Javni natječaj za zakup poslovnih prostora na području Općine Kneževi Vinogradi

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18, 123/24), članka 6. Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 1/2016), Općinski načelnik Općine Kneževi Vinogradi dana raspisao je

JAVNI NATJEČAJ za zakup poslovnih prostora na području Općine Kneževi Vinogradi

Članak 1.
Predmet Javnog natječaja je davanje u zakup poslovnog prostora i to:

1. Poslovni prostor br. 1 na dijelu Doma kulture u Karancu, Šandora Petefija 66 A. (dio nekadašnje ambulante)
– površine 26 m2 zatvorenog prostora (glavna prostorija s izlazom na ulicu N.Tesle površine 18 m2, skladišni prostor 5 m2, sanitarni čvor u zajedničkom korištenju s poslovnim prostorom br. 2 – razmjerne površine 3m2),
– prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
– prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
– rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– početna mjesečna zakupnina: 15,60 €

2. Poslovni prostor br. 2 na dijelu Doma kulture u Karancu, Šandora Petefija 66 A. (dio nekadašnje ambulante)
– površine 25,50 m2 zatvorenog prostora (glavna prostorija s izlazom na ulicu N.Tesle površine 13,5 m2, skladišni prostor 9 m2, sanitarni čvor u zajedničkom korištenju s poslovnim prostorom br. 2 – razmjerne površine 3m2),
– prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
– prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
– rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– početna mjesečna zakupnina: 15,30 €

3. Poslovni prostor u Suzi , Suza, Trg Ač Gedeona 11.
– površine 40,20 m2, koji čini prostor bivšeg poštanskog ureda, a sastoji se od ulaznog hodnika, 2 prostorije i sanitarnog čvora,
– prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
– prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
– rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– početna mjesečna zakupnina: 24,12 €

4. Prostor: Poslovni prostor u Domu kulture u Zmajevcu, Maršala Tita 90. – Prostorija na katu br. 1
– Ukupna površina 20 m2
– Prostor se sastoji od jedne prostorije s mogućnošću korištenja sanitarnog čvora u sklopu Doma kulture
– prostor se daje u najam s namjenom: za rad udruga i dr. neprofitnih organizacije od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi, posebno za rad s mladima, nacionalnim manjinama, jačanju kulture i sl.
– Prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova ulaganja
– Rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– Početna mjesečna zakupnina: 0,40 €.

5. Prostor: Poslovni prostor u Domu kulture u Zmajevcu, Maršala Tita 90. – Prostorija na katu br. 3
– Ukupna površina 28 m2
– Prostor se sastoji od jedne prostorije s mogućnošću korištenja sanitarnog čvora u sklopu Doma kulture
– prostor se daje u najam s namjenom: za rad udruga i dr. neprofitnih organizacije od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi, posebno za rad s mladima, nacionalnim manjinama, jačanju kulture i sl.
– Prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova ulaganja
– Rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– Početna mjesečna zakupnina: 0,56 €.

6. Prostor: Poslovni prostor u Zmajevcu, Maršala Tita 138. (objekt nekadašnje „Mađarske kuće“):
– Ukupne korisne površine prostorija -zatvorenog prostora 365,48 m2, te ukupne površine 1.305 m2 otvorenog dvorišnog prostora i parkinga.
– Prostor se sastoji od „kuće“ – uredskih prostorija sa sanitarnim čvorom, dvorane za okupljanje sa sanitarnim čvorom, pomoćne zgrade, te dvorišnog prostora i parkinga
– prostor se daje u najam s namjenom: za rad udruga i dr. neprofitnih organizacije registriranih kao lovačko društvo od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi,
– Prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova ulaganja
– Rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– Početna mjesečna zakupnina: 15,14 €.

Članak 2.
Za poslovne prostore od red.br. 1 do red.br. 3: Pravo sudjelovanja na natječaju imaju sve pravne i fizičke osobe s prebivalištem u Republici Hrvatskoj, a koje uplate jamčevinu u vrijednosti početne mjesečne zakupnine za poslovni prostor za koji se natječu i to na žiro-račun Općine HR83 23400091819500000 s pozivom na broj: 68 7706 – OIB i koje nemaju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja.
Za poslovne prostore od red.br. 4 do red.br. 6: Pravo sudjelovanja na natječaju imaju udruge registrirane sukladno Zakonu o udrugama sa sjedištem u Republici Hrvatskoj čije se aktivnosti provode na području Općine Kneževi Vinogradi, posebno za prostor pod red.br. 6 da su registrirane kao lovačko društvo, s ugovorenim lovištem, o čemu prilažu dokaz, a koje uplate jamčevinu u vrijednosti početne mjesečne zakupnine za poslovni prostor koji se natječu i to na žiro-račun Općine HR83 2340009 18195 00000 s pozivom na broj: 68 7706-OIB i koje nemaju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se udruga pridržava rokova plaćanja.
Uplaćena jamčevina se vraća natjecateljima koji ne uspiju u natječaju u roku 15 dana od dana odabira najpovoljnijeg natjecatelja, dok se odabranim natjecateljima uračunava u zakupninu. Odustalim natjecateljima jamčevina se zadržava kao odustatnina.

