Javni natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora za rad i razvoj civilnog društva

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (Narodne Novine 125/11, 64/15, 112/18), članka 6. Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 1/2016), objavljuje se

Članak 1.
Predmet Javnog natječaja je davanje u zakup poslovnih prostora za rad i razvoj civilnog društva, odnosno namijenjen za rad udruga i to kako slijedi:
1. Prostor: Društveni dom za mlade u Suzi, Trg Ač Gedeona – Ács Gedeon Tér 4A.
– prostor se sastoji od dvorane, i sanitarnog čvora (zatvoreni prostor) ukupne površine 70,92 m2 i otvorenog prostora – terase ukupne površine 38,66 m2
– prostor se daje u najam s namjenom: za rad udruga i dr. neprofitnih organizacije od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi, posebno za rad s mladima, nacionalnim manjinama, jačanju kulture i sl.
– prostor se daje u viđenom stanju, s napomenom da je u trenutku raspisivanja natječaja, pokrenut postupak i aktivnosti na rekonstrukciji i obnovi objekta
– Rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– Početna mjesečna zakupnina: 1,64 €.

2. Prostor: Poslovni prostor u Domu kulture u Zmajevcu, Maršala Tita 90. Prostorija na katu br.1.
– Ukupna površina 20 m2
– Prostor se sastoji od jedne prostorije s mogućnošću korištenja sanitarnog čvora u sklopu Doma kulture
– prostor se daje u najam s namjenom: za rad udruga i dr. neprofitnih organizacije od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi, posebno za rad s mladima, nacionalnim manjinama, jačanju kulture i sl.
– Prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova ulaganja
– Rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– Početna mjesečna zakupnina: 0,40 €.

3. Prostor: Poslovni prostor u Domu kulture u Zmajevcu, Maršala Tita 90. Prostorija na katu br.3
– Ukupna površina 28 m2
– Prostor se sastoji od jedne prostorije s mogućnošću korištenja sanitarnog čvora u sklopu Doma kulture
– prostor se daje u najam s namjenom: za rad udruga i dr. neprofitnih organizacije od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi, posebno za rad s mladima, nacionalnim manjinama, jačanju kulture i sl.
– Prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova ulaganja
– Rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– Početna mjesečna zakupnina: 0,56 €.

Članak 2.
Pravo sudjelovanja na natječaju imaju udruge registrirane sukladno Zakonu o udrugama sa sjedištem u Republici Hrvatskoj čije se aktivnosti provode na području Općine Kneževi Vinogradi, a koje uplate jamčevinu u vrijednosti početne mjesečne zakupnine za poslovni prostor koji se natječu i to na žiro-račun Općine HR83 2340009 18195 00000 s pozivom na broj: 68 7706-OIB i koje nemaju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se udruga pridržava rokova plaćanja.
Uplaćena jamčevina se vraća natjecateljima koji ne uspiju u natječaju u roku 15 dana od dana odabira najpovoljnijeg natjecatelja, dok se odabranim natjecateljima uračunava u zakupninu. Odustalim natjecateljima jamčevina se zadržava kao odustatnina.

Članak 3.
Najpovoljnijom ponudom smatra se ona ponuda koja uz ispunjene uvjete natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine.
Prvenstveno pravo na odabir ponuditelja poslovnog prostora ostvaruju udruge koje su prostor i do sada koristile ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i prihvate ponuđeni iznos zakupnine.

Članak 4.
Poslovni prostor su najpovoljniji ponuditelji dužni staviti u funkciju u roku 30 dana od dana sklapanja Ugovora, osim za prostor 1. gdje obveza počinje teći od dana uporabne dozvole, odnosno
završetka radova na objektu. Mjesečna zakupnina plaća se unaprijed najkasnije do desetog dana u mjesecu, uz mjesečnu zakupninu zakupnik je dužan plaćati i sve režijske troškove, čije će se plaćanje detaljno urediti ugovorom o zakupu.
Prilikom sklapanja Ugovora o zakupu, koji se sklapa kao ovršna isprava, zakupnik je dužan dostaviti i bjanko zadužnicu na 663,61€.

