Javni natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora za rad i razvoj civilnog društva

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (Narodne Novine 125/11, 64/15, 112/18), članka 6. Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 1/2016), objavljuje se

Članak 1.
Predmet Javnog natječaja je davanje u zakup poslovnih prostora za rad i razvoj civilnog društva, odnosno namijenjen za rad udruga i to kako slijedi:
1. Prostor: Društveni dom za mlade u Suzi, Trg Ač Gedeona – Ács Gedeon Tér 4A.
– prostor se sastoji od dvorane, i sanitarnog čvora (zatvoreni prostor) ukupne površine 70,92 m2 i otvorenog prostora – terase ukupne površine 38,66 m2
– prostor se daje u najam s namjenom: za rad udruga i dr. neprofitnih organizacije od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi, posebno za rad s mladima, nacionalnim manjinama, jačanju kulture i sl.
– prostor se daje u viđenom stanju, s napomenom da je u trenutku raspisivanja natječaja, pokrenut postupak i aktivnosti na rekonstrukciji i obnovi objekta
– Rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– Početna mjesečna zakupnina: 1,64 €.

2. Prostor: Poslovni prostor u Domu kulture u Zmajevcu, Maršala Tita 90. Prostorija na katu br.1.
– Ukupna površina 20 m2
– Prostor se sastoji od jedne prostorije s mogućnošću korištenja sanitarnog čvora u sklopu Doma kulture
– prostor se daje u najam s namjenom: za rad udruga i dr. neprofitnih organizacije od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi, posebno za rad s mladima, nacionalnim manjinama, jačanju kulture i sl.
– Prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova ulaganja
– Rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– Početna mjesečna zakupnina: 0,40 €.

3. Prostor: Poslovni prostor u Domu kulture u Zmajevcu, Maršala Tita 90. Prostorija na katu br.3
– Ukupna površina 28 m2
– Prostor se sastoji od jedne prostorije s mogućnošću korištenja sanitarnog čvora u sklopu Doma kulture
– prostor se daje u najam s namjenom: za rad udruga i dr. neprofitnih organizacije od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi, posebno za rad s mladima, nacionalnim manjinama, jačanju kulture i sl.
– Prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova ulaganja
– Rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– Početna mjesečna zakupnina: 0,56 €.

Članak 2.
Pravo sudjelovanja na natječaju imaju udruge registrirane sukladno Zakonu o udrugama sa sjedištem u Republici Hrvatskoj čije se aktivnosti provode na području Općine Kneževi Vinogradi, a koje uplate jamčevinu u vrijednosti početne mjesečne zakupnine za poslovni prostor koji se natječu i to na žiro-račun Općine HR83 2340009 18195 00000 s pozivom na broj: 68 7706-OIB i koje nemaju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se udruga pridržava rokova plaćanja.
Uplaćena jamčevina se vraća natjecateljima koji ne uspiju u natječaju u roku 15 dana od dana odabira najpovoljnijeg natjecatelja, dok se odabranim natjecateljima uračunava u zakupninu. Odustalim natjecateljima jamčevina se zadržava kao odustatnina.

Članak 3.
Najpovoljnijom ponudom smatra se ona ponuda koja uz ispunjene uvjete natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine.
Prvenstveno pravo na odabir ponuditelja poslovnog prostora ostvaruju udruge koje su prostor i do sada koristile ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i prihvate ponuđeni iznos zakupnine.

Članak 4.
Poslovni prostor su najpovoljniji ponuditelji dužni staviti u funkciju u roku 30 dana od dana sklapanja Ugovora, osim za prostor 1. gdje obveza počinje teći od dana uporabne dozvole, odnosno
završetka radova na objektu. Mjesečna zakupnina plaća se unaprijed najkasnije do desetog dana u mjesecu, uz mjesečnu zakupninu zakupnik je dužan plaćati i sve režijske troškove, čije će se plaćanje detaljno urediti ugovorom o zakupu.
Prilikom sklapanja Ugovora o zakupu, koji se sklapa kao ovršna isprava, zakupnik je dužan dostaviti i bjanko zadužnicu na 663,61€.

