Jesenja deratizacija na području Općine Kneževi Vinogradi

REPUBLIKA HRVATSKA
OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA
OPĆINA KNEŽEVI VINOGRADI
KLASA:500-01/21-01/06
URBROJ:2100/06-01-03/06-21-04
Kn. Vinogradi, 20.10.2021.

OBAVIJEST O POČETKU DERATIZACIJE
NA PODRUČJU OPĆINE KNEŽEVI VINOGRADI

Obavještavamo građane s područja Općine Kneževi Vinogradi da će Veterinarska stanica VETAM d.o.o. izvoditi tretman deratizacije u vremenu od
25. do 30. listopada 2021. godine.

 

OPĆINA KNEŽEVI VINOGRADI

Obavijest
Obavijest – HU

 

Obavijest o privremenom sjedištu i radnom vremenu Općine Kneževi Vinogradi

Obavještavamo sve građane, poslovne suradnike i institucije da je Općina Kneževi Vinogradi, zbog oštećenja zgrade uzrokovane požarom, privremeno preselila ured načelnika i Jedinstveni upravni odjel Općine u zgradu

Doma kulture u Kneževim Vinogradima, Glavna 82.

S obzirom na novonastalu situaciju utvrđuje se:

RADNO VRIJEME SA STRANKAMA
I RAD BLAGAJNE
Svakim radnim danom od 10:00 do 13:00 sati

Rad blagajne po mjestima ostaje ne promijenjen.

Rad blagajne po mjestima koja su bile određena za dane 05., 06.,i 07.listopad 2021., određuju se i to: 12.listopad 2021.: Zmajevac, 13.listopad 2021.: Suza i Mirkovac i 14.listopad 2021. Kotlina prema ranijem terminu.

Komunikacija sa strankama van vremena određenog za rad sa strankama odvijat će se putem dosadašnjih službenih telefona i mobitela Općine, te putem službenih e-mail-ova: opcina@knezevi-vinogradi.hr i pisarnica@knezevi-vinogradi.hr.

 

Još jednom molimo sve za razumijevanje.

 

OPĆINA KNEŽEVI VINOGRADI

Obavijest – HU

Obavijest o privremenom zatvaranju ceste do odašiljača

REPUBLIKA HRVATSKA
ŽUPANIJA OSJEČKO-BARANJSKA
OPĆINA KNEŽEVI VINOGRADI
KLASA:340-01/19-01/14
URBROJ: 2100/06-01-03/03-21-17
Kn.Vinogradi:28.09.2021

O B A V I J E S T
O privremenom zatvaranju nerazvrstane ceste do odašiljača

 

Obavještavamo sve zainteresirane korisnike, posebice vinogradare, da će se zbog radova na sanaciji privremeno zatvoriti za sav promet nerazvrstana cesta do odašiljača Belje „Đuro Podboj“ i to dana 04. i 05. listopada 2021. godine (u slučaju lošeg vremena i kiše, radovi se odgađaju za sljedeći dan).

Cesta će biti zatvorena u dužini od 1500 m .

Početak zahvata sanacijskih radova je na raskrižju sa lokalnom cestom L44064 Popovac –Kamenac, a završetak zahvata sanacije je kod odašiljača Belje “Đuro Podboj”.

 

OPĆINA KNEŽEVI VINOGRADI

 

Javni natječaj za zakup poslovnog prostora na području Općine Kneževi Vinogradi – produženje roka dostave

Objavljeno u listu “Glas Slavonije” od 20.09.2021.


REPUBLIKA HRVATSKA
OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA
OPĆINA KNEŽEVI VINOGRADI
OPĆINSKI NAČELNIK
KLASA: 372-01/21-01/6
URBROJ: 2100/06-01-03/01-21-05
Kn.Vinogradi, 28.09.2021.

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18), članka 6. Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 1/2016) i Odluke Općinskog načelnika od 27.09.2021.godine, Općinski načelnik Općine Kneževi objavljuje

I Z M J E N U
JAVNOG NATJEČAJA
za zakup poslovnog prostora na području Općine Kneževi Vinogradi

Članak 1.

U Javnom natječaju za zakup poslovnog prostora na području Općine Kneževi Vinogradi objavljenom u Glasu Slavonije 20.rujna 2021., oglasnim pločama i web stranici Općine mijenja se članak 6. i to kako slijedi:

„Članak 6.