Članak 5.
Ponuda obvezno mora sadržavati:
1. Podatke o udruzi (adresa, OIB ovlaštene osobe za zastupanje, ispis iz Registra udruga);
2. Oznaku prostora za koji se natječe (redni broj i lokacija);
3. Ponuđenu cijenu mjesečne zakupnine za prostor za koji se natječe;
4. Rok početka rada u poslovnom prostoru, koji ne može biti dalji od 30 dana od dana sklapanja ugovora;
5. Dokaz o uplati jamčevine;
6. Dokaz za obavljanje djelatnosti (izvadak iz Statuta i sl.);
7. Preslik osobne iskaznice za odgovornu osobu;
8. Potvrdu Porezne uprave o ne postojanju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave po bio kojoj osnovi javnih davanja ne stariju od 30 dana od dana objave javnog natječaja;
9. Potvrdu Općine Kneževi Vinogradi o ne dugovanju po bilo kojoj osnovi
10. Dokaz dosadašnjeg korištenja poslovnog prostora (Ugovor, Odluka o davanju na korištenje, preslike računa režija ili drugi pravovaljani dokaz)

Članak 6.
Ponude se dostavljaju u zatvorenim kovertama – preporučeno poštom ili osobno u Pisarnicu u roku od 8 dana od dana objave obavijesti u dnevnom tisku, te cijelog natječaja na oglasnim pločama i web stranici Općine: www.knezevi-vinogradi.hr, na adresu:

OPĆINA KNEŽEVI VINOGRADI
Jedinstveni upravni odjel
Hrvatske Republike 3.
31309 Kneževi Vinogradi

s naznakom ˝Za natječaj za zakup poslovnog prostora u __________ ( naziv prostora – lokacija)  – NE OTVARAJ˝

Članak 7.
Zainteresirani natjecatelji tijekom otvorenog natječaja mogu uz nazočnost ovlaštene osobe zakupodavca izvršiti uvid u poslovni prostor za koji se natječe uz prethodnu najavu osobno ili na tel. 031/730-938 (Općina Kneževi Vinogradi), svakim radnim danom od 07,00 do 15,00 sati, te zatražiti dodatna pojašnjenja u svezi natječaja.

Članak 8.
Javno otvaranje ponuda obavit će Komisija 29.1.2025. godine s početkom u 12,00 sati. Odluku o davanju u zakup donosi Općinski načelnik u roku 30 dana od dana otvaranja ponuda. Općinski načelnik zadržava pravo ne prihvaćanja niti jedne ponude.

Natječaj za dodjelu učeničkih i studentskih stipendija

Na temelju članka 5. stavak 1. Pravilnika o dodjeli učeničkih i studentskih stipendija (Službeni glasnik 22/23), Općinski načelnik dana 13.01.2025. na prijedlog Jedinstvenog upravnog odjela raspisao je

N A T J E Č A J za dodjelu učeničkih i studentskih stipendija

I.
Ovim natječajem dodjeljuju se učeničke i studentske stipendije u akademskoj, odnosno školskoj 2024./2025. godini u kategoriji
1. UČENIČKE STIPENDIJE:
1.1. 5 stipendija za uspjeh u školi za srednjoškolske učenike u mjesečnom iznosu od 30,00 € po učeniku;
1.2. 5 stipendija prema socijalnom statusu za srednjoškolske učenike u mjesečnom iznosu od 30,00 € po učeniku
2. STUDENTSKE STIPENDIJE – ZA SVE STUDENTE
2.1. Neograničen broj sukladno uvjetima natječaja u mjesečnom iznosu od 100,00 € po studentu. (više…)

Rješenje o određivanju biračkih mjesta na području Općine Kneževi Vinogradi

Na osnovi članka 23. točke 2. Zakona o izboru predsjednika Republike Hrvatske (“Narodne novine” broj 22/92, 42/92, 71/97, 69/04, 99/04, 44/06, 24/11 i 128/14), Općinsko izborno povjerenstvo Općine Kneževi Vinogradi donijelo je

RJEŠENJE O ODREĐIVANJU BIRAČKIH MJESTA NA PODRUČJU OPĆINE KNEŽEVI VINOGRADI

Na području Općine Kneževi Vinogradi određuju se biračka mjesta:

1. Biračko mjesto broj 1. u Kneževim Vinogradima, Dom kulture, Glavna 82, na kojem će glasovati birači s prebivalištem u Kneževim Vinogradima u sljedećim ulicama: Naselje hrvatskih branitelja, Olgina, Petefi Šandora, Svetozara Miletića, Ulica Antuna Plavec, Ulica Hrvatske Republike i Vinogradska.
2. Biračko mjesto broj 2. u Kneževim Vinogradima, Osnovna škola Kneževi Vinogradi, na kojem će glasovati birači s prebivalištem u Kneževim Vinogradima u sljedećim ulicama: 1. maja, Ciglana, Glavna, Kneževi Vinogradi planina, Mihajla Klajna, Moše Pijade i Ul. 8. marta.
3. Biračko mjesto broj 3. u Karancu, Hrvatski dom kulture, Petefi Šandora 68, na kojem će glasovati birači s prebivalištem u Karancu.
4. Biračko mjesto broj 4. u Zmajevcu, Dom kulture, Maršala Tita 90, na kojem će glasovati birači s prebivalištem u Zmajevcu.
5. Biračko mjesto broj 5. u Suzi, Dom kulture, Maršala Tita 105, na kojem će glasovati birači s prebivalištem u Suzi.
6. Biračko mjesto broj 6. u Kotlini, Dom kulture, Glavna 48, na kojem će glasovati birači s prebivalištem u Kotlini.
7. Biračko mjesto broj 7. u Kamencu, Dom kulture, Glavna 49, na kojem će glasovati birači s prebivalištem u Kamencu.
8. Biračko mjesto broj 8. u Mirkovcu, sjedište Restorana Poljoprivrede Mirkovac, Mirkovac 21, na kojem će glasovati birači s prebivalištem u Mirkovcu, Jasenovcu, Sokolovcu i u Kneževim Vinogradima u sljedećim ulicama: Dvorac II i Crpna stanica Titova.

Javni natječaj za financiranje manifestacija udruga na području Općine Kneževi Vinogradi u 2025. godini

Na temelju članka 47. Statuta Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik broj 3/13, 3/18, 3/20, 1/21, 4/21) i na temelju Pravilnika o financiranju programa i projekata udruga od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 9/15) i Odluke o utvrđivanju prioriteta financiranja, načinu raspodjele raspoloživih sredstava namijenjenih financiranju manifestacija koje u određenom području provode udruge u 2025. godini od 23. prosinca 2024. godine Jedinstveni upravni odjel Općine Kneževi Vinogradi raspisuje

J A V N I N A T J E Č A J za financiranje manifestacija udruga na području Općine Kneževi Vinogradi u 2025. godini

I. PREDMET JAVNOG NATJEČAJA
Predmet ovog Javnog natječaja za financiranje manifestacija na području Općine Kneževi Vinogradi u 2025. godini (u daljnjem tekstu: Javni natječaj) je prikupljanje pisanih prijedloga za manifestacije udruga, namijenjenih zadovoljavanju javnih potreba u prioritetnim područjima:
1. Sport i rekreacija;
2. Eno, etno i gastro ponuda,
3. Obilježavanje obljetnica, jubileja i sl.
a sve sukladno Uputama za prijavitelje, koje su sastavni dio ovog Javnog natječaja. (više…)

Javni natječaj za financiranje programa i projekata udruga od interesa za opće dobro na području Općine Kneževi Vinogradi u 2025. godini

Na temelju članka 18. Pravilnika o financiranju programa i projekata udruga od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik broj 9/15), Programa javnih potreba iz Proračuna Općine za 2025. godinu i Odluke o utvrđivanju prioriteta financiranja, načinu raspodjele raspoloživih sredstava namijenjenih financiranju programa i projekata koje u određenom području provode udruge u 2025. godini od 23. prosinca 2024. godine Jedinstveni upravni odjel Općine Kneževi Vinogradi raspisuje:

Javni natječaj za financiranje programa i projekata udruga od interesa za opće dobro na području Općine Kneževi Vinogradi u 2025. godini

I. PREDMET JAVNOG NATJEČAJA
Predmet ovog Javnog natječaja za financiranje programa i projekata udruga od interesa za opće dobro na području Općine Kneževi Vinogradi u 2025. godini (u daljnjem tekstu: Javni natječaj) je prikupljanje pisanih prijedloga programa i projekata Udruga, namijenjenih zadovoljavanju javnih potreba u prioritetnim područjima:
1. Sport i rekreacija;
2. Kultura;
3. Socijalna skrb;
4. Ostale društvene potrebe koje su usmjerene na poboljšanje kvalitete življenja na području Općine Kneževi Vinogradi, a sve sukladno Uputama za prijavitelje, koje su sastavni dio ovog Javnog natječaja (više…)