Članak 5.
Ponuda obvezno mora sadržavati:
1. Podatke o udruzi (adresa, OIB ovlaštene osobe za zastupanje, ispis iz Registra udruga);
2. Oznaku prostora za koji se natječe (redni broj i lokacija);
3. Ponuđenu cijenu mjesečne zakupnine za prostor za koji se natječe;
4. Rok početka rada u poslovnom prostoru, koji ne može biti dalji od 30 dana od dana sklapanja ugovora;
5. Dokaz o uplati jamčevine;
6. Dokaz za obavljanje djelatnosti (izvadak iz Statuta i sl.);
7. Preslik osobne iskaznice za odgovornu osobu;
8. Potvrdu Porezne uprave o ne postojanju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave po bio kojoj osnovi javnih davanja ne stariju od 30 dana od dana objave javnog natječaja;
9. Potvrdu Općine Kneževi Vinogradi o ne dugovanju po bilo kojoj osnovi
10. Dokaz dosadašnjeg korištenja poslovnog prostora (Ugovor, Odluka o davanju na korištenje, preslike računa režija ili drugi pravovaljani dokaz)

Članak 6.
Ponude se dostavljaju u zatvorenim kovertama – preporučeno poštom ili osobno u Pisarnicu u roku od 8 dana od dana objave obavijesti u dnevnom tisku, te cijelog natječaja na oglasnim pločama i web stranici Općine: www.knezevi-vinogradi.hr, na adresu:

OPĆINA KNEŽEVI VINOGRADI
Jedinstveni upravni odjel
Hrvatske Republike 3.
31309 Kneževi Vinogradi

s naznakom ˝Za natječaj za zakup poslovnog prostora u __________ ( naziv prostora – lokacija)  – NE OTVARAJ˝

Članak 7.
Zainteresirani natjecatelji tijekom otvorenog natječaja mogu uz nazočnost ovlaštene osobe zakupodavca izvršiti uvid u poslovni prostor za koji se natječe uz prethodnu najavu osobno ili na tel. 031/730-938 (Općina Kneževi Vinogradi), svakim radnim danom od 07,00 do 15,00 sati, te zatražiti dodatna pojašnjenja u svezi natječaja.

Članak 8.
Javno otvaranje ponuda obavit će Komisija 29.1.2025. godine s početkom u 12,00 sati. Odluku o davanju u zakup donosi Općinski načelnik u roku 30 dana od dana otvaranja ponuda. Općinski načelnik zadržava pravo ne prihvaćanja niti jedne ponude.

Natječaj za dodjelu učeničkih i studentskih stipendija

Na temelju članka 5. stavak 1. Pravilnika o dodjeli učeničkih i studentskih stipendija (Službeni glasnik 22/23), Općinski načelnik dana 13.01.2025. na prijedlog Jedinstvenog upravnog odjela raspisao je

N A T J E Č A J za dodjelu učeničkih i studentskih stipendija

I.
Ovim natječajem dodjeljuju se učeničke i studentske stipendije u akademskoj, odnosno školskoj 2024./2025. godini u kategoriji
1. UČENIČKE STIPENDIJE:
1.1. 5 stipendija za uspjeh u školi za srednjoškolske učenike u mjesečnom iznosu od 30,00 € po učeniku;
1.2. 5 stipendija prema socijalnom statusu za srednjoškolske učenike u mjesečnom iznosu od 30,00 € po učeniku
2. STUDENTSKE STIPENDIJE – ZA SVE STUDENTE
2.1. Neograničen broj sukladno uvjetima natječaja u mjesečnom iznosu od 100,00 € po studentu. (više…)

Javni natječaj za financiranje manifestacija udruga na području Općine Kneževi Vinogradi u 2025. godini

Na temelju članka 47. Statuta Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik broj 3/13, 3/18, 3/20, 1/21, 4/21) i na temelju Pravilnika o financiranju programa i projekata udruga od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 9/15) i Odluke o utvrđivanju prioriteta financiranja, načinu raspodjele raspoloživih sredstava namijenjenih financiranju manifestacija koje u određenom području provode udruge u 2025. godini od 23. prosinca 2024. godine Jedinstveni upravni odjel Općine Kneževi Vinogradi raspisuje

J A V N I N A T J E Č A J za financiranje manifestacija udruga na području Općine Kneževi Vinogradi u 2025. godini