Ponude se dostavljaju u zatvorenim kovertama – preporučeno poštom sa naznakom „za natječaj za zakup poslovnog prostora u Kotlini- ne otvaraj“, na adresu: Općina Kneževi Vinogradi, H.Republike 3., 31309 Kneževi Vinogradi, u roku od 15 dana od dana objave obavijesti u dnevnom tisku, te cijelog natječaja na oglasnim pločama i web stranici Općine: www.knezevi-vinogradi.hr , odnosno do 05.10.2021.

Članak 2.

U članku 8. Javnog natječaja mijenja se stavak 1 koji glasi:
„Otvaranje ponuda obavit će Komisija 08.10.2021. u 12,00 sati.“

Članak 3.

Ova Izmjena objavit će se na web stranici i oglasnim pločama Općine Kneževi Vinogradi.

OPĆINSKI NAČELNIK
Vedran Kramarić, mag.iur.v.r.


REPUBLIKA HRVATSKA
OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA
OPĆINA KNEŽEVI VINOGRADI
OPĆINSKI NAČELNIK
KLASA: 372-01/21-01/6
URBROJ: 2100/06-01-03/01-21-02
Kn.Vinogradi, 20.09.2021.

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18), članka 6. Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 1/2016) i Odluke Općinskog načelnika od 17.09.2021.godine, Općinski načelnik Općine Kneževi raspisuje se

JAVNI NATJEČAJ
za zakup poslovnog prostora na području Općine Kneževi Vinogradi

Članak 1.

Predmet Javnog natječaja je davanje u zakup poslovnog prostora i to:

1. poslovni prostor u sklopu Doma kulture u Kotlini, Glavna 46.
– površine 57,40 m2, koji čini prostor bivše gostionice, s pravom korištenja toaleta,
– prostor se daje u najam s namjenom: ugostiteljstvo s dijelom opreme (šank), prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju,
– rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina;
– početna mjesečna zakupnina: ukupno iznosi 143,50 kuna

2. Poslovni prostor u Zmajevcu, Zmajevac, Maršala Tita 90. u Domu kulture (prostor bivšeg Turističkog ureda)
– površine 18 m², koji se sastoji od jedne prostorije – odvojenog ureda, bez sanitarnog čvora s mogućnošću korištenja istoga u sklopu doma kulture;
– prostor se daje u najam s namjerom: trgovačke djelatnosti
– prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
– rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina;
– početna mjesečna zakupnina: ukupno iznosi 108,00 kuna.

3. poslovni prostor u Kneževim Vinogradima, Glavna 84. – kiosk – veći
– površine 18,00 m2, koji se sastoji od jednog prostora, pregrađenog gips zidom bez sanitarnog čvora.
– prostor se daje u najam s namjenom: financijska djelatnost, knjigovodstveni servisi;
– prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju,
– rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina;
– početna mjesečna zakupnina: ukupno iznosi 162,00 kuna.

4. poslovni prostor u Suzi , Suza, Trg Ač Gedeona 11.
– površine 40,20 m2, koji čini prostor bivšeg poštanskog ureda, a sastoji se od ulaznog hodnika, 2 prostorije i sanitarnog čvora,
– prostor se daje u najam s namjenom: trgovina,
– prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
– rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– početna mjesečna zakupnina: 241,20 kn/mjesečno.

Članak 2.

Pravo sudjelovanja na natječaju imaju sve pravne i fizičke osobe s prebivalištem u Republici Hrvatskoj, a koje uplate jamčevinu u vrijednosti početne mjesečne zakupnine za poslovni prostor za koji se natječu i to na žiro-račun Općine HR83 23400091819500000 s pozivom na broj: 68 7706-OIB i koje nemaju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja.

Uplaćena jamčevina se vraća natjecateljima koji ne uspiju u natječaju u roku 15 dana od dana odabira najpovoljnijeg natjecatelja, dok se odabranim natjecateljima uračunava u zakupninu. Odustalim natjecateljima jamčevina se zadržava kao odustatnina.

Članak 3.

Najpovoljnijom ponudom smatra se ona ponuda koja uz ispunjene uvjete iz natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine.

