Javni natječaj za zakup poslovnih prostora na području Općine Kneževi Vinogradi

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18, 123/24), članka 6. Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 1/2016), Općinski načelnik Općine Kneževi Vinogradi dana raspisao je

JAVNI NATJEČAJ za zakup poslovnih prostora na području Općine Kneževi Vinogradi

Članak 1.
Predmet Javnog natječaja je davanje u zakup poslovnog prostora i to:

1. Poslovni prostor br. 1 na dijelu Doma kulture u Karancu, Šandora Petefija 66 A. (dio nekadašnje ambulante)
– površine 26 m2 zatvorenog prostora (glavna prostorija s izlazom na ulicu N.Tesle površine 18 m2, skladišni prostor 5 m2, sanitarni čvor u zajedničkom korištenju s poslovnim prostorom br. 2 – razmjerne površine 3m2),
– prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
– prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
– rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– početna mjesečna zakupnina: 15,60 €

2. Poslovni prostor br. 2 na dijelu Doma kulture u Karancu, Šandora Petefija 66 A. (dio nekadašnje ambulante)
– površine 25,50 m2 zatvorenog prostora (glavna prostorija s izlazom na ulicu N.Tesle površine 13,5 m2, skladišni prostor 9 m2, sanitarni čvor u zajedničkom korištenju s poslovnim prostorom br. 2 – razmjerne površine 3m2),
– prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
– prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
– rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– početna mjesečna zakupnina: 15,30 €

3. Poslovni prostor u Suzi , Suza, Trg Ač Gedeona 11.
– površine 40,20 m2, koji čini prostor bivšeg poštanskog ureda, a sastoji se od ulaznog hodnika, 2 prostorije i sanitarnog čvora,
– prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
– prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
– rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– početna mjesečna zakupnina: 24,12 €

4. Prostor: Poslovni prostor u Domu kulture u Zmajevcu, Maršala Tita 90. – Prostorija na katu br. 1
– Ukupna površina 20 m2
– Prostor se sastoji od jedne prostorije s mogućnošću korištenja sanitarnog čvora u sklopu Doma kulture
– prostor se daje u najam s namjenom: za rad udruga i dr. neprofitnih organizacije od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi, posebno za rad s mladima, nacionalnim manjinama, jačanju kulture i sl.
– Prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova ulaganja
– Rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– Početna mjesečna zakupnina: 0,40 €.

5. Prostor: Poslovni prostor u Domu kulture u Zmajevcu, Maršala Tita 90. – Prostorija na katu br. 3
– Ukupna površina 28 m2
– Prostor se sastoji od jedne prostorije s mogućnošću korištenja sanitarnog čvora u sklopu Doma kulture
– prostor se daje u najam s namjenom: za rad udruga i dr. neprofitnih organizacije od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi, posebno za rad s mladima, nacionalnim manjinama, jačanju kulture i sl.
– Prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova ulaganja
– Rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– Početna mjesečna zakupnina: 0,56 €.

6. Prostor: Poslovni prostor u Zmajevcu, Maršala Tita 138. (objekt nekadašnje „Mađarske kuće“):
– Ukupne korisne površine prostorija -zatvorenog prostora 365,48 m2, te ukupne površine 1.305 m2 otvorenog dvorišnog prostora i parkinga.
– Prostor se sastoji od „kuće“ – uredskih prostorija sa sanitarnim čvorom, dvorane za okupljanje sa sanitarnim čvorom, pomoćne zgrade, te dvorišnog prostora i parkinga
– prostor se daje u najam s namjenom: za rad udruga i dr. neprofitnih organizacije registriranih kao lovačko društvo od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi,
– Prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova ulaganja
– Rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– Početna mjesečna zakupnina: 15,14 €.