I. PREDMET JAVNOG NATJEČAJA
Predmet ovog Javnog natječaja za financiranje manifestacija na području Općine Kneževi Vinogradi u 2025. godini (u daljnjem tekstu: Javni natječaj) je prikupljanje pisanih prijedloga za manifestacije udruga, namijenjenih zadovoljavanju javnih potreba u prioritetnim područjima:
1. Sport i rekreacija;
2. Eno, etno i gastro ponuda,
3. Obilježavanje obljetnica, jubileja i sl.
a sve sukladno Uputama za prijavitelje, koje su sastavni dio ovog Javnog natječaja. (više…)

Javni natječaj za financiranje programa i projekata udruga od interesa za opće dobro na području Općine Kneževi Vinogradi u 2025. godini

Na temelju članka 18. Pravilnika o financiranju programa i projekata udruga od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik broj 9/15), Programa javnih potreba iz Proračuna Općine za 2025. godinu i Odluke o utvrđivanju prioriteta financiranja, načinu raspodjele raspoloživih sredstava namijenjenih financiranju programa i projekata koje u određenom području provode udruge u 2025. godini od 23. prosinca 2024. godine Jedinstveni upravni odjel Općine Kneževi Vinogradi raspisuje:

Javni natječaj za financiranje programa i projekata udruga od interesa za opće dobro na području Općine Kneževi Vinogradi u 2025. godini

I. PREDMET JAVNOG NATJEČAJA
Predmet ovog Javnog natječaja za financiranje programa i projekata udruga od interesa za opće dobro na području Općine Kneževi Vinogradi u 2025. godini (u daljnjem tekstu: Javni natječaj) je prikupljanje pisanih prijedloga programa i projekata Udruga, namijenjenih zadovoljavanju javnih potreba u prioritetnim područjima:
1. Sport i rekreacija;
2. Kultura;
3. Socijalna skrb;
4. Ostale društvene potrebe koje su usmjerene na poboljšanje kvalitete življenja na području Općine Kneževi Vinogradi, a sve sukladno Uputama za prijavitelje, koje su sastavni dio ovog Javnog natječaja (više…)

JAVNI POZIV za poticanje obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za mjeru „Najbolji srednjoškolac“

Temeljem čl. 47. Statuta Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 3/13, 3/18, 3/20, 1/21, 4/21, 22/23) i Programa poticanja obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za period 2024.-
2027.godine (Službeni glasnik 22/23), Općinski načelnik dana 10.06.2024. godine raspisuje

JAVNI POZIV za poticanje obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za mjeru „Najbolji srednjoškolac“

I. PREDMET JAVNOG POZIVA
Raspisuje se javni poziv za potporu – dodjelu nagrade iz Programa poticanja obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za period 2024.-2027. godine iz područja C. Srednjoškolsko
obrazovanje, Mjera 10: „Najbolji srednjoškolac“. Općina će najboljeg srednjoškolca nagraditi s potporom u vrijednosti 500,00 €.

II. PRIHVATLJIVI KORISNICI
Pravo na potporu – dodjelu nagrade ostvaruje najbolji učenik srednjoškolac s područja Općine Kneževi Vinogradi, s prosjekom 5,00 i osvojenim 1, 2 ili 3 mjestom na državnom, međužupanijskom ili županijskom natjecanju.

III. OBVEZNA DOKUMENTACIJA
– Potpuno i čitko ispisan obrazac;
– Preslika osobne iskaznice za podnositelja;
– Izjava o nepostojanju dvostrukog financiranja i privola – dio obrasca;
– Preslik svjedodžbe ili potvrde s ostvarenim ocjenama na kraju šk.godine 2023./2024.;
– Preslika dokaza o ostvarenom rezultatu na natjecanju;
– Preslika IBAN-a podnositelja zahtjeva.

IV. NAČIN PODNOŠENJA ZAHTJEVA
Prijavitelji svoje zahtjeve (na propisanom obrascu) uz prilaganje obvezne dokumentacije podnose poštom ili osobno svakim radnim danom Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Kneževi Vinogradi, Hrvatske Republike 3. 31309 Kneževi Vinogradi (privremeno Dom kulture, Glavna 82.)
Natječaj je otvoren do 28.06.2024. godine.

V. ISPLATA SREDSTAVA
Na temelju uredne i potpune prijave Općinski načelnik, na prijedlog Povjerenstva donosi Odluku o isplati potpore u roku 15 dana.
Sve što nije navedeno u tekstu ovog Javnog poziva, primjenjivat će se odredbe Programa poticanja obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za period 2024.-2027.godine.