Prvenstveno pravo na odabir ponuditelja poslovnog prostora imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i Zakona i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.

Članak 4.

Poslovni prostori mora se u funkciju stavit u roku 30 dana od dana sklapanja Ugovora.

Mjesečna zakupnina plaća se unaprijed najkasnije do desetog dana u mjesecu, uz mjesečnu zakupninu zakupnik je dužan plaćati i sve režijske troškove, čije će se plaćanje detaljno urediti ugovorom o zakupu, koji se sklapa kao ovršna isprava.

Prilikom sklapanja Ugovora o zakupu, koji se sklapa kao ovršna isprava, zakupnik je dužan dostaviti i bjanko ovjerenu zadužnicu na 5.000,00 kuna.

Članak 5.

Ponuda obvezno mora sadržavati:
– podatke o ponuditelju, adresa, OIB,
– ponuđenu cijenu mjesečne zakupnine;
– naznaku djelatnosti koja će se obavljati u poslovnom prostoru;
– rok početka rada u poslovnom prostoru;
– dokaz o uplati jamčevine;
– dokaz o registraciji za obavljanje djelatnosti koju nudi;
– preslik o.i.
– potvrdu Porezne uprave o ne postojanju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja;
– potvrdu Općine Kneževi Vinogradi o ne dugovanju po bilo kom osnovu
– dokaz o prvenstvu prema Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata – potvrda nadležnog ureda.

Članak 6.

Ponude se dostavljaju u zatvorenim kovertama – preporučeno poštom sa naznakom „za natječaj za zakup poslovnog prostora u Kotlini- ne otvaraj“, na adresu: Općina Kneževi Vinogradi, H.Republike 3., 31309 Kneževi Vinogradi, u roku od 8 dana od dana objave obavijesti u dnevnom tisku, te cijelog natječaja na oglasnim pločama i web stranici Općine: www.knezevi-vinogradi.hr , odnosno do 28.09.2021.

Članak 7.

Zainteresirani natjecatelji tijekom otvorenog natječaja mogu uz nazočnost ovlaštene osobe zakupodavca izvršiti uvid u poslovni prostor za koji se natječe uz prethodnu najavu osobno ili na tel. 031/730-938 (Općina Kneževi Vinogradi), svakim radnim danom od 7,00 do 15,00, te zatražiti dodatna pojašnjenja u svezi natječaja.

Članak 8.

Otvaranje ponuda obavit će Komisija 01.10.2021. u 12,00 sati.
Odluku o davanju u zakup donosi Općinski načelnik u roku 30 dana od dana otvaranja ponuda.
Općinski načelnik zadržava pravo ne prihvaćanja niti jedne ponude.

Članak 9.

Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i ima se objaviti u Službenom glasniku Općine Kneževi Vinogradi.

OPĆINSKI NAČELNIK
Vedran Kramarić, mag.iur.v.r.

Odgođeno održavanje Vinatlona

Poštovani,
Zbog nemilog događaja i strašne tragedije koja je jučer zadesila mjesto Zmajevac i cijelu Općinu Kneževi Vinogradi u kojoj je život izgubilo desetogodišnje dijete, Udruga vinogradara Baranje Zmajevac odgađa održavanje 1. Vinatlona.
Njihovu obavijest objavljujemo u cijelosti:
Ujedno ovom prilikom, još jednom obiteljima Bošnjak i Ujhelji  izražavamo iskrenu sućut.
Općinski načelnik i Uprava
Općine Kneževi Vinogradi

4. sjednica Općinskog vijeća Općine Kneževi Vinogradi

Temeljem članka 34. Statuta Općine Kneževi Vinogradi („Službeni glasnik“ broj: 3/13, 3/18, 3/20, 1/21, 4/21) i članka 25. Poslovnika o radu (Službeni glasnik“ broj: 3/18) Općinskog vijeća Predsjednik Općinskog vijeća saziva:

4. Sjednicu Općinskog vijeća
Općine Kneževi Vinogradi

Koja će se održati dana 16.09.2021. godine (ČETVRTAK) s početkom u 17,00 sati u prostorijama Sportskog – rekreacijskog centra – Bazeni – restoran „Panon“ u Kneževim Vinogradima.

