upisnika – Zahtjev za potporu u 2020.godinu s naznačenim parcelama na kojima se prijavljuje šteta;
2. Za štete na šumama: vlasnički i posjedovni list s upisanom kulturom „šuma“, dokaz o vrsti drveća u ha s naznakom o vrsti: tehničko i ogrjevno drvo;
3. Za štete na objektima – građevinama (stambeni i poslovni): dokaz o vlasništvu, dokaz o legalnosti i starosti objekta;
4. Za štete na opremi: popis – vrsta i starost opreme;
5. Za štete na osobnim automobilima: dokaz o vlasništvu, te presliku policijskog zapisnika, preslike police osiguranja.

Ovjerenu prijavu možete dostaviti osobno, poštom, e-mailom (uz naknadu dostavu poštom). Prilikom procjene štete, Povjerenstvo zadržava pravo zahtijevati dopunu dokumentacije .

Za sve informacije možete se obratiti na telefon Jedinstvenog upravnog odjela 730-938.

Obrazac prijave štete od prigodne nepogode – PN

Obavijest o proglašenju prirodne nepogode – HR

Obavijest o proglašenju prirodne nepogode – HU

Javni poziv za sufinanciranje školskih knjiga i opreme iz Mjere 5. Programa poticanja obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za period 2018.-2023. godine „Lakše do školskih knjiga i opreme“

Popis odobrenih zahtjeva za sufinanciranje školske opreme


Temeljem članka 47. Statuta Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 3/13, 3/18, 3/20) i točke 5. Programa poticanja obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za period 2018.-2023.godine (Službeni glasnik 12/18), Općinski načelnik dana 10.08.2020. godine raspisuje JAVNI POZIV za sufinanciranje školskih knjiga i opreme iz Mjere 5. Programa poticanja obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za period 2018.-2023. godine „LAKŠE DO ŠKOLSKIH KNJIGA I OPREME“

I. PREDMET JAVNOG POZIVA
Raspisuje se Javni poziv za sufinanciranje iz Programa poticanja obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za period 2018.-2023.godine iz Mjere 5. „Lakše do školskih knjiga i opreme“. Školske knjige i oprema će se sufinancirati u iznosu 300,00 kuna po učeniku koji zadovoljava uvjete iz Javnog poziva.

II. PRIHVATLJIVI KORISNICI
Pravo na sufinanciranje ostvaruju osnovnoškolski i srednjoškolski učenici:
– učenici osnovnih škola s prebivalištem na području Općine Kneževi Vinogradi ukoliko pohađaju osnovnu školu u Kneževim Vinogradima i Zmajevcu (uključujući i područne škole) te
– učenici srednjih škola.

III. UVJETI PRIHVATLJIVOST
Podnositelj zahtjeva nema pravo na potporu ukoliko je za istu namjenu primio potporu iz drugih izvora u 100%-tnom iznosu ili ukupan postotak sufinanciranja ne može prijeći 100% Korisnik potpore dužan je omogućiti davatelju potpore kontrolu namjenskog utroška dobivene
potpore.

IV. OBVEZNA DOKUMENTACIJA
– Potpuno i čitko popunjen obrazac O-Z-OB-5
– Izjava o dvostrukom financiranju i privola (dio obrasca)
– Preslika o.i. za podnositelja – jedan od roditelja;
– Potvrda škole za djecu o upisu u šk.godinu 2020./2021. (za učenike srednjih škola)
– preslika IBAN-a podnositelja zahtjeva.

V. NAČIN PODNOŠENJA ZAHTJEVA
Podnositelji svoje zahtjeve (na propisanom obrascu) uz prilaganje obvezne dokumentacije podnose poštom ili osobno svakim radnim danom JEDINSTVENOM UPRAVNOM ODJELU, OPĆINE KNEŽEVI VINOGRADI, Hrvatske Republike 3., 31309 Kneževi Vinogradi.
Natječaj je otvoren do 14 rujna 2020. godine. Prijave se rješavaju prema redoslijedu zaprimanja, odnosno do utroška planiranih sredstava za proračunsku godinu na koju se poziv odnosi.