Tekst javnog poziva – HR
Tekst javnog poziva – HU
Obrazac prijave – O-Z-OB

Javni natječaj za zakup poslovnog prostora na području Općine Kneževi Vinogradi

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18), članka 6. Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 1/2016), Općinski načelnik Općine Kneževi Vinogradi raspisao je

JAVNI NATJEČAJ za zakup poslovnog prostora na području Općine Kneževi Vinogradi

Članak 1.
Predmet Javnog natječaja je davanje u zakup poslovnog prostora i to:

1. prostor u Domu kulture u Kneževim Vinogradima (nekad „kulturni centar – disko“), Kneževi Vinogradi, Glavna 82.
– ukupne površine 172,61 m2 zatvorenog prostora ( 101,53 m2 podrumski prostor, 71,08 m2 prostor u prizemlju), te 45 m2 otvorenog prostora, a sastoji se od dvorišta (terase), hodnika, dva sanitarna čvora, podrumskog i prizemnog dijela
– prostor se daje u najam s namjenom: isključivo rekreacije (fitnes, teretana i sl. u donjem dijelu), te u prizemnom dijelu mogućim zdravljakom u sklopu rekreacije, bez služenja alkoholnih pića, ne može se koristiti selektivno samo prizemni dio.
– Prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja, prostor u odličnom stanju, dijelom opremljen (prizemni dio).
– Rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– Početna mjesečna zakupnina: 7,44 €.

2. Poslovni prostor br. 1 na dijelu Doma kulture u Karancu, Šandora Petefija 66 A. (dio nekadašnje ambulante)
– površine 26 m2 zatvorenog prostora (glavna prostorija s izlazom na ulicu N.Tesle površine 18 m2, skladišni prostor 5 m2, sanitarni čvor u zajedničkom korištenju s poslovnim prostorom br. 2 – razmjerne površine 3m2),
– prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
– prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
– rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– početna mjesečna zakupnina: 15,60 €

3. Poslovni prostor br. 2 na dijelu Doma kulture u Karancu, Šandora Petefija 66 A. (dio nekadašnje ambulante)
– površine 25,50 m2 zatvorenog prostora (glavna prostorija s izlazom na ulicu N.Tesle površine 13,5 m2, skladišni prostor 9 m2, sanitarni čvor u zajedničkom korištenju s poslovnim prostorom br. 2 – razmjerne površine 3m2),
– prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
– prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
– rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– početna mjesečna zakupnina: 15,30 €

4. poslovni prostor u Suzi , Suza, Trg Ač Gedeona 11.
– površine 40,20 m2, koji čini prostor bivšeg poštanskog ureda, a sastoji se od ulaznog hodnika, 2 prostorije i sanitarnog čvora,
– prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
– prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
– rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– početna mjesečna zakupnina: 24,12 €

Članak 2.
Pravo sudjelovanja na natječaju imaju sve pravne i fizičke osobe s prebivalištem u Republici Hrvatskoj, a koje uplate jamčevinu u vrijednosti početne mjesečne zakupnine za poslovni prostor za koji se natječu i to na žiro-račun Općine HR83 23400091819500000 s pozivom na broj: 68 7706-OIB i koje nemaju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja.
Uplaćena jamčevina se vraća natjecateljima koji ne uspiju u natječaju u roku 15 dana od dana odabira najpovoljnijeg natjecatelja, dok se odabranim natjecateljima uračunava u zakupninu. Odustalim natjecateljima jamčevina se zadržava kao odustatnina.

Članak 3.
Najpovoljnijom ponudom smatra se ona ponuda koja uz ispunjene uvjete iz natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine.
Prvenstveno pravo na odabir ponuditelja poslovnog prostora imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko ispunjavaju
uvjete iz natječaja i Zakona i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.

Članak 4.
Poslovni prostori mora se u funkciju stavit u roku 60 dana od dana sklapanja Ugovora. Mjesečna zakupnina plaća se unaprijed najkasnije do desetog dana u mjesecu, uz mjesečnu
zakupninu zakupnik je dužan plaćati i sve režijske troškove, čije će se plaćanje detaljno urediti ugovorom o zakupu, koji se sklapa kao ovršna isprava.
Prilikom sklapanja Ugovora o zakupu, koji se sklapa kao ovršna isprava, zakupnik je dužan dostaviti i bjanko ovjerenu zadužnicu na 1.000,00 €.