Za sjednicu predlažem sljedeći :

D N E V N I R E D

– Pitanja i inicijative vijećnika
– Usvajanje zapisnika sa 3. sjednice vijeća

1. Donošenje Odluke o usvajanju Polugodišnjeg izvještaja o izvršenju Proračuna Općine Kneževi Vinogradi za 2021. godinu
2. Donošenje Odluke o V. izmjenama i dopunama Proračuna Općine Kneževi Vinogradi za 2021. godinu;
3. Donošenje Odluke o izmjeni Programa javnih potreba u sportu Općine Kneževi Vinogradi u 2021. godini;
4. Donošenje Odluke o izmjeni Programa javnih potreba u kulturi Općine Kneževi Vinogradi u 2021. godini;
5. Donošenje Odluka o izmjenama Programa korištenja sredstava ostvarenih od zakupa, prodaje i davanje a korištenje poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu Republike Hrvatske u 2021. godini;
6. Donošenje Odluke o davanju suglasnosti na provođenje postupka javne nabave za izgradnju multifunkcionalnog i dječjeg igrališta u Zmajevcu;
7. Donošenje Odluke o davanju suglasnosti na provođenje postupka javne nabave za nabavu komunalne opreme – kante za otpad;
8. Donošenje Odluke o davanju suglasnosti na provođenje postupka jednostavne nabave za sanaciju vinskog i zavičajnog muzeja u Zmajevcu;
9. Donošenje Odluke o davanju suglasnosti na provođenje postupka jednostavne nabave za sanaciju vlage na objektu NK Borac u Kneževim Vinogradima;

NAPOMENA: Molimo Vas da s obzirom na trenutnu situaciju vezanu uz oboljenja uzrokovana virusom COVID-19  na sjednici koristite maske za lice.

 PREDSJEDNIK
OPĆINSKOG VIJEĆA
Petar Šmrčković v.r.

Javni poziv za sufinanciranje školskih knjiga i opreme iz Mjere 5. Programa poticanja obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za period 2018.-2023.godine „LAKŠE DO ŠKOLSKIH KNJIGA I OPREME“

Temeljem članka 47. Statuta Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 3/13, 3/18, 3/20) i točke 5. Programa poticanja obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za period 2018.-2023.godine (Službeni glasnik 12/18), Općinski načelnik dana 23.08.2021. godine raspisuje

Javni poziv za sufinanciranje školskih knjiga i opreme iz Mjere 5. Programa poticanja obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za period 2018.-2023.godine „LAKŠE DO ŠKOLSKIH KNJIGA I OPREME“

I. PREDMET JAVNOG POZIVA
Raspisuje se Javni poziv za sufinanciranje iz Programa poticanja obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za period 2018.-2023.godine iz Mjere 5. „Lakše do školskih knjiga i opreme“.
Školske knjige i oprema će se sufinancirati u iznosu 300,00 kuna po učeniku koji zadovoljava uvjete iz Javnog poziva.

II. PRIHVATLJIVI KORISNICI
Pravo na sufinanciranje ostvaruju osnovnoškolski i srednjoškolski učenici:
– učenici osnovnih škola s prebivalištem na području Općine Kneževi Vinogradi ukoliko pohađaju osnovnu školu u Kneževim Vinogradima i Zmajevcu (uključujući i područne škole) te
– učenici srednjih škola s prebivalištem na području Općine Kneževi Vinogradi.

III. UVJETI PRIHVATLJIVOST
Podnositelj zahtjeva nema pravo na potporu ukoliko je za istu namjenu primio potporu iz drugih izvora u 100%-tnom iznosu ili ukupan postotak sufinanciranja ne može prijeći 100%
Korisnik potpore dužan je omogućiti davatelju potpore kontrolu namjenskog utroška dobivene potpore.

IV. OBVEZNA DOKUMENTACIJA:
– Potpuno i čitko popunjen obrazac O-Z-OB-5
– Izjava o dvostrukom financiranju i privola (dio obrasca)
– Preslika o.i. za podnositelja – jedan od roditelja;
– Potvrda škole za djecu o upisu u šk.godinu 2021./2022. (za učenike srednjih škola)
– preslika IBAN-a podnositelja zahtjeva.