Članak 2.
Za poslovne prostore od red.br. 1 do red.br. 3: Pravo sudjelovanja na natječaju imaju sve pravne i fizičke osobe s prebivalištem u Republici Hrvatskoj, a koje uplate jamčevinu u vrijednosti početne mjesečne zakupnine za poslovni prostor za koji se natječu i to na žiro-račun Općine HR83 23400091819500000 s pozivom na broj: 68 7706 – OIB i koje nemaju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja.
Za poslovne prostore od red.br. 4 do red.br. 6: Pravo sudjelovanja na natječaju imaju udruge registrirane sukladno Zakonu o udrugama sa sjedištem u Republici Hrvatskoj čije se aktivnosti provode na području Općine Kneževi Vinogradi, posebno za prostor pod red.br. 6 da su registrirane kao lovačko društvo, s ugovorenim lovištem, o čemu prilažu dokaz, a koje uplate jamčevinu u vrijednosti početne mjesečne zakupnine za poslovni prostor koji se natječu i to na žiro-račun Općine HR83 2340009 18195 00000 s pozivom na broj: 68 7706-OIB i koje nemaju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se udruga pridržava rokova plaćanja.
Uplaćena jamčevina se vraća natjecateljima koji ne uspiju u natječaju u roku 15 dana od dana odabira najpovoljnijeg natjecatelja, dok se odabranim natjecateljima uračunava u zakupninu. Odustalim natjecateljima jamčevina se zadržava kao odustatnina.

Članak 3.
Najpovoljnijom ponudom smatra se ona ponuda koja uz ispunjene uvjete iz natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine.
Prvenstveno pravo na odabir ponuditelja poslovnog prostora (posl.o.prostore od 1-3) imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i Zakona i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.

Članak 4.
Poslovni prostori mora se u funkciju stavit u roku 60 dana od dana sklapanja Ugovora.
Mjesečna zakupnina plaća se unaprijed najkasnije do desetog dana u mjesecu, uz mjesečnu zakupninu zakupnik je dužan plaćati i sve režijske troškove, čije će se plaćanje detaljno urediti ugovorom o zakupu, koji se sklapa kao ovršna isprava.
Prilikom sklapanja Ugovora o zakupu, koji se sklapa kao ovršna isprava, zakupnik je dužan dostaviti i bjanko ovjerenu zadužnicu na 1.000,00 €.

Članak 5.
Ponuda za poslovne prostore od red.br. 1 do red.br. 3 obvezno mora sadržavati:
– podatke o ponuditelju, adresa, OIB, (državljanstvo za fizičke osobe i podatke o upisu u upisnik nadležnog registra za pravne osobe),
– naznaku prostora za koji se natječe;
– ponuđenu cijenu mjesečne zakupnine;
– naznaku djelatnosti koja će se obavljati u poslovnom prostoru;
– dokaz o registraciji za obavljanje djelatnosti koju nudi;
– rok početka rada u poslovnom prostoru;
– dokaz o uplati jamčevine;
– preslik o.i. odgovorne osobe,
– potvrdu Porezne uprave o ne postojanju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja;
– potvrdu Općine Kneževi Vinogradi o ne dugovanju po bilo kom osnovu ne stariju od 30 dana
– dokaz o prvenstvu prema Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata
– potvrda nadležnog ureda.
Ponuda za poslovne prostore od red.br. 4 do red.br. 6 obvezno mora sadržavati:
1. Podatke o udruzi (adresa, OIB ovlaštene osobe za zastupanje, ispis iz Registra udruga);
2. Oznaku prostora za koji se natječe (redni broj i lokacija);
3. Ponuđenu cijenu mjesečne zakupnine za prostor za koji se natječe;
4. Rok početka rada u poslovnom prostoru, koji ne može biti dalji od 30 dana od dana sklapanja ugovora;
5. Dokaz o uplati jamčevine;
6. Dokaz za obavljanje djelatnosti (izvadak iz Statuta i sl.);
7. Za lovačka društva i presliku ugovora o ugovorenom lovištu ili drugi slični dokument iz kojeg je isto dokazivo
8. Preslik osobne iskaznice za odgovornu osobu;
9. Potvrdu Porezne uprave o ne postojanju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave po bio kojoj osnovi javnih davanja ne stariju od 30 dana od dana objave javnog natječaja;
10. Potvrdu Općine Kneževi Vinogradi o ne dugovanju po bilo kojoj osnovi