Članak 5.
Ponuda obvezno mora sadržavati:
– podatke o ponuditelju, adresa, OIB, (državljanstvo za fizičke osobe i podatke o upisu u upisnik nadležnog registra za pravne osobe),
– ponuđenu cijenu mjesečne zakupnine;
– naznaku djelatnosti koja će se obavljati u poslovnom prostoru;
– dokaz o registraciji za obavljanje djelatnosti koju nudi;
– rok početka rada u poslovnom prostoru;
– dokaz o uplati jamčevine;
– preslik o.i. odgovorne osobe,
– potvrdu Porezne uprave o ne postojanju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja;
– potvrdu Općine Kneževi Vinogradi o ne dugovanju po bilo kom osnovu ne stariju od 30 dana
– dokaz o prvenstvu prema Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata – potvrda nadležnog ureda.

Članak 6.
Ponude se dostavljaju u zatvorenim kovertama – preporučeno poštom sa naznakom „za natječaj za zakup poslovnog prostora – ne otvaraj“, na adresu: Općina Kneževi Vinogradi, Glavna
82., 31309 Kneževi Vinogradi, u roku od 8 dana od dana objave obavijesti u dnevnom tisku, te cijelog natječaja na oglasnim pločama i web stranici Općine: www.knezevi-vinogradi.hr .

Članak 7.
Zainteresirani natjecatelji tijekom otvorenog natječaja mogu uz nazočnost ovlaštene osobe zakupodavca izvršiti uvid u poslovni prostor za koji se natječe uz prethodnu najavu osobno ili na
tel. 031/730-938 (Općina Kneževi Vinogradi), svakim radnim danom od 7,00 do 15,00 sati, te zatražiti dodatna pojašnjenja u svezi natječaja.

Članak 8.
Otvaranje ponuda obavit će Komisija 07. lipnja 2024. u 12,00 sati. Odluku o davanju u zakup donosi Općinski načelnik u roku 30 dana od dana otvaranja ponuda. Općinski načelnik zadržava pravo ne prihvaćanja niti jedne ponude.

Tekst javnog natječaja

Javni pozivi – oglasi za prijavu kandidata za Program zapošljavanja nezaposlenih osoba u Javnim radovima na području Općine Kneževi Vinogradi u 2024. godini na određeno vrijeme

Općina Kneževi Vinogradi inicijator je javnih radova za zapošljavanje teže zapošljivih nezaposlenih osoba s područja Općine Kneževi Vinogradi (prema uvjetima Hrvatskog zavoda za zapošljavanje) na poslovima revitalizacije javnih površina i objekata Općine Kneževi Vinogradi, po programu „JAVNI RAD“ Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.

Po Programu „RADOM ZA ZAJEDNICU I SEBE“

NAZIV RADNOG MJESTA: pomoćni radnik /radnica
PLANIRANI BROJ RADNIKA: 2 osobe
RADNO VRIJEME: puno radno vrijeme
VRSTA ZAPOSLENJA: na određeno – 6 mjeseci
MJESTO RADA: Općina Kneževi Vinogradi
OPIS RADNOG MJESTA: uređenje javnih površina, nasada, cvijeća, zelenila, uređenje onečišćenih javnih površina i drugi komunalni poslovi
ISKLJUČIVI UVJET ZA VALJANU PRIJAVU NA OGLAS (prema uvjetima Hrvatskog zavoda za zapošljavanje): Osobe u nepovoljnom položaju na tržištu rada , bez obzira na duljinu prijave u Evidenciji: – roditelji sa 4 i više malodobne djece, roditelji djece s teškoćama u razvoju, roditelji djece oboljele od malignih bolesti, roditelji udovci i roditelji djeteta bez upisanog drugog roditelja, osobe s invaliditetom, žrtve trgovanja ljudima, žrtve obiteljskog nasilja, azilant i stranac pod supsidijarnom, odnosno privremenom zaštitom kao i članovi njegove obitelji, liječeni ovisnici o drogama, povratnici s odsluženja zatvorske kazne unazad 6 mjeseci od dana podnošenja zahtjeva, osobe uključene u probaciju, beskućnici/e, hrvatski povratnici/useljenici iz hrvatskog iseljeništva, hrvatski branitelji, djeca poginulih i nestalih hrvatskih branitelja.

