Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18), članka 6. Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 1/2016), Općinski načelnik Općine Kneževi Vinogradi raspisao je
JAVNI NATJEČAJ za zakup poslovnog prostora na području Općine Kneževi Vinogradi
Članak 1.
Predmet Javnog natječaja je davanje u zakup poslovnog prostora i to:
1. prostor u Domu kulture u Kneževim Vinogradima (nekad „kulturni centar – disko“), Kneževi Vinogradi, Glavna 82.
– ukupne površine 172,61 m2 zatvorenog prostora ( 101,53 m2 podrumski prostor, 71,08 m2 prostor u prizemlju), te 45 m2 otvorenog prostora, a sastoji se od dvorišta (terase), hodnika, dva sanitarna čvora, podrumskog i prizemnog dijela
– prostor se daje u najam s namjenom: isključivo rekreacije (fitnes, teretana i sl. u donjem dijelu), te u prizemnom dijelu mogućim zdravljakom u sklopu rekreacije, bez služenja alkoholnih pića, ne može se koristiti selektivno samo prizemni dio.
– Prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja, prostor u odličnom stanju, dijelom opremljen (prizemni dio).
– Rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– Početna mjesečna zakupnina: 7,44 €.
2. Poslovni prostor br. 1 na dijelu Doma kulture u Karancu, Šandora Petefija 66 A. (dio nekadašnje ambulante)
– površine 26 m2 zatvorenog prostora (glavna prostorija s izlazom na ulicu N.Tesle površine 18 m2, skladišni prostor 5 m2, sanitarni čvor u zajedničkom korištenju s poslovnim prostorom br. 2 – razmjerne površine 3m2),
– prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
– prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
– rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– početna mjesečna zakupnina: 15,60 €
3. Poslovni prostor br. 2 na dijelu Doma kulture u Karancu, Šandora Petefija 66 A. (dio nekadašnje ambulante)
– površine 25,50 m2 zatvorenog prostora (glavna prostorija s izlazom na ulicu N.Tesle površine 13,5 m2, skladišni prostor 9 m2, sanitarni čvor u zajedničkom korištenju s poslovnim prostorom br. 2 – razmjerne površine 3m2),
– prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
– prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
– rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– početna mjesečna zakupnina: 15,30 €
4. poslovni prostor u Suzi , Suza, Trg Ač Gedeona 11.
– površine 40,20 m2, koji čini prostor bivšeg poštanskog ureda, a sastoji se od ulaznog hodnika, 2 prostorije i sanitarnog čvora,
– prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
– prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
– rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– početna mjesečna zakupnina: 24,12 €
Članak 2.
Pravo sudjelovanja na natječaju imaju sve pravne i fizičke osobe s prebivalištem u Republici Hrvatskoj, a koje uplate jamčevinu u vrijednosti početne mjesečne zakupnine za poslovni prostor za koji se natječu i to na žiro-račun Općine HR83 23400091819500000 s pozivom na broj: 68 7706-OIB i koje nemaju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja.
Uplaćena jamčevina se vraća natjecateljima koji ne uspiju u natječaju u roku 15 dana od dana odabira najpovoljnijeg natjecatelja, dok se odabranim natjecateljima uračunava u zakupninu. Odustalim natjecateljima jamčevina se zadržava kao odustatnina.
Članak 3.
Najpovoljnijom ponudom smatra se ona ponuda koja uz ispunjene uvjete iz natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine.
Prvenstveno pravo na odabir ponuditelja poslovnog prostora imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko ispunjavaju
uvjete iz natječaja i Zakona i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.
Članak 4.
Poslovni prostori mora se u funkciju stavit u roku 60 dana od dana sklapanja Ugovora. Mjesečna zakupnina plaća se unaprijed najkasnije do desetog dana u mjesecu, uz mjesečnu
zakupninu zakupnik je dužan plaćati i sve režijske troškove, čije će se plaćanje detaljno urediti ugovorom o zakupu, koji se sklapa kao ovršna isprava.
Prilikom sklapanja Ugovora o zakupu, koji se sklapa kao ovršna isprava, zakupnik je dužan dostaviti i bjanko ovjerenu zadužnicu na 1.000,00 €.
Članak 5.
Ponuda obvezno mora sadržavati:
– podatke o ponuditelju, adresa, OIB, (državljanstvo za fizičke osobe i podatke o upisu u upisnik nadležnog registra za pravne osobe),
– ponuđenu cijenu mjesečne zakupnine;
– naznaku djelatnosti koja će se obavljati u poslovnom prostoru;
– dokaz o registraciji za obavljanje djelatnosti koju nudi;
– rok početka rada u poslovnom prostoru;
– dokaz o uplati jamčevine;
– preslik o.i. odgovorne osobe,
– potvrdu Porezne uprave o ne postojanju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja;
– potvrdu Općine Kneževi Vinogradi o ne dugovanju po bilo kom osnovu ne stariju od 30 dana
– dokaz o prvenstvu prema Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata – potvrda nadležnog ureda.
Članak 6.
Ponude se dostavljaju u zatvorenim kovertama – preporučeno poštom sa naznakom „za natječaj za zakup poslovnog prostora – ne otvaraj“, na adresu: Općina Kneževi Vinogradi, Glavna
82., 31309 Kneževi Vinogradi, u roku od 8 dana od dana objave obavijesti u dnevnom tisku, te cijelog natječaja na oglasnim pločama i web stranici Općine: www.knezevi-vinogradi.hr .
Članak 7.
Zainteresirani natjecatelji tijekom otvorenog natječaja mogu uz nazočnost ovlaštene osobe zakupodavca izvršiti uvid u poslovni prostor za koji se natječe uz prethodnu najavu osobno ili na
tel. 031/730-938 (Općina Kneževi Vinogradi), svakim radnim danom od 7,00 do 15,00 sati, te zatražiti dodatna pojašnjenja u svezi natječaja.
Članak 8.
Otvaranje ponuda obavit će Komisija 07. lipnja 2024. u 12,00 sati. Odluku o davanju u zakup donosi Općinski načelnik u roku 30 dana od dana otvaranja ponuda. Općinski načelnik zadržava pravo ne prihvaćanja niti jedne ponude.