Članak 3.
Najpovoljnijom ponudom smatra se ona ponuda koja uz ispunjene uvjete iz natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine.
Prvenstveno pravo na odabir ponuditelja poslovnog prostora (posl.o.prostore od 1-3) imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i Zakona i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.

Članak 4.
Poslovni prostori mora se u funkciju stavit u roku 60 dana od dana sklapanja Ugovora.
Mjesečna zakupnina plaća se unaprijed najkasnije do desetog dana u mjesecu, uz mjesečnu zakupninu zakupnik je dužan plaćati i sve režijske troškove, čije će se plaćanje detaljno urediti ugovorom o zakupu, koji se sklapa kao ovršna isprava.
Prilikom sklapanja Ugovora o zakupu, koji se sklapa kao ovršna isprava, zakupnik je dužan dostaviti i bjanko ovjerenu zadužnicu na 1.000,00 €.

Članak 5.
Ponuda za poslovne prostore od red.br. 1 do red.br. 3 obvezno mora sadržavati:
– podatke o ponuditelju, adresa, OIB, (državljanstvo za fizičke osobe i podatke o upisu u upisnik nadležnog registra za pravne osobe),
– naznaku prostora za koji se natječe;
– ponuđenu cijenu mjesečne zakupnine;
– naznaku djelatnosti koja će se obavljati u poslovnom prostoru;
– dokaz o registraciji za obavljanje djelatnosti koju nudi;
– rok početka rada u poslovnom prostoru;
– dokaz o uplati jamčevine;
– preslik o.i. odgovorne osobe,
– potvrdu Porezne uprave o ne postojanju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja;
– potvrdu Općine Kneževi Vinogradi o ne dugovanju po bilo kom osnovu ne stariju od 30 dana
– dokaz o prvenstvu prema Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata
– potvrda nadležnog ureda.
Ponuda za poslovne prostore od red.br. 4 do red.br. 6 obvezno mora sadržavati:
1. Podatke o udruzi (adresa, OIB ovlaštene osobe za zastupanje, ispis iz Registra udruga);
2. Oznaku prostora za koji se natječe (redni broj i lokacija);
3. Ponuđenu cijenu mjesečne zakupnine za prostor za koji se natječe;
4. Rok početka rada u poslovnom prostoru, koji ne može biti dalji od 30 dana od dana sklapanja ugovora;
5. Dokaz o uplati jamčevine;
6. Dokaz za obavljanje djelatnosti (izvadak iz Statuta i sl.);
7. Za lovačka društva i presliku ugovora o ugovorenom lovištu ili drugi slični dokument iz kojeg je isto dokazivo
8. Preslik osobne iskaznice za odgovornu osobu;
9. Potvrdu Porezne uprave o ne postojanju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave po bio kojoj osnovi javnih davanja ne stariju od 30 dana od dana objave javnog natječaja;
10. Potvrdu Općine Kneževi Vinogradi o ne dugovanju po bilo kojoj osnovi

Članak 6.
Ponude se dostavljaju u zatvorenim kovertama – preporučeno poštom sa naznakom „Za natječaj za zakup poslovnog prostora u ________ – ne otvaraj“, na adresu: Općina Kneževi Vinogradi, Hrvatske Republike 3., 31309 Kneževi Vinogradi, u roku od 8 dana od dana objave obavijesti u dnevnom tisku, te cijelog natječaja na oglasnim pločama i web stranici Općine: www.knezevi-vinogradi.hr

Članak 7.
Zainteresirani natjecatelji tijekom otvorenog natječaja mogu uz nazočnost ovlaštene osobe zakupodavca izvršiti uvid u poslovni prostor za koji se natječe uz prethodnu najavu osobno ili na tel. 031/730-938 (Općina Kneževi Vinogradi), svakim radnim danom od 7:00 do 15:00 sati, te zatražiti dodatna pojašnjenja u svezi natječaja.

Članak 8.
Otvaranje ponuda obavit će Komisija u roku 8 dana od zadnjeg dana završetka natječaja.
Odluku o davanju u zakup donosi Općinski načelnik u roku 30 dana od dana otvaranja ponuda.
Općinski načelnik zadržava pravo ne prihvaćanja niti jedne ponude.

Javni natječaj

Obavijest o izradi izmjene i dopune Prostornog plana uređenja Općine Kneževi Vinogradi

Temeljem članka 88. stavka 1. Zakona o prostornom uređenju (Narodne novine broj 153/13, 65/17, 114/18, 39/19, 98/19 i 67/23) Osječko-baranjska županija, Općina Kneževi Vinogradi, Jedinstveni upravni odjel daje

OBAVIJEST o izradi izmjene i dopune Prostornog plana uređenja Općine Kneževi Vinogradi

Obavještavamo vas da je Općinsko vijeće na 35. sjednici dana 19.03.2025. donijelo akt:

  • Odluku o izradi izmjene i dopune Prostornog plana uređenja Općine Kneževi Vinogradi, KLASA: 350-03/24-37-01, URBROJ: 2158-23-01/01-25-6 od 19.03.2025. koji je objavljeni u službenom glasilu: Službeni glasnik Općine Kneževi Vinogradi broj 7/2025, dana 24.03.2025.