VI. ISPLATA SREDSTAVA I KONTROLA
Na temelju uredne i potpune prijave Općinski načelnik donosi Odluku o isplati potpore u roku 30 dana. Ukoliko se utvrdi da je podnositelj ostvario potporu na temelju dostavljene neistinite dokumentacije, ili se utvrdi da je za istu namjenu primio potporu iz drugih izvora, dobivena sredstva mora vratiti u Proračun Općine Kneževi Vinogradi.
Sve što nije navedeno u tekstu ovog Javnog poziva, primjenjivat će se odredbe Programa poticanja obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za period 2018.-2023.godine (Službeni glasnik 12/18).

Tekst javnog poziva – HR

Tekst javnog poziva – HU

Obrazac prijave – O-Z-OB-5

JAVNI POZIV – OGLAS za prijavu kandidata za Program zapošljavanja nezaposlenih osoba u Javnim radovima na području Općine Kneževi Vinogradi u 2020. godini na određeno vrijeme

Općina Kneževi Vinogradi inicijator je javnih radova za zapošljavanje teže zapošljivih nezaposlenih osoba s područja Općine Kneževi Vinogradi na poslovima revitalizacije javnih površina i objekata Općine Kneževi Vinogradi, po programu „JAVNI RAD“ Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

NAZIV RADNOG MJESTA: Pomoćni radnik /radnica
PLANIRANI BROJ RADNIKA:
– po Programu „RADOM ZA ZAJEDNICU I SEBE“- 7 osoba
– po Programu „RADOM ZA LOKALNU ZAJEDNICU“ – 7 osoba
– po Programu „ROMI ZA LOKALNU ZAJEDNICU“ – 4 osobe

RADNO VRIJEME: puno radno vrijeme
VRSTA ZAPOSLENJA: na određeno
MJESTO RADA: Općina Kneževi Vinogradi
OPIS RADNOG MJESTA: uređenje javnih površina, nasada, cvijeća, zelenila, uređenje onečišćenih javnih površina i drugi komunalni poslovi

U slučaju većeg broja prijava od broja koji se upošljava, Općina Kneževi Vinogradi zadržava pravo uvođenja dodatnih kriterija za odabir, kao što su npr. broj članova obitelji, dužina prijave kod nadležne službe HZZ-a, broj članova obitelji malodobne djece i sl.

Prijave se podnose na adresu Općine Kneževi Vinogradi, Hrvatske Republike 3. Kneževi Vinogradi ili osobno u roku od 8 dana od dana objave na stranici HZZ.

Uz obrazac prijave (u prostorijama Općine ili na web stranici), podnositelji su dužni dostaviti presliku osobne iskaznice, OIB, br. telefona.

Javni poziv objavljen je na web stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, web stranici Općine Kneževi Vinogradi www.knezevi-vinogradi.hr i na oglasnim pločama Općine Kneževi Vinogradi.

Obrazac zahtjeva za zapošljavanje u javnim radovima

Tekst Javnog poziva

Poziv zainteresiranim subjektima za podnošenje inicijativa za pokretanje postupka izrade Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Kneževi Vinogradi

Općinski načelnik je dana 01.07.2020. godine objavio poziv zainteresiranim subjektima za podnošenje inicijativa za pokretanje postupka izrade Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Kneževi Vinogradi.

Pozivaju se sve zainteresirane fizičke i pravne osobe, mještani Općine Kneževi Vinogradi da podnesu svoju inicijativu u obliku prijedloga, te tako sudjeluju u pokretanju postupka izrade i izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja (PPU).

Sve zaprimljene inicijative će se razmotriti, te nakon provedbe stručne analize utvrditi njihova osnovanosti radi pokretanja postupka izrade Izmjena i dopuna.