Članak 6.
Ponude se dostavljaju u zatvorenim kovertama – preporučeno poštom sa naznakom „Za natječaj za zakup poslovnog prostora u ________ – ne otvaraj“, na adresu: Općina Kneževi Vinogradi, Hrvatske Republike 3., 31309 Kneževi Vinogradi, u roku od 8 dana od dana objave obavijesti u dnevnom tisku, te cijelog natječaja na oglasnim pločama i web stranici Općine: www.knezevi-vinogradi.hr

Članak 7.
Zainteresirani natjecatelji tijekom otvorenog natječaja mogu uz nazočnost ovlaštene osobe zakupodavca izvršiti uvid u poslovni prostor za koji se natječe uz prethodnu najavu osobno ili na tel. 031/730-938 (Općina Kneževi Vinogradi), svakim radnim danom od 7:00 do 15:00 sati, te zatražiti dodatna pojašnjenja u svezi natječaja.

Članak 8.
Otvaranje ponuda obavit će Komisija u roku 8 dana od zadnjeg dana završetka natječaja.
Odluku o davanju u zakup donosi Općinski načelnik u roku 30 dana od dana otvaranja ponuda.
Općinski načelnik zadržava pravo ne prihvaćanja niti jedne ponude.

Javni natječaj

Obavijest o isplati uskrsnice

Općina Kneževi Vinogradi, sukladno Odluci Načelnika Općine Kneževi Vinogradi, obavještava stanovnike Općine o isplati jednokratne pomoći (USKRSNICE).

USKRSNICA U IZNOSU OD 40,00 €

● umirovljenicima s iznosom mirovine do 225,63 € mjesečno, kao i
● korisnicima socijalne pomoći s iznosom pomoći do 225,63 €

USKRSNICA U IZNOSU OD 30,00 €

● umirovljenicima s iznosom mirovine do 331,81 € mjesečno, kao i
● korisnicima socijalne pomoći s iznosom pomoći do 331,81 €

Visina mirovine, odnosno pomoći dokazuje se dokumentom odrezak o visini posljednje mirovine, odnosno socijalne pomoći, uz predočenje osobne iskaznice i OIB-a.

REDOSLIJED ISPLATE PO SELIMA – 08.04.2025. UTORAK

1. KARANAC od 08:00 do 11:00 sati u prostorijama Doma kulture
2. KOTLINA od 08:00 do 10:00 sati u prostorijama Doma kulture
3. SUZA od 08:00 do 11:00 sati u prostorijama Doma kulture
4. ZMAJEVAC od 08:00 do 11:00 sati u prostorijama Doma kulture
5. KN.VINOGRADI, MIRKOVAC, KAMENAC, JASENOVAC od 08:00 do 14:00 sati u prostorijama Općine Kn. Vinogradi (Hrvatske Republike 3)

U slučaju zakašnjenja novac možete podići do 15.04.2025. godine (Utorak) do 15,00 sati u prostorijama Općine Kn. Vinogradi (Hrvatske Republike 3).

NAPOMENA: U slučaju spriječenosti nositelja, isplata će se izvršiti bilo kojem punoljetnom članu uže obitelji uz predočenje traženih dokumenata.

Javni natječaj za zakup poslovnog prostora na području Općine Kneževi Vinogradi

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18, 123/24), članka 6. Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 1/2016), Općinski načelnik Općine Kneževi Vinogradi raspisao je

JAVNI NATJEČAJ za zakup poslovnog prostora na području Općine Kneževi Vinogradi

Članak 1.

Predmet Javnog natječaja je davanje u zakup poslovnog prostora i to:

  1. Poslovni prostor br. 1 na dijelu Doma kulture u Karancu, Šandora Petefija 66 A. (dio nekadašnje ambulante)
    – površine 26 m2 zatvorenog prostora (glavna prostorija s izlazom na ulicu N.Tesle površine 18 m2, skladišni prostor 5 m2, sanitarni čvor u zajedničkom korištenju s poslovnim
    prostorom br. 2 – razmjerne površine 3m2),
    – prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
    – prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
    – rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
    – početna mjesečna zakupnina: 15,60 €
  2. Poslovni prostor br. 2 na dijelu Doma kulture u Karancu, Šandora Petefija 66 A. (dio nekadašnje ambulante)
    – površine 25,50 m2 zatvorenog prostora (glavna prostorija s izlazom na ulicu N.Tesle površine 13,5 m2, skladišni prostor 9 m2, sanitarni čvor u zajedničkom korištenju s poslovnim prostorom br. 2 – razmjerne površine 3m2),
    – prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
    – prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
    – rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
    – početna mjesečna zakupnina: 15,30 €
  3. Poslovni prostor u Suzi , Suza, Trg Ač Gedeona 11.
    – površine 40,20 m2, koji čini prostor bivšeg poštanskog ureda, a sastoji se od ulaznog hodnika, 2 prostorije i sanitarnog čvora,
    – prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
    – prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
    – rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
    – početna mjesečna zakupnina: 24,12 €