Po Programu „ROMI ZA LOKALNU ZAJEDNICU“

NAZIV RADNOG MJESTA: pomoćni radnik /radnica
PLANIRANI BROJ RADNIKA: 2 osobe
RADNO VRIJEME: puno radno vrijeme
VRSTA ZAPOSLENJA: na određeno – 6 mjeseci
MJESTO RADA: Općina Kneževi Vinogradi
OPIS RADNOG MJESTA: uređenje javnih površina, nasada, cvijeća, zelenila, uređenje onečišćenih javnih površina i drugi komunalni poslovi
ISKLJUČIVI UVJET ZA VALJANU PRIJAVU NA OGLAS (prema uvjetima Hrvatskog zavoda za zapošljavanje): Osobe u nepovoljnom položaju na tržištu rada , bez obzira na duljinu prijave u Evidenciji: – pripadnici romske nacionalne manjine

U slučaju većeg broja prijava od broja koji se upošljava, Općina Kneževi Vinogradi zadržava pravo uvođenja dodatnih kriterija za odabir, kao što su npr. broj članova obitelji, dužina prijave kod nadležne službe HZZ-a, broj članova obitelji malodobne djece i sl.

Prijave se podnose na adresu Općine Kneževi Vinogradi, Hrvatske Republike 3. Kneževi Vinogradi ili osobno u roku od 8 dana od dana objave na stranici HZZ (od 28.05.2024. do 05.06.2024.)

Prijave se dostavljaju na sljedećem obrascu – PRIJAVA ZA JAVNI RAD 2024.. Obrazac se može preuzeti i u Općini.

JAVNI POZIV – OGLAS za prijavu kandidata za Program zapošljavanja nezaposlenih osoba u Javnim radovima na području Općine Kneževi Vinogradi u 2024. godini na određeno vrijeme – po Programu „RADOM ZA ZAJEDNICU I SEBE“

JAVNI POZIV – OGLAS za prijavu kandidata za Program zapošljavanja nezaposlenih osoba u Javnim radovima na području Općine Kneževi Vinogradi u 2024. godini na određeno vrijeme – po Programu „ROMI ZA LOKALNU ZAJEDNICU“

JAVNI NATJEČAJ za zakup građevinskog zemljišta koje se do privođenja prostorno-planskoj namjeni koristi kao poljoprivredno

Općinski načelnik temeljem članka 47. Statuta Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik: 3/13, 3/18, 3/20, 1/21, 4/21, 22/23), članka 24. Odluke o uvjetima, načinu i postupku
gospodarenja nekretninama u vlasništvu Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 7/09, 4/12), dana 15.04.2024. godine raspisao je

JAVNI NATJEČAJ za zakup građevinskog zemljišta koje se do privođenja prostorno-planskoj namjeni koristi kao poljoprivredno

I. PREDMET NATJEČAJA
Predmet natječaja je građevinsko i drugo zemljište, koje se koristi kao poljoprivredno do privođenja prostorno-planskoj namjeni. Popis čestica nalazi se u privitku natječaja. (više…)

Javni poziv za dodjelu potpora iz Programa poticanja uređenja naselja u razdoblju 2021-2024. godine za 2024. godinu

Temeljem članka 47. Statuta Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 3/13, 3/18, 3/20, 1/21, 4/21, 22/23), članka 6. Programa poticanja uređenja naselja u razdoblju 2021-2024. godine (Službeni glasnik 6/21) i Odluke o raspisivanju Javnog poziva od 29.02.2024. godine, Općinski načelnik je dana 04.03.2024. godine objavio

JAVNI POZIV za dodjelu potpora iz Programa poticanja uređenja naselja u razdoblju 2021-2024. godine za 2024. godinu

I. PREDMET JAVNOG POZIVA
Raspisuje se Javni poziv za dodjelu potpora iz Programa poticanja uređenja naselja u razdoblju 2021-2024. godine za 2024. godinu za slijedeće mjere:

  • MJERA 2.: uklanjanje starih objekata
  • MJERA 3.: izgradnja novih stambenih objekata u službi razvoja gospodarstva i ruralnog razvoja područja
  • MJERA 4.: kupovina stambenih objekata u službi razvoja gospodarstva i ruralnog razvoja
  • MJERA 5.: vanjsko uređenje stambenog objekta
  • MJERA 7.: sufinanciranje priključenja na plinsku mrežu 

(više…)

Javni poziv za provođenje mjera iz Programa „Poticanja poduzetništva i turizma na području Općine Kneževi Vinogradi za razdoblje 2021.- 2024. godine“ u 2024. godini