Obavijest javnosti o izradi prostornog plana
Odluka o izradi izmjene i dopune prostornog plana

36. sjednica Općinskog vijeća

Temeljem članka 34. Statuta Općine Kneževi Vinogradi („Službeni glasnik“ broj: 3/13, 3/18, 3/20, 1/21 – proč.tekst, 4/21, 22/23) i članka 25. i 67. Poslovnika o radu Općinskog vijeća Općine
Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik“ broj: 5/13, 3/18, 4/21, 1/22) sazivam 36. Sjednicu Općinskog vijeća Općine Kneževi Vinogradi koja će se održati dana 03.04.2025. (ČETVRTAK) s početkom u 19,00 sati u vijećnici Općine Kneževi Vinogradi, Kneževi Vinogradi, Hrvatske Republike 3.

Za sjednicu predlažem sljedeći:

DNEVNI  RED

– Pitanja i inicijative vijećnika;
– Usvajanje zapisnika sa 35. sjednice vijeća

1. Donošenje Odluke o usklađenju površine katastarske čestice u Poslovno – poduzetničkoj i rekreativnoj zoni za koju je donesena Odluka o prodaji;
2. Donošenje Odluke o prihvaćanju iznosa naknade štete s osnova osiguranja za požarom uništene objekte na SRC Bazeni ;
3. Donošenje III. Rebalansa Proračuna Općine Kneževi Vinogradi za 2025. godinu i projekcija za 2026. i 2027. godinu.

Obavijest o isplati uskrsnice

Općina Kneževi Vinogradi, sukladno Odluci Načelnika Općine Kneževi Vinogradi, obavještava stanovnike Općine o isplati jednokratne pomoći (USKRSNICE).

USKRSNICA U IZNOSU OD 40,00 €

● umirovljenicima s iznosom mirovine do 225,63 € mjesečno, kao i
● korisnicima socijalne pomoći s iznosom pomoći do 225,63 €

USKRSNICA U IZNOSU OD 30,00 €

● umirovljenicima s iznosom mirovine do 331,81 € mjesečno, kao i
● korisnicima socijalne pomoći s iznosom pomoći do 331,81 €

Visina mirovine, odnosno pomoći dokazuje se dokumentom odrezak o visini posljednje mirovine, odnosno socijalne pomoći, uz predočenje osobne iskaznice i OIB-a.

REDOSLIJED ISPLATE PO SELIMA – 08.04.2025. UTORAK

1. KARANAC od 08:00 do 11:00 sati u prostorijama Doma kulture
2. KOTLINA od 08:00 do 10:00 sati u prostorijama Doma kulture
3. SUZA od 08:00 do 11:00 sati u prostorijama Doma kulture
4. ZMAJEVAC od 08:00 do 11:00 sati u prostorijama Doma kulture
5. KN.VINOGRADI, MIRKOVAC, KAMENAC, JASENOVAC od 08:00 do 14:00 sati u prostorijama Općine Kn. Vinogradi (Hrvatske Republike 3)

U slučaju zakašnjenja novac možete podići do 15.04.2025. godine (Utorak) do 15,00 sati u prostorijama Općine Kn. Vinogradi (Hrvatske Republike 3).

NAPOMENA: U slučaju spriječenosti nositelja, isplata će se izvršiti bilo kojem punoljetnom članu uže obitelji uz predočenje traženih dokumenata.

Javni natječaj za zakup poslovnog prostora na području Općine Kneževi Vinogradi

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18, 123/24), članka 6. Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 1/2016), Općinski načelnik Općine Kneževi Vinogradi raspisao je

JAVNI NATJEČAJ za zakup poslovnog prostora na području Općine Kneževi Vinogradi

Članak 1.

Predmet Javnog natječaja je davanje u zakup poslovnog prostora i to:

  1. Poslovni prostor br. 1 na dijelu Doma kulture u Karancu, Šandora Petefija 66 A. (dio nekadašnje ambulante)
    – površine 26 m2 zatvorenog prostora (glavna prostorija s izlazom na ulicu N.Tesle površine 18 m2, skladišni prostor 5 m2, sanitarni čvor u zajedničkom korištenju s poslovnim
    prostorom br. 2 – razmjerne površine 3m2),
    – prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
    – prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
    – rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
    – početna mjesečna zakupnina: 15,60 €
  2. Poslovni prostor br. 2 na dijelu Doma kulture u Karancu, Šandora Petefija 66 A. (dio nekadašnje ambulante)
    – površine 25,50 m2 zatvorenog prostora (glavna prostorija s izlazom na ulicu N.Tesle površine 13,5 m2, skladišni prostor 9 m2, sanitarni čvor u zajedničkom korištenju s poslovnim prostorom br. 2 – razmjerne površine 3m2),
    – prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
    – prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
    – rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
    – početna mjesečna zakupnina: 15,30 €
  3. Poslovni prostor u Suzi , Suza, Trg Ač Gedeona 11.
    – površine 40,20 m2, koji čini prostor bivšeg poštanskog ureda, a sastoji se od ulaznog hodnika, 2 prostorije i sanitarnog čvora,
    – prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
    – prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
    – rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
    – početna mjesečna zakupnina: 24,12 €