V. NAČIN PODNOŠENJA ZAHTJEVA
Podnositelji svoje zahtjeve (na propisanom obrascu) uz prilaganje obvezne dokumentacije podnose poštom ili osobno svakim radnim danom JEDINSTVENOM UPRAVNOM ODJELU, OPĆINE KNEŽEVI VINOGRADI, Hrvatske Republike 3., 31309 Kneževi Vinogradi.

Natječaj je otvoren do 15. rujna 2021. godine.
Prijave se rješavaju prema redoslijedu zaprimanja, odnosno do utroška planiranih sredstava za proračunsku godinu na koju se poziv odnosi.

VI. ISPLATA SREDSTAVA I KONTROLA
Na temelju uredne i potpune prijave Općinski načelnik donosi Odluku o isplati potpore u roku 30 dana.
Ukoliko se utvrdi da je podnositelj ostvario potporu na temelju dostavljene neistinite dokumentacije, ili se utvrdi da je za istu namjenu primio potporu iz drugih izvora, dobivena sredstva mora vratiti u Proračun Općine Kneževi Vinogradi.

Sve što nije navedeno u tekstu ovog Javnog poziva, primjenjivat će se odredbe Programa poticanja obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za period 2018.-2023.godine (Službeni glasnik 12/18).

Javni poziv – HR

Javni poziv – HU

O-Z-OB-5

Odluka o privremenoj obustavi Javnog poziva za za dodjelu potpora za 2021. godinu iz Programa poticanja uređenja naselja u razdoblju 2021-2024. godine

Na temelju članka 47. Statuta Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik broj 3/13, 3/18, 3/20, 1/21, 4/21), Općinski načelnik Općine Kneževi Vinogradi dana 23.08.2021. donio je Odluku o privremenoj obustavi Javnog poziva za dodjelu potpora za 2021. godinu iz Programa poticanja uređenja naselja u razdoblju 2021-2024. godine

I.
Privremeno se obustavlja Javni poziv za dodjelu potpora za 2021. godinu iz Programa poticanja uređenja naselja na području Općine Kneževi Vinogradi u razdoblju 2021.-2024. godine (u daljnjem tekstu: Javni poziv).

II.
Javni poziv se obustavlja iz razloga jer su obrađene prijave na dan 23. kolovoza 2021. godine u odnosu na zahtijevani iznos bespovratnih sredstava dosegnuli 100% raspoloživih proračunskih sredstava za navedenu namjenu.

Odluka o privremenoj obustavi Javnog poziva za dodjelu potpora za 2021. godinu iz Programa poticanja uređenja naselja u razdoblju 2021-2024. godine

Obavijest o tretiranju komaraca na području Općine Kneževi Vinogradi

Općina Kneževi Vinogradi obavještava mještane da će se u nedjelju 08.08.2021.  godine u večernjim satima (od 19:00h do 22:00h) obaviti dezinsekcija komaraca na cijelom području Općine Kneževi Vinogradi (Kn. Vinogradi, Karanac, Zmajevac, Suza, Kotlina, Kamenac, Mirkovac, Jasenovac i Sokolovac).

Dezinsekcija će se obaviti zamagljivačem na vozilima koja iz sebe ostavljaju dim, stoga pozivamo sve sudionike u prometu na dodatan oprez.

Na navedenom području i u navedenom terminu potrebno je zaštititi košnice.

Mole se građane koji imaju problema sa zdravljem, posebno djecu da u vrijeme dezinsekcije komaraca ne izlaze iz kuća i zatvore prozore.

Ukoliko vremenske prilike ne budu zadovoljavajuće akcija se odgađa za prvi sljedeći povoljan dan.

Obavijest – HR
Obavijest – HU

 

Poziv za dostavu prijava za stambeno zbrinjavanje kadrova

REPUBLIKA HRVATSKA
OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA
OPĆINA KNEŽEVI VINOGRADI
Povjerenstvo za donošenje odluka o odabiru
korisnika kadrovskih stambenih jedinica na području
Općine Kneževi Vinogradi

KLASA: 370-01/21-01/10
URBROJ: 2100/06-01-03/14-21-01
Kn.Vinogradi, 30.07.2021.

P O Z I V
za dostavu prijava za stambeno zbrinjavanje kadrova

Temeljem članka 5. stavak 1. Pravilnika o stambenom zbrinjavanju osoba određenih struka i zanimanja za čijim radom postoji posebno iskazana potreba na području Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 8/20, 12/21) objavljuje se poziv za dostavu prijava za stambeno zbrinjavanje kadrova za čijim radom postoji posebno iskazana potreba na području Općine Kneževi Vinogradi.