Članak 2.
Pravo sudjelovanja na natječaju imaju sve pravne i fizičke osobe s prebivalištem u Republici Hrvatskoj, a koje uplate jamčevinu u vrijednosti početne mjesečne zakupnine za poslovni prostor za koji se natječu i to na žiro-račun Općine HR83 23400091819500000 s pozivom na broj: 68 7706 – OIB i koje nemaju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja.

Uplaćena jamčevina se vraća natjecateljima koji ne uspiju u natječaju u roku 15 dana od dana odabira najpovoljnijeg natjecatelja, dok se odabranim natjecateljima uračunava u zakupninu. Odustalim natjecateljima jamčevina se zadržava kao odustatnina.

Članak 3.
Najpovoljnijom ponudom smatra se ona ponuda koja uz ispunjene uvjete iz natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine.
Prvenstveno pravo na odabir ponuditelja poslovnog prostora imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i Zakona i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.

Članak 4.
Poslovni prostori mora se u funkciju stavit u roku 60 dana od dana sklapanja Ugovora. Mjesečna zakupnina plaća se unaprijed najkasnije do desetog dana u mjesecu, uz mjesečnu
zakupninu zakupnik je dužan plaćati i sve režijske troškove, čije će se plaćanje detaljno urediti ugovorom o zakupu, koji se sklapa kao ovršna isprava. Prilikom sklapanja Ugovora o zakupu, koji se sklapa kao ovršna isprava, zakupnik je dužan dostaviti i bjanko ovjerenu zadužnicu na 1.000,00 €.

Članak 5.
Ponuda obvezno mora sadržavati:
– podatke o ponuditelju, adresa, OIB, (državljanstvo za fizičke osobe i podatke o upisu u upisnik nadležnog registra za pravne osobe),
– ponuđenu cijenu mjesečne zakupnine;
– naznaku djelatnosti koja će se obavljati u poslovnom prostoru;
– dokaz o registraciji za obavljanje djelatnosti koju nudi;
– rok početka rada u poslovnom prostoru;
– dokaz o uplati jamčevine;
– preslik o.i. odgovorne osobe,
– potvrdu Porezne uprave o ne postojanju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja;
– potvrdu Općine Kneževi Vinogradi o ne dugovanju po bilo kom osnovu ne stariju d 30 dana
– dokaz o prvenstvu prema Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata – potvrda nadležnog ureda.

Članak 6.
Ponude se dostavljaju u zatvorenim kovertama – preporučeno poštom sa naznakom „za natječaj za zakup poslovnog prostora u ________ – ne otvaraj“, na adresu: Općina Kneževi Vinogradi, Hrvatske Republike 3., 31309 Kneževi Vinogradi, u roku od 8 dana od dana objave obavijesti u dnevnom tisku, te cijelog natječaja na oglasnim pločama i web stranici Općine: www.knezevi-vinogradi.hr

Članak 7.
Zainteresirani natjecatelji tijekom otvorenog natječaja mogu uz nazočnost ovlaštene osobe zakupodavca izvršiti uvid u poslovni prostor za koji se natječe uz prethodnu najavu osobno ili na tel. 031/730-938 (Općina Kneževi Vinogradi), svakim radnim danom od 7:00 do 15:00 sati, te zatražiti dodatna pojašnjenja u svezi natječaja.

Članak 8.
Otvaranje ponuda obavit će Komisija 07. travnja 2025. u 12:00 sati. Odluku o davanju u zakup donosi Općinski načelnik u roku 30 dana od dana otvaranja ponuda. Općinski načelnik zadržava pravo ne prihvaćanja niti jedne ponude.