Članak 2.
Pravo sudjelovanja na natječaju imaju sve pravne i fizičke osobe s prebivalištem u Republici Hrvatskoj, a koje uplate jamčevinu u vrijednosti početne mjesečne zakupnine za poslovni prostor za koji se natječu i to na žiro-račun Općine HR83 23400091819500000 s pozivom na broj: 68 7706 – OIB i koje nemaju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja.

Uplaćena jamčevina se vraća natjecateljima koji ne uspiju u natječaju u roku 15 dana od dana odabira najpovoljnijeg natjecatelja, dok se odabranim natjecateljima uračunava u zakupninu. Odustalim natjecateljima jamčevina se zadržava kao odustatnina.

Članak 3.
Najpovoljnijom ponudom smatra se ona ponuda koja uz ispunjene uvjete iz natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine.
Prvenstveno pravo na odabir ponuditelja poslovnog prostora imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i Zakona i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.

Članak 4.
Poslovni prostori mora se u funkciju stavit u roku 60 dana od dana sklapanja Ugovora. Mjesečna zakupnina plaća se unaprijed najkasnije do desetog dana u mjesecu, uz mjesečnu
zakupninu zakupnik je dužan plaćati i sve režijske troškove, čije će se plaćanje detaljno urediti ugovorom o zakupu, koji se sklapa kao ovršna isprava. Prilikom sklapanja Ugovora o zakupu, koji se sklapa kao ovršna isprava, zakupnik je dužan dostaviti i bjanko ovjerenu zadužnicu na 1.000,00 €.

Članak 5.
Ponuda obvezno mora sadržavati:
– podatke o ponuditelju, adresa, OIB, (državljanstvo za fizičke osobe i podatke o upisu u upisnik nadležnog registra za pravne osobe),
– ponuđenu cijenu mjesečne zakupnine;
– naznaku djelatnosti koja će se obavljati u poslovnom prostoru;
– dokaz o registraciji za obavljanje djelatnosti koju nudi;
– rok početka rada u poslovnom prostoru;
– dokaz o uplati jamčevine;
– preslik o.i. odgovorne osobe,
– potvrdu Porezne uprave o ne postojanju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja;
– potvrdu Općine Kneževi Vinogradi o ne dugovanju po bilo kom osnovu ne stariju d 30 dana
– dokaz o prvenstvu prema Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata – potvrda nadležnog ureda.

Članak 6.
Ponude se dostavljaju u zatvorenim kovertama – preporučeno poštom sa naznakom „za natječaj za zakup poslovnog prostora u ________ – ne otvaraj“, na adresu: Općina Kneževi Vinogradi, Hrvatske Republike 3., 31309 Kneževi Vinogradi, u roku od 8 dana od dana objave obavijesti u dnevnom tisku, te cijelog natječaja na oglasnim pločama i web stranici Općine: www.knezevi-vinogradi.hr

Članak 7.
Zainteresirani natjecatelji tijekom otvorenog natječaja mogu uz nazočnost ovlaštene osobe zakupodavca izvršiti uvid u poslovni prostor za koji se natječe uz prethodnu najavu osobno ili na tel. 031/730-938 (Općina Kneževi Vinogradi), svakim radnim danom od 7:00 do 15:00 sati, te zatražiti dodatna pojašnjenja u svezi natječaja.

Članak 8.
Otvaranje ponuda obavit će Komisija 07. travnja 2025. u 12:00 sati. Odluku o davanju u zakup donosi Općinski načelnik u roku 30 dana od dana otvaranja ponuda. Općinski načelnik zadržava pravo ne prihvaćanja niti jedne ponude.

Tekst Javnog natječaja

Održana edukativna predstava “Šumska bajka” za najmlađe

Održana edukativna predstava “Šumska bajka” za najmlađe

U proteklim danima, djeca iz Dječjeg vrtića Zeko, OŠ Kneževi Vinogradi i OŠ Zmajevac imala su priliku uživati u edukativnoj i zabavnoj predstavi “Šumska bajka”, koja im je na interaktivan način približila važnost razvrstavanja otpada i očuvanja prirode.