Temeljem članka 47. Statuta Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 3/13, 3/18, 3/20, 1/21, 4/21, 22/23), Programa „Poticanja poduzetništva i turizma na području Općine Kneževi Vinogradi za razdoblje 2021.-2024. godine“ (Službeni glasnik 6/21) i Odluke o raspisivanju javnog poziva od 29.02.2024. Općinski načelnik je dana 04.03.2024. godine objavio

JAVNI POZIV za provođenje mjera iz Programa „Poticanja poduzetništva i turizma na području Općine Kneževi Vinogradi za razdoblje 2021.- 2024. godine“ u 2024. godini

I. PREDMET JAVNOG POZIVA
Raspisuje se Javni poziv za provođenje mjera iz Programa „Poticanja poduzetništva i turizma na području Općine Kneževi Vinogradi za razdoblje 2021.- 2024.godine“ u 2024. godini iz sredstava Proračuna Općine za slijedeće mjere:

  • MJERA 1.: potpore novoosnovanim tvrtkama i obrtima
  • MJERA 2.: potpore za novo zapošljavanje i samozapošljavanje
  • MJERA 3.: poticanje ulaganja u proizvodnju i uslužne djelatnosti
  • MJERA 4.: financiranje priključaka na komunalnu infrastrukturu
  • MJERA 5.: kupovina i izgradnja objekata radi stavljanja u funkciju turizma
  • MJERA 6.: poticanje razvoja i unaprjeđenje usluge u ruralnom turizmu
  • MJERA 7.: potpore za autohtonu eno i gastro ponudu
  • MJERA 8.: potpore za organizaciju i sudjelovanje na manifestacijama

(više…)

Javni poziv za provođenje mjera iz Programa „Potpora u poljoprivredi i ruralnom razvoju na području Općine Kneževi Vinogradi za razdoblje od 2021.-2024. godine“ u 2024. godini

Temeljem članka 47. Statuta Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 3/13, 3/18, 3/20, 1/21, 4/21, 22/23), Programa „Potpora u poljoprivredi i ruralnom razvoju na području Općine Kneževi Vinogradi za razdoblje od 2021.-2024. godine“ (Službeni glasnik 6/21) i Odluke o raspisivanju Javnog poziva od 29.02.2024., Općinski načelnik je dana 04.03.2024. godine objavio

JAVNI POZIV za provođenje mjera iz Programa „Potpora u poljoprivredi i ruralnom razvoju na području Općine Kneževi Vinogradi za razdoblje od 2021.-2024. godine“ u 2024. godini

I. PREDMET JAVNOG POZIVA
Raspisuje se Javni poziv za provođenje mjera iz Programa „Potpora u poljoprivredi i ruralnom razvoju na području Općine Kneževi Vinogradi za razdoblje od 2021.-2024. godine“ u 2024. godini iz sredstava Proračuna Općine za slijedeće mjere:

MJERA 1.: Ulaganja u fizičku imovinu – potpore za ulaganja u objekte vezano uz razvoj, modernizaciju i prilagodbu poljoprivrede
MJERA 2.: Potpore sektoru stočarstva
o Podmjera2.1. Subvencija osjemenjivanja u sektoru stočarstva (govedarstvo, svinjogojstvo, ovčarstvo i kozarstvo…)
o Podmjera2.2.Potpora za nabavu životinja za uzgoj
MJERA 3.: Potpore u sektoru ratarstva
o Podmjera 3.1.Kontrola plodnosti tla na poljoprivrednim gospodarstvima
MJERA 4.: Potpore u sektoru voćarstva i vinogradarstva– sufinanciranje kupnje loznih i voćnih sadnica
MJERA 5.: Potpore u sektoru povrtlarstva i cvjećarstva – sufinanciranje plasteničko-stakleničke proizvodnje
MJERA 6.: Potpora očuvanju i proširenju pčelinjeg fonda
MJERA 7.: Potpora ulaganju u preradu vlastitih poljoprivrednih proizvoda na poljoprivrednom gospodarstvu
MJERA 8. Jednokratna pomoć u pokrivanju šteta na poljoprivrednim gospodarstvima
(više…)

Javni natječaj za prijem u službu u Jedinstveni upravni odjel Općine Kneževi Vinogradi