33. Sjednica Općinskog vijeća Općine Kneževi Vinogradi

Temeljem članka 34. Statuta Općine Kneževi Vinogradi („Službeni glasnik“ broj: 3/13, 3/18, 3/20, 1/2 – proč.tekst, 4/21) i članka 25. i 67. Poslovnika o radu Općinskog vijeća Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik“ broj: 5/13, 3/18, 4/21, 1/22) sazivam

33. Sjednicu Općinskog vijeća Općine Kneževi Vinogradi

Koja će se održati dana 12.12.2024. (ČETVRTAK) s početkom u 17,00 sati u prostorijama zgrade Općine Kneževi Vinogradi u Kneževim Vinogradima, Hrvatske Republike 3. (više…)

Odobren projekt Rekonstrukcije i uređenja Doma mladih u Suzi

Odobren projekt Rekonstrukcije i uređenja Doma mladih u Suzi

Načelnik Općine Kneževi Vinogradi, Vedran Kramarić, prisustvovao je jučer svečanoj dodjeli ugovora za sufinanciranje projekata koji se realiziraju kroz kapitalne potpore namijenjene održivom povratku
na potpomognuta područja.

Među 17 odabranih projekata iz cijele Hrvatske našao se i projekt “Rekonstrukcija i uređenje Doma mladih u Suzi” koji je Općina Kneževi Vinogradi uspješno prijavila na javni poziv Ministarstva prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine. Projekt je odobren za sufinanciranje u iznosu od 80.000,00 eura.

Planirana rekonstrukcija obuhvaća niz infrastrukturnih radova: obnovu postojećeg objekta, dogradnju sanitarnog čvora, uređenje i proširenje vanjske terase te sanaciju potpornog zida u neposrednoj blizini zgrade. Ovi zahvati omogućit će stvaranje modernog i funkcionalnog prostora koji će unaprijediti društveni život zajednice.

Cilj projekta je unaprjeđenje javnih usluga i podizanje standarda života stanovnika Općine Kneževi Vinogradi, kroz osiguravanje funkcionalnog prostora koji će služiti kao mjesto za društveni život u zajednici. Dom mladih u Suzi, nakon završetka rekonstrukcije, bit će namijenjen društvenim aktivnostima, prvenstveno radu udruga civilnog društva kojima će prostor pružiti priliku za organizaciju raznih sadržaja i programa u svrhu boljeg povezivanja zajednice i unapređenja kvalitete slobodnog vremena.

Radovi na rekonstrukciji započet će nakon završetka postupka javne nabave, dok je završetak projekta planiran do kraja 2025. godine. Očekuje se da će ovaj projekt postati značajan doprinos revitalizaciji Suze i šire zajednice, potičući održivi razvoj i jačajući društvenu koheziju.

Objavu i obavijest biračima vezano uz izbore za Predsjednika Republike Hrvatske

OBJAVA BIRAČIMA

Vlada Republike Hrvatske je 21. studenoga 2024. donijela Odluku o raspisivanju izbora za Predsjednika Republike Hrvatske.

IZBORI ĆE SE ODRŽATI U NEDJELJU 29. PROSINCA 2024.

Obavještavaju se birači da mogu izvršiti pregled, dopunu i promjenu podataka upisanih u registar birača te podnijeti zahtjev za privremeni upis u registar birača izvan mjesta prebivališta, prethodnu registraciju, aktivnu registraciju i izdavanje potvrde za glasovanje izvan mjesta prebivališta.

ROK ZA PODNOŠENJE ZAHTJEVA ISTJEČE U SRIJEDU 18. PROSINCA 2024.

Birači mogu pregledati svoje podatke upisane u registar birača na poveznici https://biraci.gov.hr/RegistarBiraca/. (više…)

Obavijest o isplati božićnice umirovljenicima i socijalno ugroženim osobama

Obavijest o isplati božićnice umirovljenicima i socijalno ugroženim osobama

Općina Kneževi Vinogradi, sukladno Odluci Načelnika Općine Kneževi Vinogradi, obavještava stanovnike o isplati jednokratne pomoći (BOŽIĆNICE)

BOŽIĆNICA U IZNOSU OD 40,00 €
● umirovljenicima s iznosom mirovine do 225,63 € mjesečno, kao i
● korisnicima socijalne pomoći s iznosom pomoći do 225,63 €

BOŽIĆNICA U IZNOSU OD 30,00 €
● umirovljenicima s iznosom mirovine do 331,81 € mjesečno, kao i
● korisnicima socijalne pomoći s iznosom pomoći do 331,81 €

VISINA MIROVINE, ODNOSNO POMOĆI DOKAZUJE SE DOKUMENTOM ODREZAK O VISINI POSLJEDNJE MIROVINE, ODNOSNO SOCIJALNE POMOĆI, UZ PREDOČENJE OSOBNE ISKAZNICE I OIB-A.