Kroz veselu priču o stanovnicima šume, mališani su naučili kako pravilno odvajati otpad te kako svakodnevnim ekološkim navikama mogu pomoći očuvanju okoliša. Glavni junaci predstave na duhovit i poučan način prikazali su izazove s kojima se priroda suočava zbog ljudskog nemara, potaknuvši djecu da i sami postanu mali ekološki junaci.

Uz smijeh, pjesmu i zanimljive likove, djeca su učila kako pravilno razvrstavati otpad, zašto je važno reciklirati te kako svatko od nas može doprinijeti čišćem i ljepšem okolišu. Kroz interaktivne scene, najmlađi su sudjelovali u spašavanju šumske čarolije, shvaćajući da male ekološke navike mogu napraviti veliku razliku.

Predstava je organizirana u sklopu projekta “Eko Vin: zajedno za čistiju općinu” kojeg provodi Općina Kneževi Vinogradi te koji je financiran sredstvima Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.

Porez na nekretnine – prijava podataka bitnih za oporezivanje

Porez na nekretnine – prijava podataka bitnih za oporezivanje

Zbog mnogobrojnih upita mještana u svezi poreza na nekretnine, u nastavku donosimo tekst koji je objavljen 17.3.2025. godine na web stranici Porezne uprave vezan uz Porez na nekretnine, odnosno prijavu podataka za oporezivanje. Tekst je objavljen na sljedećoj poveznici: https://porezna-uprava.gov.hr/hr/porez-na-nekretnine-prijava-podataka-bitnih-za-oporezivanje/7575

(više…)

Javni poziv – oglas za prijavu kandidata za Program zapošljavanja nezaposlenih osoba u Javnim radovima na području Općine Kneževi Vinogradi u 2025. godini na određeno vrijeme

U sklopu Programa javnih radova Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, a sukladno Nacionalnom planu za poticanje zapošljavanja, Općinski načelnik Općine Kneževi Vinogradi, temeljem članka 47. Statuta Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 3/13, 3/18, 3/20, 1/21, 4/21, 22/23) i Odluke od 17.03.2025. objavljuje

JAVNI POZIV – OGLAS za prijavu kandidata za Program zapošljavanja nezaposlenih osoba u Javnim radovima na području Općine Kneževi Vinogradi u 2025. godini na određeno vrijeme

Općina Kneževi Vinogradi inicijator je javnih radova za zapošljavanje teže zapošljivih nezaposlenih osoba s područja Općine Kneževi Vinogradi prema uvjetima Hrvatskog zavoda za zapošljavanje na poslovima revitalizacije javnih površina i objekata Općine Kneževi Vinogradi, po programu „JAVNI RAD“ Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (na dalje HZZ).

NAZIV RADNOG MJESTA: pomoćni radnik /radnica
PLANIRANI BROJ RADNIKA: – 3 osobe – osobe oba spola m/ž
RADNO VRIJEME: puno radno vrijeme
VRSTA ZAPOSLENJA: na određeno – 6 mjeseci
MJESTO RADA: Općina Kneževi Vinogradi
OPIS RADNOG MJESTA: uređenje javnih površina, nasada, cvijeća, zelenila, uređenje onečišćenih javnih površina i drugi komunalni poslovi
ISKLJUČIVI UVJET ZA VALJANU PRIJAVU NA OGLAS (prema uvjetima HZZ):
Osobe u nepovoljnom položaju na tržištu rada , bez obzira na duljinu prijave u Evidenciji:
– roditelji sa 4 i više malodobne djece, roditelji djece s teškoćama u razvoju, roditelji djece oboljele od malignih bolesti, roditelji udovci i roditelji djeteta bez upisanog drugog roditelja, osobe s invaliditetom , žrtve trgovanja ljudima, žrtve obiteljskog nasilja, azilant i stranac pod supsidijarnom, odnosno privremenom zaštitom kao i članovi njegove obitelji, liječeni ovisnici o drogama, povratnici s odsluženja zatvorske kazne unazad 6 mjeseci od dana podnošenja zahtjeva, osobe uključene u probaciju, beskućnici/e, hrvatski povratnici/useljenici iz hrvatskog iseljeništva, hrvatski branitelji, djeca poginulih i nestalih hrvatskih branitelja.
Osoba ne može biti uključena u potporu javni rad 12 mjeseci nakon prestanka trajanja mjere javni rad za tu osobu.
U slučaju većeg broja prijava od broja koji se upošljava, Općina Kneževi Vinogradi zadržava pravo uvođenja dodatnih kriterija za odabir, kao što su npr. broj članova obitelji, dužina prijave kod
nadležne službe HZZ-a, broj članova obitelji malodobne djece i sl.
Prijave se podnose poštom ili osobno na adresu Općine Kneževi Vinogradi, Hrvatske Republike 3. Kneževi Vinogradi u roku od 8 dana od dana objave na stranici HZZ, oglasnoj ploči i web stranici Općine, a najkasnije do 26.03.2025.
Neće se razmatrati prijave koje pristignu izvan roka. Prijave se dostavljaju na obrascu koji se nalazi u Općini ili na web stranici, uz obvezno prilaganje dokaza kojim se ispunjava uvjet Hrvatskog zavoda za zapošljavanje za uključivanje u javni rad (u preslici ili originalu).
Po isteku oglasa utvrđuju se osobe – kandidati koji ispunjavaju uvjet za uključivanje u program Javni rad.
Ugovor o radu sklopit će se sa osobama koje pripadaju ciljanim skupinama i koje su odobrene od strane HZZ za subvencioniranje 100 % troška minimalne plaće, odnosno tko dobije pozitivnu
ocjenu HZZ.
Općina Kneževi Vinogradi sklopit će ugovor o radu s onoliko osoba koliko ih odobri Hrvatski zavod za zapošljavanje (kvota), a navedeni broj može biti jednak ili manji od planiranog broja radnika.
Nakon oglasa ne mora se izvršiti izbor, ali se u tom slučaju donosi odluka o poništenju poziva u roku od 60 dana od isteka roka za podnošenje prijava. Protiv odluke o poništenju nije dopušteno
podnošenje pravnih lijekova. Odluka o poništenju donosi se i u slučaju kada se na oglas ne prijavi niti jedan kandidat.
Ovaj javni poziv objavljen je na web stranici Općine Kneževi Vinogradi www.knezevi-vinogradi.hr, oglasnim pločama i stranicama Hrvatskog zavoda za zapošljavanje