Zaprimljena inicijativa mora sadržavati kraći opis inicijative po mogućnosti s naznakom na koje odredbe prostornog plana se odnosi predložena izmjena, te mogući prijedlog izmjene.

Inicijativa za pokretanje postupka izrade izmjena i dopuna PPU dostavlja se na adresu Općine Kneževi Vinogradi, Jedinstveni upravni odjel, Kneževi Vinogradi, Hrvatske Republike 3. s naznakom da se radi o inicijativi za izmjenu i dopunu Prostornog plana.

Rok za dostavu inicijativa po ovom Pozivu je 10.07.2020. godine. Ukoliko inicijativa bude zaprimljena nakon navedenog roka, a stručna analiza ne bude izrađena po inicijativama zaprimljenim do 10.07.2020., uzet će se u razmatranje, u suprotnom će se uzeti u razmatranje prilikom provedbe slijedeće stručne analize.

Javni poziv

Odluka o poništenju dijela Javnog poziva za mjere radi ublažavanja posljedica nastalih uslijed epidemije koronavirusa – COVID – 19

Općinski načelnik je dana 29.06.2020.godine donio Odluku o poništenju dijela Javnog poziva za mjere radi ublažavanja posljedica nastalih uslijed epidemije koronavirusa – COVID – 19.

Poništava se dio Javnog poziva za mjere radi ublažavanja posljedica nastalih uslijed epidemije koronavirusa – COVID – 19 koji se odnosi na Mjeru br. 9. pomoć obveznicima plaćanja paušalnog poreza po krevetu, smještajnoj jedinici u kampu, odnosno kamp odmorištu te smještajnoj jedinici u objektu za robinzonski. Ostale odredbe Javnog poziva ostaju nepromijenjene.

Odluka o poništenju dijela Javnog poziva

Javni natječaj za financiranje manifestacija udruga na području Općine Kneževi Vinogradi u 2020. godini

Odluka o izmjeni odluke – II.

Odluka o izmjeni odluke – I.

Odluka o dodjeli sredstava (22.07.2020.)


Na temelju članka 47. Statuta Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik broj 3/13, 3/18) i na temelju Pravilnika o financiranju programa i projekata udruga od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 9/15), Općinski načelnik Općine Kneževi Vinogradi dana 10.06.2020. donio je JAVNI NATJEČAJ za financiranje manifestacija udruga na području Općine Kneževi Vinogradi u 2020. godini

I. PREDMET JAVNOG NATJEČAJA
Predmet ovog Javnog natječaja za financiranje manifestacija na području Općine Kneževi Vinogradi u 2020. godini (u daljnjem tekstu: Javni natječaj) je prikupljanje pisanih prijedloga za manifestacije udruga, namijenjenih zadovoljavanju javnih potreba u prioritetnim područjima:
1. Sport i rekreacija;
2. Eno, etno i gastro ponuda,
3. Obilježavanje obljetnica, jubileja i sl.
a sve sukladno Uputama za prijavitelje, koje su sastavni dio ovog Javnog natječaja.

II. UVJETI ZA PRIJAVU
Na ovaj Javni natječaj mogu se javiti udruge sa sjedištem na području Općine Kneževi Vinogradi i/ili čiji su članovi s područja Općine Kneževi Vinogradi koje provode manifestacije na području Općine Kneževi Vinogradi, i to u području sporta i rekreacije, odnosno eno, etno i gastro ponuda koje su usmjerene na poboljšanje kvalitete življenja na području Općine Kneževi Vinogradi, a kojima temeljna svrha nije stjecanje dobiti, već promicanje područja Općine Kneževi Vinogradi.

Prijavu za manifestacije na Javni natječaj može podnijeti udruga koja je upisana u Registar udruga i Registar neprofitnih organizacija te vodi transparentno financijsko poslovanje u skladu s propisima o računovodstvu neprofitnih organizacija i koja je ispunila ugovorne obveze prema Općini Kneževi Vinogradi te svim drugim davateljima financijskih sredstava iz javnih izvora.