REDOSLJED ISPLATE PO SELIMA – 10.12.2024. UTORAK
1. KARANAC od 08:00 do 11:00 sati u prostorijama Doma kulture
2. KOTLINA od 08:00 do 10:00 sati u prostorijama Doma kulture
3. SUZA od 08:00 do 11:00 sati u prostorijama Doma kulture
4. ZMAJEVAC od 08:00 do 11:00 sati u prostorijama Doma kulture
5. KN.VINOGRADI, MIRKOVAC, KAMENAC, JASENOVAC – Od 08:00 do 15:00 sati u prostorijama zgrade Općine Kneževi Vinogradi

U slučaju zakašnjenja novac možete podići do 17.12.2024. godine (UTORAK) u prostorijama Općine do 15:00 sati.

NAPOMENA: U slučaju spriječenosti nositelja, isplata će se izvršiti bilo kojem punoljetnom članu uže obitelji uz predočenje traženih dokumenata.

Tekst obavijesti – HR
Tekst obavijesti – HU

Svečano otvorenje općinske zgrade i posjet Interpretacijskom etno-centru u Karancu

Svečano otvorenje općinske zgrade i posjet Interpretacijskom etno-centru u Karancu

Svečano je otvorena nova zgrada općinske uprave Općine Kneževi Vinogradi, čime je završena važna etapa u obnovi lokalne infrastrukture nakon velikog požara koji je prije tri godine znatno oštetio staru općinsku zgradu. Na otvorenju su sudjelovali brojni uzvanici, uključujući ministra regionalnog razvoja i fondova Europske unije Šimu Erlića, kao i druge visoke državne i lokalne dužnosnike.

(više…)

Obavijest o zatvaranju nerazvrstane ceste u Kotlini

Obavještavamo vas da će do daljnjega za sav promet biti zatvorena nerazvrstana cest u Kotlini, Zima prolaz – Zima köz (spoj Glavne ulice i ulice Petefi Šandora) zbog oštećenja mosta koji predstavlja potencijalnu opasnost za sve sudionike u prometu.

 

 

Javni poziv za financiranje programskih sadržaja elektroničkih medija u 2024. godini

Odluka o odobrenju financijskih sredstava


Na temelju članka 47. Statuta Općine Kneževi Vinogradi („Službeni glasnik Općine Kneževi Vinogradi 3/13, 3/18, 3/20, 1/21, 4/21, 22/23) a u svezi članka 39. Zakona o elektroničkim medijima („Narodne novine“, broj: 111/21) i članka 1. Odluke o raspisivanju Javnog poziva za financiranje programskih sadržaja elektroničkih medija u 2024. godini Općinski načelnik Općine Kneževi Vinogradi raspisuje

Javni poziv za financiranje programskih sadržaja elektroničkih medija u 2024. godini

I. PREDMET JAVNOG POZIVA
Predmet Javnog poziva je javno prikupljanje prijava za financiranje programskih sadržaja elektroničkih medija u 2024. godini i to radijskih programa od interesa za Općinu Kneževi Vinogradi. Cilj dodjele financijskih sredstava je proizvodnja i objava kvalitetnih programskih sadržaja od interesa za Općinu Kneževi Vinogradi. (više…)

Poziv roditeljima na upis djece za božićne paketiće

Obavještavamo Vas da će Općina Kneževi Vinogradi i ove godine povodom božićnih blagdana dijeliti paketiće za djecu s područja Općine.

Osim djece predškolskog uzrasta, i ove godine će pravo na paketić imati i sva djeca s područja Općine Kneževi Vinogradi koja pohađaju osnovnu školu od prvog do osmog razreda.

Za djecu predškolskog uzrasta (do 7 godina koja ne idu u vrtić) roditelji se mogu javiti svakim radnim danom od 07:00 do 15:00 sati nabroj telefona Općine 730-938 do 29.11.2024. godine (petak).

Obavijest – HR
Obavijest – HU

1 2 3 47