Tekst Javnog natječaja

Istraživanje o biciklističkim navikama mještana Općine Kneževi Vinogradi

Općina Kneževi Vinogradi provodi istraživanje kako bi analizirala trenutne navike korištenja bicikala među različitim skupinama stanovništva, kao i stavove mještana o postojećoj biciklističkoj infrastrukturi.

Posebna pažnja usmjerena je na svakodnevne potrebe i navike svih građana. Rezultati ankete bit će iskorišteni za poboljšanje biciklističke infrastrukture, čineći je sigurnijom, pristupačnijom i bolje prilagođenom stvarnim potrebama svih korisnika.

Vaši odgovori bit će ključni za planiranje budućih projekata koji će poboljšati svakodnevno kretanje i unaprijediti kvalitetu života u našoj općini.

Anketa je anonimna te je za njeno ispunjavanje potrebno cca. 5 minuta.

Anketa se nalazi na sljedećoj poveznici: https://forms.gle/QEAbfWo5AyzBPDwEA.

Nacrt prijedloga Programa poticanja poduzetništva i turizma na području Općine Kneževi Vinogradi za razdoblje 2025.-2028. godine

Općina Kneževi Vinogradi, temeljem članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama (Službeni glasnik 25/13, 85/15), dana 13.02.2025. objavljuje

SAVJETOVANJE SA ZAINTERESIRANOM JAVNOŠĆU Nacrt prijedloga Programa poticanja poduzetništva i turizma na području Općine Kneževi Vinogradi za razdoblje 2025.-2028. godine
Savjetovanje traje od 13.02.2025. do 15.03.2025.  (više…)

Nacrt prijedloga Programa poticanja uređenja naselja na području Općine Kneževi Vinogradi u razdoblju 2025.-2028.

Općina Kneževi Vinogradi, temeljem članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama (Službeni glasnik 25/13, 85/15), dana 13.02.2025. objavljuje

SAVJETOVANJE SA ZAINTERESIRANOM JAVNOŠĆU – Nacrt prijedloga Programa poticanja uređenja naselja na području Općine Kneževi Vinogradi u razdoblju 2025.-2028.
Savjetovanje traje od 13.02.2025. do 15.03.2025. (više…)

Nacrt prijedloga Programa potpora u poljoprivredi i ruralnom razvoju na području Općine Kneževi Vinogradi za razdoblje od 2025-2028.godine

Općina Kneževi Vinogradi, temeljem članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama (Službeni glasnik 25/13, 85/15), dana 13.02.2025. objavljuje

SAVJETOVANJE SA ZAINTERESIRANOM JAVNOŠĆU – Nacrt prijedloga Programa potpora u poljoprivredi i ruralnom razvoju na području Općine Kneževi Vinogradi za razdoblje od 2025.-2028. godine
Savjetovanje traje od 13.02.2025. do 15.03.2025.  (više…)

Javni poziv za financiranje programskih sadržaja elektroničkih medija u 2025. godini

Na temelju članka 47. Statuta Općine Kneževi Vinogradi („Službeni glasnik Općine Kneževi Vinogradi 3/13, 3/18, 3/20, 1/21, 4/21, 22/23) a u svezi članka 39. Zakona o elektroničkim medijima („Narodne novine“, broj: 111/21, 114/22) i članka 1. Odluke o raspisivanju Javnog poziva za financiranje programskih sadržaja elektroničkih medija u 2025. godini Općinski načelnik Općine Kneževi Vinogradi raspisuje:

Javni poziv za financiranje programskih sadržaja elektroničkih medija u 2025. godini

I. PREDMET JAVNOG POZIVA
Predmet Javnog poziva je javno prikupljanje prijava za financiranje programskih sadržaja elektroničkih medija u 2025. godini i to radijskih programa od interesa za Općinu Kneževi Vinogradi. Cilj dodjele financijskih sredstava je proizvodnja i objava kvalitetnih programskih sadržaja od interesa za Općinu Kneževi Vinogradi. (više…)

Javni natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora za rad i razvoj civilnog društva