Udruga mora priložiti dokaz da se protiv odgovorne osobe u udruzi ne vodi kazneni postupak, te da udruga ima podmirene sve doprinose i plaćen porez.

III. UKUPNA VRIJEDNOST JAVNOG NATJEČAJA I IZNOS POTPORE
Za financiranje manifestacija udruga u okviru ovog Javnog natječaja, u Proračunu Općine Kneževi Vinogradi za 2020. godinu planirana su financijska sredstva u ukupnom iznosu do 300.000,00 kn.

Raspodjela financijskih sredstava udrugama unutar područja određuje se sukladno kriterijima posebne Odluke, a što se navodi u Uputama za prijavitelje.

IV. NAČIN I ROK PRIJAVE
Manifestacije se prijavljuju na propisanim obrascima, koji čine sastavni dio ovog Javnog natječaja. Obrasce je potrebno u cijelosti popuniti tiskano elektronskim putem sa svim podatcima koji se traže. Svaka prijava mora biti ovjerena i potpisana od odgovorne osobe. Uz prijavu je potrebno priložiti svu dokumentaciju kojom se dokazuje ozbiljnost namjere realizacije pripremljenih programa kao i postojanje opravdanosti da se manifestacije sufinanciraju iz proračuna Općine Kneževi Vinogradi. Prijave se, na propisanim obrascima i s potrebnom dokumentacijom u zatvorenoj omotnici šalju preporučeno poštom ili osobno predaju na sljedeću adresu:
OPĆINA KNEŽEVI VINOGRADI
Jedinstveni upravni odjel
Hrvatske Republike 3
31309 Kneževi Vinogradi

s naznakom ˝Natječaj za manifestacije udruga – NE OTVARAJ˝.
Rok za podnošenje prijave na ovaj Natječaj je 30 dana, odnosno zaključno s 10.07.2020. godine.
Postupak zaprimanja, otvaranja i pregleda dostavljenih prijava, procjena prijava, dostava dodatne dokumentacije, ugovaranje, donošenje odluke o dodjeli financijskih sredstava, podnošenje prigovora te postupanje s dokumentacijom detaljno su opisani u Uputama za prijavitelje.
Udruge nezadovoljne odlukom o dodjeli sredstava ili odbijanju prijave imaju pravo prigovora sukladno Uputama za prijavitelje.

V. DODATNE INFORMACIJE
Sva pitanja vezana uz ovaj Javni natječaj mogu se postaviti elektroničkim putem, slanjem
upita na adresu elektronske pošte: opcina@knezevi-vinogradi.hr.

Javni natječaj
Upute za prijavitelje
Opisni-obrazac
Obrazac proračuna
Obrazac izjave o ispunjenju obveza
Obrazac izjave o nepostojanju dvostrukog financiranja

Javni poziv za poticanje obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za mjeru „Najbolji srednjoškolac“

Temeljem čl. 47. Statuta Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 3/13) i Programa poticanja obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za period 2018.-2023.godine (Službeni glasnik 12/18), Općinski načelnik dana 01.06.2020. godine raspisuje:

JAVNI POZIV za poticanje obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi  za mjeru „Najbolji srednjoškolac“

1.PREDMET JAVNOG POZIVA

Raspisuje se javni poziv za potporu – dodjelu nagrade iz Programa poticanja obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za period 2018.-2023. godine iz područja C. Srednjoškolsko obrazovanje, Mjera 9: „Najbolji srednjoškolac“.

Općina će najboljeg srednjoškolca nagraditi s potporom u vrijednosti 1.000,00 kn, laptopom i sezonskom ulaznicom za Bazene.