Obrazac prijave
Tekst Javnog poziva

35. sjednica Općinskog vijeća Općine Kneževi Vinogradi

Temeljem članka 34. Statuta Općine Kneževi Vinogradi („Službeni glasnik“ broj: 3/13, 3/18, 3/20, 1/21 – proč.tekst, 4/21, 22/23) i članka 25. i 67. Poslovnika o radu Općinskog vijeća Općine
Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik“ broj: 5/13, 3/18, 4/21, 1/22) sazivam 35. Sjednicu Općinskog vijeća Općine Kneževi Vinogradi

koja će se održati dana 19.03.2025. (SRIJEDA) s početkom u 17,00 sati u vijećnici Općine Kneževi Vinogradi, Kneževi Vinogradi, Hrvatske Republike 3.

Za sjednicu predlažem sljedeći:

D N E V N I R E D

– Pitanja i inicijative vijećnika;
– Usvajanje zapisnika sa 34. sjednice vijeća

1. Donošenje Odluke o usvajanju Godišnjeg izvještaja o izvršenju Proračuna Općine Kneževi Vinogradi za 2024. godinuPrilog uz točku 1. Godišnji izvještaj o izvršenju Proračuna;
2. Donošenje Zaključka o prihvaćanju Izvješća o izvršenju Programa utroška sredstava šumskog doprinosa u 2024. godini;
3. Donošenje Zaključka o prihvaćanju Izvješća o ostvarenju Programa korištenja sredstava ostvarenih od zakupa, prodaje, prodaje izravnom pogodbom, privremenog korištenja i davanja na korištenje izravnom pogodbom na području Općine Kn. Vinogradi za 2024. godinu;
4. Donošenje Zaključka o prihvaćanju Izvješća o izvršenju Programa korištenja sredstava ostvarenog od naknade za promjenu namjene poljoprivrednog zemljišta u 2024. godini;
5. Donošenje Zaključka o prihvaćanju Izvješća o izvršenju Programa utroška sredstava prihoda od prodaje stanova u vlasništvu Republike Hrvatske;
6. Donošenje Zaključka o prihvaćanju Izvješća o namjenskom utrošku sredstava po Programu utroška sredstava vodnog doprinosa u 2024. godini;
7. Donošenje Zaključka o usvajanju Izvješća o utrošku sredstava Programa o namjenskom korištenju sredstava naknade za zadržavanje nezakonito izgrađenih zgrada u prostoru u 2024. godini;
8. Donošenje Zaključka o usvajanju Izvješća o izvršenju Programa održavanja komunalne infrastrukture za 2024. godinu;
9. Donošenje Zaključka o usvajanju Izvješća o izvršenju Programa građenja komunalne infrastrukture za 2024. godinu;
10. Donošenje Zaključka o usvajanju Izvješća o izvršenju Programa javnih potreba u sportu na području Općine Kneževi Vinogradi za 2024. godinu;
11. Donošenje Zaključka o usvajanju Izvješća o izvršenju Programa javnih potreba u predškolskom odgoju Općine Kneževi Vinogradi za 2024. godinu;
12. Donošenje Zaključka o usvajanju Izvješća o izvršenju Programa javnih potreba u kulturi i turizmu na području Općine Kneževi Vinogradi za 2024. godinu;
13. Donošenje Zaključka o usvajanju Izvješća o izvršenju Programa javnih potreba u socijalnoj skrbi Općine Kneževi Vinogradi za 2024. godinu;
14. Donošenje Odluke o raspodjeli financijskog rezultata Općine Kn. Vinogradi za 2024. godinu;
15. Donošenje Odluke o II. Rebalansu Proračuna Općine Kneževi Vinogradi za 2025. godinu i projekcija za 2026. i 2027. godinuPrilog uz točku 15. II.REBALANS PRORAČUNA ZA 2025;
16. Donošenje Programa o izmjeni Programa građenja komunalne infrastrukture na području Općine Kneževi Vinogradi za 2025. godinu;
17. Donošenje Programa o izmjeni Programa održavanja komunalne infrastrukture na području Općine Kneževi Vinogradi za 2025. godinu;
18. Donošenje Programa o izmjeni i dopuni Programa korištenja sredstava ostvarenih od zakupa, prodaje i davanje na korištenje poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu Republike Hrvatske u 2025. godini;
19. Donošenje Statutarne Odluke o izmjeni Statuta Općine Kneževi Vinogradi;
20. Donošenje Odluke o izradi izmjene i dopune Prostornog plana uređenja Općine Kneževi Vinogradi;
21. Donošenje Programa poticanja poduzetništva i turizma na području Općine Kneževi Vinogradi za razdoblje 2025-2028;
22. Donošenje Programa potpora u poljoprivredi i ruralnom razvoju na području Općine Kneževi Vinogradi za razdoblje 2025-2028;
23. Donošenje Programa poticanja uređenja naselja na području Općine Kneževi Vinogradi u razdoblju od 2025-2028;
24. Donošenje Odluke o proglašenju komunalne infrastrukture javnim dobrom u općoj uporabi;
25. Donošenje Zaključka o prihvaćanju Izvješća o primjeni agrotehničkih mjera i mjera za uređivanje i održavanje poljoprivrednih rudina u Općini Kneževi Vinogradi za 2024. godinu;
26. Donošenje Odluke o davanju suglasnosti na provođenje postupka javne nabave za izgradnju mosta u Kotlini;
27. Donošenje Odluke o davanju suglasnosti na provođenje postupka jednostavne nabave izgradnja nogostupa i pristupnog puta na sajamskom prostoru – Bučuter;
28. Donošenje Zaključka o usvajanju Izvješća o radu Općinskog načelnika Općine Kneževi Vinogradi za razdoblje srpanj – prosinac 2024. godine;