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (Narodne Novine 125/11, 64/15, 112/18), članka 6. Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 1/2016), objavljuje se

Članak 1.
Predmet Javnog natječaja je davanje u zakup poslovnih prostora za rad i razvoj civilnog društva, odnosno namijenjen za rad udruga i to kako slijedi:
1. Prostor: Društveni dom za mlade u Suzi, Trg Ač Gedeona – Ács Gedeon Tér 4A.
– prostor se sastoji od dvorane, i sanitarnog čvora (zatvoreni prostor) ukupne površine 70,92 m2 i otvorenog prostora – terase ukupne površine 38,66 m2
– prostor se daje u najam s namjenom: za rad udruga i dr. neprofitnih organizacije od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi, posebno za rad s mladima, nacionalnim manjinama, jačanju kulture i sl.
– prostor se daje u viđenom stanju, s napomenom da je u trenutku raspisivanja natječaja, pokrenut postupak i aktivnosti na rekonstrukciji i obnovi objekta
– Rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– Početna mjesečna zakupnina: 1,64 €.

2. Prostor: Poslovni prostor u Domu kulture u Zmajevcu, Maršala Tita 90. Prostorija na katu br.1.
– Ukupna površina 20 m2
– Prostor se sastoji od jedne prostorije s mogućnošću korištenja sanitarnog čvora u sklopu Doma kulture
– prostor se daje u najam s namjenom: za rad udruga i dr. neprofitnih organizacije od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi, posebno za rad s mladima, nacionalnim manjinama, jačanju kulture i sl.
– Prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova ulaganja
– Rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– Početna mjesečna zakupnina: 0,40 €.

3. Prostor: Poslovni prostor u Domu kulture u Zmajevcu, Maršala Tita 90. Prostorija na katu br.3
– Ukupna površina 28 m2
– Prostor se sastoji od jedne prostorije s mogućnošću korištenja sanitarnog čvora u sklopu Doma kulture
– prostor se daje u najam s namjenom: za rad udruga i dr. neprofitnih organizacije od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi, posebno za rad s mladima, nacionalnim manjinama, jačanju kulture i sl.
– Prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova ulaganja
– Rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– Početna mjesečna zakupnina: 0,56 €. (više…)

Natječaj za dodjelu učeničkih i studentskih stipendija

Odluka o dodjeli učeničkih i studentskih stipendija Općine Kneževi Vinogradi u akademskoj/školskoj 2024./2025. godini (11.2.2025.)

Prijedlog liste kandidata za dodjelu stipendija (3.2.2025.)


Na temelju članka 5. stavak 1. Pravilnika o dodjeli učeničkih i studentskih stipendija (Službeni glasnik 22/23), Općinski načelnik dana 13.01.2025. na prijedlog Jedinstvenog upravnog odjela raspisao je

N A T J E Č A J za dodjelu učeničkih i studentskih stipendija

I.
Ovim natječajem dodjeljuju se učeničke i studentske stipendije u akademskoj, odnosno školskoj 2024./2025. godini u kategoriji
1. UČENIČKE STIPENDIJE:
1.1. 5 stipendija za uspjeh u školi za srednjoškolske učenike u mjesečnom iznosu od 30,00 € po učeniku;
1.2. 5 stipendija prema socijalnom statusu za srednjoškolske učenike u mjesečnom iznosu od 30,00 € po učeniku
2. STUDENTSKE STIPENDIJE – ZA SVE STUDENTE
2.1. Neograničen broj sukladno uvjetima natječaja u mjesečnom iznosu od 100,00 € po studentu. (više…)

Rješenje o određivanju biračkih mjesta na području Općine Kneževi Vinogradi

Na osnovi članka 23. točke 2. Zakona o izboru predsjednika Republike Hrvatske (“Narodne novine” broj 22/92, 42/92, 71/97, 69/04, 99/04, 44/06, 24/11 i 128/14), Općinsko izborno povjerenstvo Općine Kneževi Vinogradi donijelo je

RJEŠENJE O ODREĐIVANJU BIRAČKIH MJESTA NA PODRUČJU OPĆINE KNEŽEVI VINOGRADI

Na području Općine Kneževi Vinogradi određuju se biračka mjesta:

1. Biračko mjesto broj 1. u Kneževim Vinogradima, Dom kulture, Glavna 82, na kojem će glasovati birači s prebivalištem u Kneževim Vinogradima u sljedećim ulicama: Naselje hrvatskih branitelja, Olgina, Petefi Šandora, Svetozara Miletića, Ulica Antuna Plavec, Ulica Hrvatske Republike i Vinogradska.
2. Biračko mjesto broj 2. u Kneževim Vinogradima, Osnovna škola Kneževi Vinogradi, na kojem će glasovati birači s prebivalištem u Kneževim Vinogradima u sljedećim ulicama: 1. maja, Ciglana, Glavna, Kneževi Vinogradi planina, Mihajla Klajna, Moše Pijade i Ul. 8. marta.
3. Biračko mjesto broj 3. u Karancu, Hrvatski dom kulture, Petefi Šandora 68, na kojem će glasovati birači s prebivalištem u Karancu.
4. Biračko mjesto broj 4. u Zmajevcu, Dom kulture, Maršala Tita 90, na kojem će glasovati birači s prebivalištem u Zmajevcu.
5. Biračko mjesto broj 5. u Suzi, Dom kulture, Maršala Tita 105, na kojem će glasovati birači s prebivalištem u Suzi.
6. Biračko mjesto broj 6. u Kotlini, Dom kulture, Glavna 48, na kojem će glasovati birači s prebivalištem u Kotlini.
7. Biračko mjesto broj 7. u Kamencu, Dom kulture, Glavna 49, na kojem će glasovati birači s prebivalištem u Kamencu.
8. Biračko mjesto broj 8. u Mirkovcu, sjedište Restorana Poljoprivrede Mirkovac, Mirkovac 21, na kojem će glasovati birači s prebivalištem u Mirkovcu, Jasenovcu, Sokolovcu i u Kneževim Vinogradima u sljedećim ulicama: Dvorac II i Crpna stanica Titova.

Javni natječaj za financiranje manifestacija udruga na području Općine Kneževi Vinogradi u 2025. godini

Na temelju članka 47. Statuta Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik broj 3/13, 3/18, 3/20, 1/21, 4/21) i na temelju Pravilnika o financiranju programa i projekata udruga od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 9/15) i Odluke o utvrđivanju prioriteta financiranja, načinu raspodjele raspoloživih sredstava namijenjenih financiranju manifestacija koje u određenom području provode udruge u 2025. godini od 23. prosinca 2024. godine Jedinstveni upravni odjel Općine Kneževi Vinogradi raspisuje

J A V N I N A T J E Č A J za financiranje manifestacija udruga na području Općine Kneževi Vinogradi u 2025. godini

I. PREDMET JAVNOG NATJEČAJA
Predmet ovog Javnog natječaja za financiranje manifestacija na području Općine Kneževi Vinogradi u 2025. godini (u daljnjem tekstu: Javni natječaj) je prikupljanje pisanih prijedloga za manifestacije udruga, namijenjenih zadovoljavanju javnih potreba u prioritetnim područjima:
1. Sport i rekreacija;
2. Eno, etno i gastro ponuda,
3. Obilježavanje obljetnica, jubileja i sl.
a sve sukladno Uputama za prijavitelje, koje su sastavni dio ovog Javnog natječaja. (više…)

Javni natječaj za financiranje programa i projekata udruga od interesa za opće dobro na području Općine Kneževi Vinogradi u 2025. godini

Na temelju članka 18. Pravilnika o financiranju programa i projekata udruga od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik broj 9/15), Programa javnih potreba iz Proračuna Općine za 2025. godinu i Odluke o utvrđivanju prioriteta financiranja, načinu raspodjele raspoloživih sredstava namijenjenih financiranju programa i projekata koje u određenom području provode udruge u 2025. godini od 23. prosinca 2024. godine Jedinstveni upravni odjel Općine Kneževi Vinogradi raspisuje:

Javni natječaj za financiranje programa i projekata udruga od interesa za opće dobro na području Općine Kneževi Vinogradi u 2025. godini