2.PRIHVATLJIVI KORISNICI

Pravo na potporu – dodjelu nagrade ostvaruje najbolji učenik srednjoškolac s područja Općine Kneževi Vinogradi, s prosjekom 5,00 i osvojenim 1, 2 ili 3 mjestom na državnom, međužupanijskom ili županijskom natjecanju.

  • OBVEZNA DOKUMENTACIJA
  • Potpuno i čitko ispisan obrazac (O-Z-OB-9);
  • Preslika osobne iskaznice za podnositelja;
  • Izjava o nepostojanju dvostrukog financiranja i privola – dio obrasca;
  • Preslik svjedodžbe ili potvrde s ostvarenim ocjenama na kraju šk.godine 2019/2020;
  • Preslika dokaza o ostvarenom rezultatu na natjecanju;
  • Preslika IBAN-a podnositelja zahtjeva.

3.NAČIN PODNOŠENJA ZAHTJEVA

Prijavitelji svoje zahtjeve (na propisanom obrascu) uz prilaganje obvezne dokumentacije podnose poštom ili osobno svakim radnim danom Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Kneževi Vinogradi, Hrvatske Republike 3. 31309 Kneževi Vinogradi.

Natječaj je otvoren do 15.06.2020. godine.

4.ISPLATA SREDSTAVA

Na temelju uredne i potpune prijave Općinski načelnik, na prijedlog Povjerenstva donosi Odluku o isplati potpore u roku 15 dana.

Sve što nije navedeno u tekstu ovog Javnog poziva, primjenjivat će se odredbe Programa poticanja obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za period 2018.-2023.godine.

Obrazac prijave – O-Z-OB-9
Javni poziv, Javni poziv – HU

Javni poziv OPG-ima i polj.obrtima za prodaju proizvoda na zelenoj tržnici u Kneževim Vinogradima

J A V N I        P OZ I V
svim obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima (OPG) i poljoprivrednim obrtima (PO) koji žele prodavati svoje proizvode na zelenoj tržnici u Kneževim Vinogradima

Kako smo jedna od osam tržnica na području Osječko-baranjske Županije koje će moći početi sa radom, ovim putem pozivamo OPG i PO koje žele prodavati svoje proizvode na zelenoj tržnici u Kneževim Vinogradima da podnesu zahtjev za korištenjem istog.
Rad tržnice se obavlja pod posebnim nadzorom i ograničenjima uzrokovanih virusom COVID-19. (više…)

Objavljen Javni poziv za provođenje mjera iz „Programa potpora poljoprivredi na području Općine Kneževi Vinogradi za razdoblje od 2017-2020. godine“ u 2020. godini 

Dana 04. ožujka 2020. objavljen je Javni poziv za provođenje mjera iz „Programa potpora poljoprivredi na području Općine Kneževi Vinogradi za razdoblje od 2017-2020. godine“ u 2020. godini.
Rok za prijavu 01.prosinac 2020.

Javni poziv za provođenje mjera iz ˝Programa potpora poljoprivredi na području Općine Kneževi Vinogradiza razdoblje od 2017.-2020. godine˝ u 2020. godini

obrasci

Objavljen Javni poziv za sufinanciranje iz Programa poticanja uređenja naselja i demografske obnove za period 2017.-2020. godine za područje „Poticanje uređenja naselja“ u 2020.godini

Dana 03.03.2020. objavljen je Javni poziv za sufinanciranje iz Programa poticanja uređenja naselja i demografske obnove za period 2017.-2020. godine za područje „Poticanje uređenja naselja“ u 2020.godini.

Natječaj je otvoren do 01.12.2020.

Tekst Javnog poziva
Tekst Javnog poziva – HU
Obrasci-svi (pojedinačni obrasci na web stranici www.knezevi-vinogradi.hr )

II. Javni poziv za Savjet mladih

REPUBLIKA HRVATSKA
OSJEČKO – BARANJSKA ŽUPANIJA
OPĆINA KNEŽEVI VINOGRADI

KLASA: 021-01/19-01/1
URBROJ: 2100/06-01-01/14-19-4
Kn. Vinogradi, 15. listopada 2019.