Pravo na stambeno zbrinjavanje po ovom Pozivu mogu ostvariti fizičke osobe određenih struka i zanimanja za čijim radom postoji posebno iskazana potreba na području Općine Kneževi Vinogradi sukladno Zakonu o stambenom zbrinjavanju na potpomognutim područjima (NN 106/18) i Pravilniku o stambenom zbrinjavanju osoba određenih struka i zanimanja za čijim radom postoji posebno iskazana potreba na području Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 8/20, 12/21)

Prijavu podnosi potencijalni korisnik kadrovske stambene jedinice ili njegov poslodavac.

Prijava za stambeno zbrinjavanje kadrova podnosi se na propisanom obrascu s prilozima u razdoblju od dana objave zaključno s 01.rujna 2021. za tekuću kalendarsku godinu, na adresu:

OPĆINA KNEŽEVI VINOGRADI
Povjerenstvo za donošenje odluka o odabiru korisnika kadrovskih
stambenih jedinica na području Općine Kneževi Vinogradi
prijava za stambeno zbrinjavanje kadrova – NE OTVARAJ –
Hrvatske Republike 3.
31309 Kneževi Vinogradi

Obrazac prijave nalazi se na web stranici Općine Kneževi Vinogradi –ovdje

PREDSJEDNIK POVJERENSTVA
Stojan Petrović, dipl.iur.v.r.

 

 

Obavijest poljoprivrednicima o sakupljanju ambalaže od sredstava za zaštitu bilja

Općina Kneževi Vinogradi u suradnji sa tvrtkom CIAK obavještava Vas da je u tijeku akcija skupljanja ambalažnog otpada sredstava za zaštitu bilja. Tvrtka CIAK je u suradnji s udrugom CROCPA izradila novi plan lokacija i termina preuzimanja otpada za 2021. godinu.

Termin za područje Općine Kneževi Vinogradi:

Dana 27.08.2021. (PETAK) KNEŽEVI VINOGRADI – VAGA (PREMA KOTLINI) OD 08,30 DO 11,00 SATI

Želimo napomenuti sljedeće:
Sakuplja se isključivo prazna ambalaža ovih tvrtki proizvođača/uvoznika koji financiraju projekt i omogućavaju poljoprivrednicima besplatan povrat njihove ambalaže: Agroavant, AgroChem-Maks, Agroteks, Albaugh TKI (Pinus Agro), BASF, Bayer, CropScience, Chromos Agro, Corteva Agriscience (Dow AgroSciences), Danon, Euroazijski pesticidi, Florel, Genera, Iskra Zelina Kemijska Industrija,  Nufarm,
Monsanto, Orchem, Stockton, Syngenta Agro.

Molimo poljoprivrednike koji imaju više od cca. 100 kg ambalaže ili 1 big bag (cca. 1m 3 ) da ne donose ambalažu na lokacije iz mreže nego da se direktno jave tvrtki C.I.A.K. d.o.o. (tel.: 0800 0003, 01/3463-521, e-mail: ekologija@ciak.hr) koja će organizirati preuzimanje ambalaže na njihovoj lokaciji.

Obavijest – HR
Obavijest – HU

Općina Kneževi Vinogradi oslobađa roditelje plaćanja vrtića za mjesec srpanj 2021.

Općina Kneževi Vinogradi prijavila je Dječji vrtić Zeko na Javni poziv za održavanje i razvoj predškolske djelatnosti u 2021. godini, te je projekt odobren od strane Središnjeg ureda za demografiju i mlade maksimalnom iznosu od 220.000,00 kuna.

Sukladno Ugovoru o dodjeli financijskih sredstava za razvoj predškolske djelatnosti, Općinsko vijeće Općine Kneževi Vinogradi donijelo je na svojoj 3. sjednici koja se održala 22.07.2021. godine Odluku o oslobađanju sudjelovanja (učešća) roditelja u financiranju ekonomske cijene Dječjeg vrtića Zeko za mjesec srpanj u 2021. godini.