I. PREDMET JAVNOG NATJEČAJA
Predmet ovog Javnog natječaja za financiranje programa i projekata udruga od interesa za opće dobro na području Općine Kneževi Vinogradi u 2025. godini (u daljnjem tekstu: Javni natječaj) je prikupljanje pisanih prijedloga programa i projekata Udruga, namijenjenih zadovoljavanju javnih potreba u prioritetnim područjima:
1. Sport i rekreacija;
2. Kultura;
3. Socijalna skrb;
4. Ostale društvene potrebe koje su usmjerene na poboljšanje kvalitete življenja na području Općine Kneževi Vinogradi, a sve sukladno Uputama za prijavitelje, koje su sastavni dio ovog Javnog natječaja (više…)

Objavu i obavijest biračima vezano uz izbore za Predsjednika Republike Hrvatske

OBJAVA BIRAČIMA

Vlada Republike Hrvatske je 21. studenoga 2024. donijela Odluku o raspisivanju izbora za Predsjednika Republike Hrvatske.

IZBORI ĆE SE ODRŽATI U NEDJELJU 29. PROSINCA 2024.

Obavještavaju se birači da mogu izvršiti pregled, dopunu i promjenu podataka upisanih u registar birača te podnijeti zahtjev za privremeni upis u registar birača izvan mjesta prebivališta, prethodnu registraciju, aktivnu registraciju i izdavanje potvrde za glasovanje izvan mjesta prebivališta.

ROK ZA PODNOŠENJE ZAHTJEVA ISTJEČE U SRIJEDU 18. PROSINCA 2024.

Birači mogu pregledati svoje podatke upisane u registar birača na poveznici https://biraci.gov.hr/RegistarBiraca/. (više…)

Obavijest o isplati božićnice umirovljenicima i socijalno ugroženim osobama

Obavijest o isplati božićnice umirovljenicima i socijalno ugroženim osobama

Općina Kneževi Vinogradi, sukladno Odluci Načelnika Općine Kneževi Vinogradi, obavještava stanovnike o isplati jednokratne pomoći (BOŽIĆNICE)

BOŽIĆNICA U IZNOSU OD 40,00 €
● umirovljenicima s iznosom mirovine do 225,63 € mjesečno, kao i
● korisnicima socijalne pomoći s iznosom pomoći do 225,63 €

BOŽIĆNICA U IZNOSU OD 30,00 €
● umirovljenicima s iznosom mirovine do 331,81 € mjesečno, kao i
● korisnicima socijalne pomoći s iznosom pomoći do 331,81 €

VISINA MIROVINE, ODNOSNO POMOĆI DOKAZUJE SE DOKUMENTOM ODREZAK O VISINI POSLJEDNJE MIROVINE, ODNOSNO SOCIJALNE POMOĆI, UZ PREDOČENJE OSOBNE ISKAZNICE I OIB-A.

REDOSLJED ISPLATE PO SELIMA – 10.12.2024. UTORAK
1. KARANAC od 08:00 do 11:00 sati u prostorijama Doma kulture
2. KOTLINA od 08:00 do 10:00 sati u prostorijama Doma kulture
3. SUZA od 08:00 do 11:00 sati u prostorijama Doma kulture
4. ZMAJEVAC od 08:00 do 11:00 sati u prostorijama Doma kulture
5. KN.VINOGRADI, MIRKOVAC, KAMENAC, JASENOVAC – Od 08:00 do 15:00 sati u prostorijama zgrade Općine Kneževi Vinogradi

U slučaju zakašnjenja novac možete podići do 17.12.2024. godine (UTORAK) u prostorijama Općine do 15:00 sati.

NAPOMENA: U slučaju spriječenosti nositelja, isplata će se izvršiti bilo kojem punoljetnom članu uže obitelji uz predočenje traženih dokumenata.

Tekst obavijesti – HR
Tekst obavijesti – HU

Obavijest o zatvaranju nerazvrstane ceste u Kotlini

Obavještavamo vas da će do daljnjega za sav promet biti zatvorena nerazvrstana cest u Kotlini, Zima prolaz – Zima köz (spoj Glavne ulice i ulice Petefi Šandora) zbog oštećenja mosta koji predstavlja potencijalnu opasnost za sve sudionike u prometu.

 

 

1 2 3 22