Na temelju članka 32. Statuta Općine Kneževi Vinogradi („Službeni glasnik“ 3/13) i članka 4. Odluke o osnivanju Savjeta mladih Općine Kneževi Vinogradi, („Službeni glasnik“ Općine Kneževi Vinogradi broj: 9/14) Općinsko vijeće Općine Kneževi Vinogradi objavljuje

II. JAVNI POZIV

ZA PREDLAGANJE KANDIDATA ZA IZBOR ČLANOVA
SAVJETA MLADIH OPĆINE KNEŽEVI VINOGRADI

I

Pokreće se postupak izbora članova Savjeta mladih Općine Kneževi Vinogradi. Savjet mladih Općine Kneževi Vinogradi savjetodavno je tijelo Općinskog vijeća Općine Kneževi Vinogradi koje promiče i zagovara prava, potrebe i interese mladih na lokalnoj razini.

Izrazi koji se koriste u ovom pozivu, a imaju rodno značenje koriste se neutralno.

II

Savjet mladih Općine Kneževi Vinogradi broji 5 članova, uključujući i predsjednika i zamjenika predsjednika.

U Savjet mladih Općine Kneževi Vinogradi mogu biti birane osobe s prebivalištem na području Općine Kneževi Vinogradi, u dobi od 15 do 30 godina života.

Članove Savjeta mladih Općine Kneževi Vinogradi bira Općinsko vijeće Općine Kneževi Vinogradi na vrijeme od tri godine.

III

Kandidate za članove Savjeta mladih i njihove zamjenike predlažu udruge koje su sukladno statutu ciljno i prema djelatnostima opredijeljene za rad s mladima i za mlade, učenička vijeća, studentski zborovi, mladež političkih stranaka, sindikalnih ili strukovnih organizacija u Republici Hrvatskoj i neformalne skupine mladih.

Kad je predlagatelj neformalna skupina mladih, ona mora biti skupina od najmanje 20 mladih s područja Općine Kneževi Vinogradi.

IV

Prijedlozi kandidata za članove Savjeta mladih Općine Kneževi Vinogradi podnose se Komisiji za izbor i imenovanje Općinskog vijeća u pisanom obliku – na propisanom obrascu, i

obvezno sadrže slijedeće podatke:
– naziv i sjedište ovlaštenog predlagatelja (naziv udruge),
– podaci o kandidatu (ime i prezime, datum i godina rođenja, prebivalište),
– vlastoručnu potpisanu izjavu kandidata da prihvaća kandidaturu,
– obrazloženje prijedloga.

Prijedlog mora biti potpisan od strane ovlaštene osobe predlagatelja i ovjeren pečatom udruge. Predlagatelj je dužan uz prijedlog priložiti:
– dokumentaciju iz koje je vidljivo da kandidati ispunjavaju uvjete iz točke II.ovog poziva
(preslika osobne iskaznice),

– dokumentacija iz koje je vidljivo da predlagatelj ispunjava uvjete iz točke III.ovog poziva (preslika rješenja o upisu udruge, odgovarajući dokument iz kojeg je vidljivo tko je odgovorna osoba predlagatelja, preslika dijela Statuta iz kojeg je vidljivo da se predlagatelj bavi mladima).

Ako kandidate predlaže neformalna skupina mladih potrebno je da isto podrži najmanje 20 mladih (od 15 do 30 godina) što potvrđuju svojim potpisom.
Jedan predlagatelj može predložiti maksimalno 5 kandidata i njihovih zamjenika.

V

Nepravovremeni i nepotpuni prijedlozi neće se uzeti u razmatranje.