Dodijeljene stipendije učenicima i studentima za tekuću školsku/akademsku godinu

Općina Kneževi Vinogradi i ove godine stipendira učenike i studente kako bi ih potaknula na ostvarivanje što boljeg uspjeha u školi te na uključivanje što većeg broja mladih ljudi na nastavak školovanja na visokoškolskim ustanovama.

Nakon provedenog Natječaja za dodjelu učeničkih i studentskih stipendija za školsku/akademsku godinu 2024./2025. Općinski načelnik Općine Kneževi Vinogradi dodijelio je 8 stipendija, od toga:

  • 2 učeničke stipendije sa područja Općine Kneževi Vinogradi, te
  • 6 stipendija studentima sa područja Općine Kneževi Vinogradi.

Učeničke stipendije iznose 30,00 eura mjesečno, a isplaćuju se učenicima za 10 mjeseci, odnosno za period od siječnja do lipnja, te od rujna do prosinca, dok studentske stipendije iznose  100,00 eura mjesečno koje se isplaćuju studentima za 11 mjeseci, odnosno za period od siječnja do srpnja, te od rujna do prosinca.

Općina će u 2025. godini ukupno stipendirati 7 učeničkih te 20 studentskih stipendija za koje su osigurana sredstva u Proračunu.

Istraživanje o biciklističkim navikama mještana Općine Kneževi Vinogradi

Općina Kneževi Vinogradi provodi istraživanje kako bi analizirala trenutne navike korištenja bicikala među različitim skupinama stanovništva, kao i stavove mještana o postojećoj biciklističkoj infrastrukturi.

Posebna pažnja usmjerena je na svakodnevne potrebe i navike svih građana. Rezultati ankete bit će iskorišteni za poboljšanje biciklističke infrastrukture, čineći je sigurnijom, pristupačnijom i bolje prilagođenom stvarnim potrebama svih korisnika.

Vaši odgovori bit će ključni za planiranje budućih projekata koji će poboljšati svakodnevno kretanje i unaprijediti kvalitetu života u našoj općini.

Anketa je anonimna te je za njeno ispunjavanje potrebno cca. 5 minuta.

Anketa se nalazi na sljedećoj poveznici: https://forms.gle/QEAbfWo5AyzBPDwEA.

Općina Kneževi Vinogradi udrugama dodijelila ugovore za projekte i manifestacije u vrijednosti 272 tisuća eura

Koncem prošlog tjedna u Piroš čizmi u Suzi održano je potpisivanje ugovora o dodjeli financijskih sredstava između Općine Kneževi Vinogradi i predstavnika 31 udruge. Načelnik Vedran Kramarić tom je prilikom, u prisustvu predsjednika udruga, formalizirao financijsku podršku projektima, programima i manifestacijama koje doprinose razvoju zajednice.

