Dana 21.01.2015.godine objavljen je javni natječaj za zakup kioska u Kneževi Vinogradima, Glavna 84. (veći)
REPUBLIKA HRVATSKA
OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA
OPĆINA KNEŽEVI VINOGRADI
OPĆINSKI NAČELNIK
KLASA: 372-01/15-01/1
URBROJ: 2100/06-01-03/01-15-03
Kn.Vinogradi, 21.01.2015.
Općinski načelnik Općine na temelju Odluke o raspisivanju Javnog natječaja za zakup poslovnog prostora dana 21.01.2015.raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za zakup poslovnog prostora
u Kneževim Vinogradima
Članak 1.
Predmet Javnog natječaja je davanje u zakup poslovnog prostora i to:
1. poslovni prostor u Kneževim Vinogradima, Glavna 84– kiosk veći:
– površine 18 m2, koji se sastoji od prostora pregrađenog gips zidom bez sanitarnog čvora;
– prostor se daje u najam s namjerom – djelatnošću: trgovina, osim ugostiteljstva;
– prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
– rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina;
– početna mjesečna zakupnina: 237,60 kuna
Članak 2.
Pravo sudjelovanja na natječaju imaju sve pravne i fizičke osobe s prebivalištem u Republici Hrvatskoj, a koje uplate jamčevinu u iznosu od 5 % od vrijednosti početne mjesečne zakupnine za poslovni prostor za koji se natječu i to na žiro-račun Općine: HR79 2500009 1818500000 s pozivom na broj: 68 7706-OIB i koje nemaju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja.
Uplaćena jamčevina se vraća ponuditeljima koji ne uspiju u natječaju, dok se odabranim ponuditeljima uračunava u prvu mjesečnu ratu. Odustalim ponuditeljima jamčevina se zadržava kao odustatnina.
Članak 3.
Uvjet za odabir najpovoljnijeg ponuditelja:
– najviša ponuđena cijena mjesečne zakupnine uz najbolji program aktivnosti s planom zapošljavanja – prvenstveno s područja Općine Kneževi Vinogradi, po mogućnosti iz naselja gdje se prostor nalazi, uz sve druge uvjete natječaja.
Prvenstveno pravo na odabir ponuditelja poslovnog prostora imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i Zakona i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.
Članak 4.
Poslovni prostor mora se u funkciju stavit u roku 30 dana od dana sklapanja Ugovora.
Mjesečna zakupnina plaća se unaprijed najkasnije do desetog dana u mjesecu.
Članak 5.
Ponuda obvezno mora sadržavati:
– podatke o ponuditelju, adresa, OIB,
– ponuđenu cijenu mjesečne zakupnine;
– naznaku djelatnosti koja će se obavljati u poslovnom prostoru;
– program aktivnosti s planom ulaganja i zapošljavanja iz čl. 3 natječaja;
– rok početka rada u poslovnom prostoru;
– dokaz o uplati jamčevine;
– dokaz o registraciji za obavljanje djelatnosti koju nudi;
– potvrdu Porezne uprave o ne postojanju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja;
– potvrdu Općine Kneževi Vinogradi o ne dugovanju po bilo kom osnovu
– dokaz o prvenstvu prema Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata – potvrda nadležnog ureda.
Članak 6.
Ponude se dostavljaju u zatvorenim kovertama – preporučeno poštom sa naznakom „za natječaj za zakup poslovnog prostora – ne otvaraj“, na adresu: Općina Kneževi Vinogradi, H.Republike 3., 31309 Kneževi Vinogradi, u roku od 8 dana od dana objave u dnevnom tisku, na oglasnim pločama i web stranici Općine: www.draft.knezevi-vinogradi.hr .
Članak 7.
Zainteresirani ponuditelji tijekom otvorenog natječaja mogu uz nazočnost ovlaštene osobe zakupodavca izvršiti uvid u poslovni prostor uz prethodnu najavu osobno ili na tel. 031/730-938 (Općina Kneževi Vinogradi), svakim radnim danom od 7,00 do 15,00, te zatražiti dodatna pojašnjenja u svezi natječaja.
Članak 8.
Otvaranje ponuda obavit će Komisija u roku 3 dana od dana isteka roka za dostavu ponude, a što će biti naznačeno u natječaju.
Odluku o davanju u zakup donosi Općinski načelnik u roku 30 dana od dana otvaranja ponuda.
Općinski načelnik zadržava pravo ne prihvaćanja niti jedne ponude.
OPĆINSKI NAČELNIK
mr.sc.Deneš Šoja v.r.
Tekst natječaja preuzmite ovdje.