VI

Prijedlozi kandidata za članove Savjeta mladih Općine Kneževi Vinogradi dostavljaju se na propisanom obrascu na adresu:

Općine Kneževi Vinogradi
Komisija za izbor i imenovanje Općinskog vijeća Općine Kneževi Vinogradi
Hrvatske Republike 3., 31309 Kneževi Vinogradi

u vremenu od 7,00 do 15,00 sati

Rok za dostavu prijedloga kandidata za članove Savjeta mladih Općine Kneževi Vinogradi je 15 dana od dana objave na oglasnim pločama i na web stranici Općine Kneževi Vinogradi: www.knezevi-vinogradi.hr.

VII

Komisija za izbor i imenovanje obavlja formalnu provjeru kandidata, te u roku od 15 dana od isteka roka za podnošenje prijava sastavlja izvješće o provjeri formalnih uvjeta, te utvrđuje popis važećih kandidatura.

Izvješće o provjeri formalnih uvjeta i popis važećih kandidatura dostavljaju se Općinskom vijeću, te se objavljuju na web stranici i oglasnim pločama Općine Kneževi Vinogradi.

VIII

Općinsko vijeće Općine Kneževi Vinogradi na prvoj sjednici nakon objave popisa važećih kandidatura raspravlja izvješće o provjeri formalnih uvjeta i s popisa važećih kandidatura za članove i zamjenike članova Savjeta mladih tajnim glasovanjem bira članove i zamjenike članova Savjeta mladih.

Glasovanje se obavlja zaokruživanjem broja ispred onoliko kandidata na listiću koliko po odluci o osnivanju Savjeta mladih ima članova Savjeta mladih.

Rezultati izbora za članove i zamjenike članova Savjeta mladih objavljuju se na web stranici i oglasnim pločama Općine Kneževi Vinogradi.

OPĆINSKO VIJEĆE

obrazac prijedlog kandidata-neformalna skupina
obrazac prijedlog kandidata-udruga

tekst javnog poziva – HR
tekst javnog poziva – HU

Javni poziv za predlaganje kandidata za izbor članova Savjeta mladih Općine Kneževi Vinogradi

REPUBLIKA HRVATSKA
OSJEČKO – BARANJSKA ŽUPANIJA
OPĆINA KNEŽEVI VINOGRADI

KLASA: 021-01/19-01/1
URBROJ: 2100/06-01-01/1-19-01
Kn. Vinogradi, 26. rujna 2019.

Na temelju članka 32. Statuta Općine Kneževi Vinogradi („Službeni glasnik“ 3/13) i članka 4. Odluke o osnivanju Savjeta mladih Općine Kneževi Vinogradi, („Službeni glasnik“ Općine Kneževi Vinogradi broj: 9/14) Općinsko vijeće Općine Kneževi Vinogradi objavljuje

JAVNI POZIV

ZA PREDLAGANJE KANDIDATA ZA IZBOR ČLANOVA
SAVJETA MLADIH OPĆINE KNEŽEVI VINOGRADI

I

Pokreće se postupak izbora članova Savjeta mladih Općine Kneževi Vinogradi. Savjet mladih Općine Kneževi Vinogradi savjetodavno je tijelo Općinskog vijeća Općine Kneževi Vinogradi koje promiče i zagovara prava, potrebe i interese mladih na lokalnoj razini.

Izrazi koji se koriste u ovom pozivu, a imaju rodno značenje koriste se neutralno.

II

Savjet mladih Općine Kneževi Vinogradi broji 5 članova, uključujući i predsjednika i zamjenika predsjednika.

U Savjet mladih Općine Kneževi Vinogradi mogu biti birane osobe s prebivalištem na području Općine Kneževi Vinogradi, u dobi od 15 do 30 godina života.

Članove Savjeta mladih Općine Kneževi Vinogradi bira Općinsko vijeće Općine Kneževi Vinogradi na vrijeme od tri godine.

III

Kandidate za članove Savjeta mladih i njihove zamjenike predlažu udruge koje su sukladno statutu ciljno i prema djelatnostima opredijeljene za rad s mladima i za mlade, učenička vijeća, studentski zborovi, mladež političkih stranaka, sindikalnih ili strukovnih organizacija u Republici Hrvatskoj i neformalne skupine mladih.