Potpora udrugama osigurana je kroz dva javna natječaja – jedan namijenjen financiranju programa i projekata od interesa za opće dobro te drugi usmjeren na organizaciju manifestacija na području Općine Kneževi Vinogradi. Kroz njih će se tijekom 2025. godine realizirati brojne aktivnosti koje obogaćuju društveni, kulturni, sportski i socijalni život u općini.

Načelnik Kramarić iskoristio je ovu priliku kako bi čestitao udrugama na uspješno prijavljenim inicijativama te izrazio zahvalnost na njihovoj predanosti i trudu. Naglasio je da upravo njihov angažman čini općinu mjestom ugodnog življenja, jača zajedništvo i doprinosi promociji općine kao dinamične i sadržajne sredine.

Za provedbu 27 programa i projekata udruga osigurano je ukupno 218.550,00 eura, dok će 15 manifestacija dobiti financijsku potporu u ukupnom iznosu od 53.400,00 eura. Ova sredstva omogućit će nastavak kvalitetnog rada udruga i realizaciju događanja koja okupljaju i povezuju lokalnu zajednicu.

34. sjednica Općinskog vijeća Općine Kneževi Vinogradi

Temeljem članka 34. Statuta Općine Kneževi Vinogradi („Službeni glasnik“ broj: 3/13, 3/18, 3/20, 1/2 – proč.tekst, 4/21) i članka 25. i 67. Poslovnika o radu Općinskog vijeća Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik“ broj: 5/13, 3/18, 4/21, 1/22) sazivam 34. sjednicu Općinskog vijeća Općine Kneževi Vinogradi koja će se održati dana 21.02.2025. godine (petak) s početkom u 17,00 sati u prostorijama zgrade Općine Kneževi Vinogradi u Kneževim Vinogradima, Hrvatske Republike 3.

Za sjednicu predlažem sljedeći:

DNEVNI RED

– Pitanja i inicijative vijećnika;
– Usvajanje zapisnika sa 33. sjednice vijeća (više…)

Nacrt prijedloga Programa poticanja poduzetništva i turizma na području Općine Kneževi Vinogradi za razdoblje 2025.-2028. godine

Općina Kneževi Vinogradi, temeljem članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama (Službeni glasnik 25/13, 85/15), dana 13.02.2025. objavljuje

SAVJETOVANJE SA ZAINTERESIRANOM JAVNOŠĆU Nacrt prijedloga Programa poticanja poduzetništva i turizma na području Općine Kneževi Vinogradi za razdoblje 2025.-2028. godine
Savjetovanje traje od 13.02.2025. do 15.03.2025.  (više…)

Nacrt prijedloga Programa poticanja uređenja naselja na području Općine Kneževi Vinogradi u razdoblju 2025.-2028.

Općina Kneževi Vinogradi, temeljem članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama (Službeni glasnik 25/13, 85/15), dana 13.02.2025. objavljuje

SAVJETOVANJE SA ZAINTERESIRANOM JAVNOŠĆU – Nacrt prijedloga Programa poticanja uređenja naselja na području Općine Kneževi Vinogradi u razdoblju 2025.-2028.
Savjetovanje traje od 13.02.2025. do 15.03.2025. (više…)

Nacrt prijedloga Programa potpora u poljoprivredi i ruralnom razvoju na području Općine Kneževi Vinogradi za razdoblje od 2025-2028.godine

Općina Kneževi Vinogradi, temeljem članka 11. Zakona o pravu na pristup informacijama (Službeni glasnik 25/13, 85/15), dana 13.02.2025. objavljuje

SAVJETOVANJE SA ZAINTERESIRANOM JAVNOŠĆU – Nacrt prijedloga Programa potpora u poljoprivredi i ruralnom razvoju na području Općine Kneževi Vinogradi za razdoblje od 2025.-2028. godine
Savjetovanje traje od 13.02.2025. do 15.03.2025.  (više…)

Javni poziv za financiranje programskih sadržaja elektroničkih medija u 2025. godini

Na temelju članka 47. Statuta Općine Kneževi Vinogradi („Službeni glasnik Općine Kneževi Vinogradi 3/13, 3/18, 3/20, 1/21, 4/21, 22/23) a u svezi članka 39. Zakona o elektroničkim medijima („Narodne novine“, broj: 111/21, 114/22) i članka 1. Odluke o raspisivanju Javnog poziva za financiranje programskih sadržaja elektroničkih medija u 2025. godini Općinski načelnik Općine Kneževi Vinogradi raspisuje:

Javni poziv za financiranje programskih sadržaja elektroničkih medija u 2025. godini

I. PREDMET JAVNOG POZIVA
Predmet Javnog poziva je javno prikupljanje prijava za financiranje programskih sadržaja elektroničkih medija u 2025. godini i to radijskih programa od interesa za Općinu Kneževi Vinogradi. Cilj dodjele financijskih sredstava je proizvodnja i objava kvalitetnih programskih sadržaja od interesa za Općinu Kneževi Vinogradi. (više…)

1 2 3 48