Javna rasprava o prijedlogu VI. Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Kneževi Vinogradi

Na temelju članka 96. Zakona o prostornom uređenju („Narodne novine“ broj 153/13, 65/17, 114/18 i 39/19) i Odluke o izradi VI. Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Kneževi Vinogradi („Službeni glasnik Općine Kneževi Vinogradi broj 2/21 ), Općinski načelnik Općine  Kneževi Vinogradi objavljuje

JAVNU RASPRAVU O prijedlogu VI. Izmjena i dopuna Prostornog plana  uređenja Općine Kneževi Vinogradi

  1. Javna rasprava o prijedlogu VI. Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Kneževi Vinogradi trajat će od 28.07.2021. do 04.08.2021. godine. Za vrijeme trajanja javne rasprave za sve zainteresirane osobe osiguran je javni uvid u prijedlog VI. Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Kneževi Vinogradi u prostorijama Općine Kneževi Vinogradi svaki radni dan od 11,00 do 14,00 sati. Na javnom uvidu izloženi su tekstualni i grafički dijelovi te Sažetak za javnost Plana.
  2. U vrijeme trajanja javne rasprave organizira se javno izlaganje za građanstvo i udruge građana, predstavnike nadležnih državnih tijela i tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, pravne osobe s javnim ovlastima i ostala stručna tijela koje će se održati 28.07.2021. godine u 10,00 sati u prostorijama Doma Kulture u Kneževim Vinogradima , Glavna ul. 82, 31309 Kneževi Vinogradi.
  3. Poziv za sudjelovanje u javnoj raspravi uputit će se javnopravnim tijelima određenim posebnim propisima te Općinskim vijećnicima.
  4. Primjedbe i prijedlozi na prijedlog VI. Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Kneževi Vinogradi mogu se za vrijeme trajanja javne rasprave upisati u Knjigu primjedbi koja je izložena uz prijedlog Plana, iznijeti na javnom izlaganju, predati u pisanom obliku preko urudžbenog zapisnika, poštom na adresu Općina Kneževi Vinogradi, Hrvatske Republike 3 ili na adresu elektroničke pošte opcina@knezevi-vinogradi.hr, zaključno s danom 04.08.2021. godine.
  5. Primjedbe i prijedlozi koji nisu čitko napisani, potpisani (ime, prezime i adresa) i dostavljeni u roku, neće se uzeti u obzir u pripremi Izvješća o javnoj raspravi.

VI. IiD-PPUO-prijedlog
KARTE – Pregledna karta, Korištenje i namjena površina, Građevinsko područje naselja Kamenac, Građevinsko područje naselja Suza, Izdvojeno građevinsko područje ˝Ugostiteljsko-turistički punkt 2˝

Obavijest o tretiranju komaraca na području Općine Kneževi Vinogradi

Općina Kneževi Vinogradi obavještava mještane da će se u srijedu 07.07.2021. godine u večernjim satima (od 19:00h do 22:00h) obaviti dezinsekcija komaraca na cijelom području Općine Kneževi Vinogradi (Kn. Vinogradi, Karanac, Zmajevac, Suza, Kotlina, Kamenac, Mirkovac, Jasenovac i Sokolovac). (više…)

Obavijest o tretiranju komaraca na području Općine Kneževi Vinogradi

Općina Kneževi Vinogradi obavještava mještane da će se u četvrtak 24.06.2021. godine u večernjim satima (od 19:00h do 22:00h) obaviti dezinsekcija komaraca na cijelom području Općine Kneževi Vinogradi (Kn. Vinogradi, Karanac, Zmajevac, Suza, Kotlina, Kamenac, Mirkovac, Jasenovac i Sokolovac). (više…)

Obavijest o mogućnosti podnošenja zahtjeva za dodjelu pomoći za kupovinu ogrjeva

Obavještavaju se korisnici Centra za socijalnu skrb koji primaju zajamčenu minimalnu naknadu da mogu predati zahtjev za priznavanje prava na troškove ogrijeva od 21.06. do 01.10.2021. godine u Općini Kn. Vinogradi svakim radnim danom od 07,00 do 15,00 sati.

Potrebni dokumenti:
– Rješenje Centra za socijalnu skrb sa kojim se priznaje pravo na zajamčenu minimalnu naknadu

Obavijest – HR
Obavijest – HU

1 2 3 12