Na temelju članka 17.- 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine br. 86/08, 61/11, 04/08, 112/19 – u nastavku teksta
ZSNLP(R)S ), Pročelnica Jedinstvenog upravnog odjela Općine Kneževi Vinogradi raspisuje

JAVNI NATJEČAJ za prijem u službu u Jedinstveni upravni odjel Općine Kneževi Vinogradi

– Referent za obračun rashoda, plaća i evidenciju dugotrajne imovine – jedan/ jedna izvršitelj/ica (M/Ž), na neodređeno vrijeme s probnim radom od 3 mjeseca. (više…)

Natječaj za dodjelu učeničkih i studentskih stipendija

Odluka o dodjeli učeničkih i studentskih stipendija Općine Kneževi Vinogradi u akademskoj/školskoj 2023./2024. godini (15.2.2024.)


Na temelju članka 5. stavak 1. Pravilnika o dodjeli učeničkih i studentskih stipendija (Službeni glasnik 7/19), Općinski načelnik dana 08.01.2024. na prijedlog Jedinstvenog upravnog odjela raspisao je:

Natječaj za dodjelu učeničkih i studentskih stipendija  (više…)

Javni natječaj za financiranje manifestacija udruga na području Općine Kneževi Vinogradi u 2024. godini

Na temelju članka 47. Statuta Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik broj 3/13, 3/18, 3/20, 1/21, 4/21) i na temelju Pravilnika o financiranju programa i projekata udruga od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 9/15) i Odluke o utvrđivanju prioriteta financiranja, načinu raspodjele raspoloživih sredstava namijenjenih financiranju manifestacija koje u određenom području provode udruge u 2024. godini od 04. siječnja 2024. godine Jedinstveni upravni odjel Općine Kneževi Vinogradi raspisuje

JAVNI NATJEČAJ za financiranje manifestacija udruga na području Općine Kneževi Vinogradi u 2024. godini (više…)

Javni natječaj za financiranje programa i projekata udruga od interesa za opće dobro na području Općine Kneževi Vinogradi u 2024. godini

Na temelju članka 18. Pravilnika o financiranju programa i projekata udruga od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik broj 9/15), Programa javnih potreba iz Proračuna Općine za 2024. godinu i Odluke o utvrđivanju prioriteta financiranja, načinu raspodjele raspoloživih sredstava namijenjenih financiranju programa i projekata koje u određenom području provode udruge u 2024. godini od 04. siječnja 2024. godine Jedinstveni upravni odjel Općine Kneževi Vinogradi raspisuje

JAVNI NATJEČAJ za financiranje programa i projekata udruga od interesa za opće dobro na području Općine Kneževi Vinogradi u 2024. godini (više…)

Obavijest o provjeri znanja i sposobnosti – Javni natječaj za prijem u službu u Jedinstveni upravni odjel Općine Kneževi Vinogradi

Obavijest o provjeri znanja i sposobnosti

Dana 10. siječnja 2024. godine u 13,00 sati u prostorijama Općine Kneževi Vinogradi na privremenoj adresi Kneževi Vinogradi, Glavna 82. održat će se pismena i usmena provjera znanja i sposobnosti kandidata prijavljenih na Javni natječaj za prijem u službu u Jedinstveni upravni odjel Općine Kneževi Vinogradi.

Testiranju mogu pristupiti samo kandidati koji ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja:
1. MANUELA ŽIVIČNJAK

Ukoliko kandidat-kinja ne pristupi prethodnoj provjeri znanja, smatra se da je povukao/povukla prijavu na natječaj.

Prethodna provjera znanja i sposobnosti obavlja se putem pisanog testiranja i intervjua.

Pravila i postupak prethodne provjere

Javni natječaj za prijem u službu u Jedinstveni upravni odjel Općine Kneževi Vinogradi

Odluka o poništenju javnog natječaja (4.1.2024.)


Na temelju članka 17.- 19. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (Narodne novine br. 86/08, 61/11, 04/08, 112/19 – u nastavku teksta
ZSNLP(R)S ), Pročelnica Jedinstvenog upravnog odjela Općine Kneževi Vinogradi raspisuje

JAVNI NATJEČAJ
za prijem u službu u Jedinstveni upravni odjel Općine Kneževi Vinogradi

– Referent za obračun rashoda, plaća i evidenciju dugotrajne imovine – jedan izvršitelj/ica, na neodređeno vrijeme s probnim radom od 3 mjeseca. (više…)

1 2 3 8