Javni natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora za rad i razvoj civilnog društva
Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (Narodne Novine 125/11, 64/15, 112/18), članka 6. Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 1/2016), objavljuje se
Članak 1.
Predmet Javnog natječaja je davanje u zakup poslovnih prostora za rad i razvoj civilnog društva, odnosno namijenjen za rad udruga i to kako slijedi:
1. Prostor: Društveni dom za mlade u Suzi, Trg Ač Gedeona – Ács Gedeon Tér 4A.
– prostor se sastoji od dvorane, i sanitarnog čvora (zatvoreni prostor) ukupne površine 70,92 m2 i otvorenog prostora – terase ukupne površine 38,66 m2
– prostor se daje u najam s namjenom: za rad udruga i dr. neprofitnih organizacije od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi, posebno za rad s mladima, nacionalnim manjinama, jačanju kulture i sl.
– prostor se daje u viđenom stanju, s napomenom da je u trenutku raspisivanja natječaja, pokrenut postupak i aktivnosti na rekonstrukciji i obnovi objekta
– Rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– Početna mjesečna zakupnina: 1,64 €.
2. Prostor: Poslovni prostor u Domu kulture u Zmajevcu, Maršala Tita 90. Prostorija na katu br.1.
– Ukupna površina 20 m2
– Prostor se sastoji od jedne prostorije s mogućnošću korištenja sanitarnog čvora u sklopu Doma kulture
– prostor se daje u najam s namjenom: za rad udruga i dr. neprofitnih organizacije od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi, posebno za rad s mladima, nacionalnim manjinama, jačanju kulture i sl.
– Prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova ulaganja
– Rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– Početna mjesečna zakupnina: 0,40 €.
3. Prostor: Poslovni prostor u Domu kulture u Zmajevcu, Maršala Tita 90. Prostorija na katu br.3
– Ukupna površina 28 m2
– Prostor se sastoji od jedne prostorije s mogućnošću korištenja sanitarnog čvora u sklopu Doma kulture
– prostor se daje u najam s namjenom: za rad udruga i dr. neprofitnih organizacije od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi, posebno za rad s mladima, nacionalnim manjinama, jačanju kulture i sl.
– Prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova ulaganja
– Rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– Početna mjesečna zakupnina: 0,56 €.
Članak 2.
Pravo sudjelovanja na natječaju imaju udruge registrirane sukladno Zakonu o udrugama sa sjedištem u Republici Hrvatskoj čije se aktivnosti provode na području Općine Kneževi Vinogradi, a koje uplate jamčevinu u vrijednosti početne mjesečne zakupnine za poslovni prostor koji se natječu i to na žiro-račun Općine HR83 2340009 18195 00000 s pozivom na broj: 68 7706-OIB i koje nemaju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se udruga pridržava rokova plaćanja.
Uplaćena jamčevina se vraća natjecateljima koji ne uspiju u natječaju u roku 15 dana od dana odabira najpovoljnijeg natjecatelja, dok se odabranim natjecateljima uračunava u zakupninu. Odustalim natjecateljima jamčevina se zadržava kao odustatnina.
Članak 3.
Najpovoljnijom ponudom smatra se ona ponuda koja uz ispunjene uvjete natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine.
Prvenstveno pravo na odabir ponuditelja poslovnog prostora ostvaruju udruge koje su prostor i do sada koristile ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i prihvate ponuđeni iznos zakupnine.
Članak 4.
Poslovni prostor su najpovoljniji ponuditelji dužni staviti u funkciju u roku 30 dana od dana sklapanja Ugovora, osim za prostor 1. gdje obveza počinje teći od dana uporabne dozvole, odnosno
završetka radova na objektu. Mjesečna zakupnina plaća se unaprijed najkasnije do desetog dana u mjesecu, uz mjesečnu zakupninu zakupnik je dužan plaćati i sve režijske troškove, čije će se plaćanje detaljno urediti ugovorom o zakupu.
Prilikom sklapanja Ugovora o zakupu, koji se sklapa kao ovršna isprava, zakupnik je dužan dostaviti i bjanko zadužnicu na 663,61€.
Članak 5.
Ponuda obvezno mora sadržavati:
1. Podatke o udruzi (adresa, OIB ovlaštene osobe za zastupanje, ispis iz Registra udruga);
2. Oznaku prostora za koji se natječe (redni broj i lokacija);
3. Ponuđenu cijenu mjesečne zakupnine za prostor za koji se natječe;
4. Rok početka rada u poslovnom prostoru, koji ne može biti dalji od 30 dana od dana sklapanja ugovora;
5. Dokaz o uplati jamčevine;
6. Dokaz za obavljanje djelatnosti (izvadak iz Statuta i sl.);
7. Preslik osobne iskaznice za odgovornu osobu;
8. Potvrdu Porezne uprave o ne postojanju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave po bio kojoj osnovi javnih davanja ne stariju od 30 dana od dana objave javnog natječaja;
9. Potvrdu Općine Kneževi Vinogradi o ne dugovanju po bilo kojoj osnovi
10. Dokaz dosadašnjeg korištenja poslovnog prostora (Ugovor, Odluka o davanju na korištenje, preslike računa režija ili drugi pravovaljani dokaz)
Članak 6.
Ponude se dostavljaju u zatvorenim kovertama – preporučeno poštom ili osobno u Pisarnicu u roku od 8 dana od dana objave obavijesti u dnevnom tisku, te cijelog natječaja na oglasnim pločama i web stranici Općine: www.knezevi-vinogradi.hr, na adresu:
OPĆINA KNEŽEVI VINOGRADI
Jedinstveni upravni odjel
Hrvatske Republike 3.
31309 Kneževi Vinogradi
s naznakom ˝Za natječaj za zakup poslovnog prostora u __________ ( naziv prostora – lokacija) – NE OTVARAJ˝
Članak 7.
Zainteresirani natjecatelji tijekom otvorenog natječaja mogu uz nazočnost ovlaštene osobe zakupodavca izvršiti uvid u poslovni prostor za koji se natječe uz prethodnu najavu osobno ili na tel. 031/730-938 (Općina Kneževi Vinogradi), svakim radnim danom od 07,00 do 15,00 sati, te zatražiti dodatna pojašnjenja u svezi natječaja.
Članak 8.
Javno otvaranje ponuda obavit će Komisija 29.1.2025. godine s početkom u 12,00 sati. Odluku o davanju u zakup donosi Općinski načelnik u roku 30 dana od dana otvaranja ponuda. Općinski načelnik zadržava pravo ne prihvaćanja niti jedne ponude.