Kad je predlagatelj neformalna skupina mladih, ona mora biti skupina od najmanje 20 mladih s područja Općine Kneževi Vinogradi.

IV

Prijedlozi kandidata za članove Savjeta mladih Općine Kneževi Vinogradi podnose se Komisiji za izbor i imenovanje Općinskog vijeća u pisanom obliku – na propisanom obrascu, i

obvezno sadrže slijedeće podatke:
– naziv i sjedište ovlaštenog predlagatelja (naziv udruge),
– podaci o kandidatu (ime i prezime, datum i godina rođenja, prebivalište),
– vlastoručnu potpisanu izjavu kandidata da prihvaća kandidaturu,
– obrazloženje prijedloga.

Prijedlog mora biti potpisan od strane ovlaštene osobe predlagatelja i ovjeren pečatom udruge. Predlagatelj je dužan uz prijedlog priložiti:
– dokumentaciju iz koje je vidljivo da kandidati ispunjavaju uvjete iz točke II. ovog poziva
(preslika osobne iskaznice),

– dokumentacija iz koje je vidljivo da predlagatelj ispunjava uvjete iz točke III. ovog poziva (preslika rješenja o upisu udruge, odgovarajući dokument iz kojeg je vidljivo tko je odgovorna osoba predlagatelja, preslika dijela Statuta iz kojeg je vidljivo da se predlagatelj bavi mladima).

Ako kandidate predlaže neformalna skupina mladih potrebno je da isto podrži najmanje 20 mladih (od 15 do 30 godina) što potvrđuju svojim potpisom.
Jedan predlagatelj može predložiti maksimalno 5 kandidata i njihovih zamjenika.

V

Nepravovremeni i nepotpuni prijedlozi neće se uzeti u razmatranje.

VI

Prijedlozi kandidata za članove Savjeta mladih Općine Kneževi Vinogradi dostavljaju se na propisanom obrascu na adresu:

Općine Kneževi Vinogradi
Komisija za izbor i imenovanje Općinskog vijeća Općine Kneževi Vinogradi
Hrvatske Republike 3., 31309 Kneževi Vinogradi

u vremenu od 7,00 do 15,00 sati

Rok za dostavu prijedloga kandidata za članove Savjeta mladih Općine Kneževi Vinogradi je 15 dana od dana objave na oglasnim pločama i na web stranici Općine Kneževi Vinogradi: www.knezevi-vinogradi.hr.

VII

Komisija za izbor i imenovanje obavlja formalnu provjeru kandidata, te u roku od 15 dana od isteka roka za podnošenje prijava sastavlja izvješće o provjeri formalnih uvjeta, te utvrđuje popis važećih kandidatura.

Izvješće o provjeri formalnih uvjeta i popis važećih kandidatura dostavljaju se Općinskom vijeću, te se objavljuju na web stranici i oglasnim pločama Općine Kneževi Vinogradi.

VIII

Općinsko vijeće Općine Kneževi Vinogradi na prvoj sjednici nakon objave popisa važećih kandidatura raspravlja izvješće o provjeri formalnih uvjeta i s popisa važećih kandidatura za članove i zamjenike članova Savjeta mladih tajnim glasovanjem bira članove i zamjenike članova Savjeta mladih.

Glasovanje se obavlja zaokruživanjem broja ispred onoliko kandidata na listiću koliko po odluci o osnivanju Savjeta mladih ima članova Savjeta mladih.

Rezultati izbora za članove i zamjenike članova Savjeta mladih objavljuju se na web stranici i oglasnim pločama Općine Kneževi Vinogradi.

OPĆINSKO VIJEĆE

obrazac prijedlog kandidata-neformalna skupina
obrazac prijedlog kandidata-udruga

Tekst javnog poziva – HR
Tekst javnog poziva – HU

1 2 3