JAVNI POZIV za poticanje obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za mjeru „Najbolji srednjoškolac“

Temeljem čl. 47. Statuta Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 3/13, 3/18, 3/20, 1/21, 4/21, 22/23, 7/25) i Programa poticanja obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za period 2024.-2027.godine (Službeni glasnik 22/23), Općinski načelnik dana 09.06.2025. godine raspisuje

JAVNI POZIV za poticanje obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za mjeru „Najbolji srednjoškolac“

I. PREDMET JAVNOG POZIVA
Raspisuje se javni poziv za potporu – dodjelu nagrade iz Programa poticanja obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za period 2024.-2027. godine iz područja C. Srednjoškolsko
obrazovanje, Mjera 10: „Najbolji srednjoškolac“. Općina će najboljeg srednjoškolca nagraditi s potporom u vrijednosti 500,00 €.

II. PRIHVATLJIVI KORISNICI
Pravo na potporu – dodjelu nagrade ostvaruje najbolji učenik srednjoškolac s područja Općine Kneževi Vinogradi, s prosjekom 5,00 i osvojenim 1, 2 ili 3 mjestom na državnom, međužupanijskom ili županijskom natjecanju.

III. OBVEZNA DOKUMENTACIJA
– Potpuno i čitko ispisan obrazac;
– Preslika osobne iskaznice za podnositelja;
– Izjava o nepostojanju dvostrukog financiranja i privola – dio obrasca;
– Preslik svjedodžbe ili potvrde s ostvarenim ocjenama na kraju šk.godine 2024./2025.;
– Preslika dokaza o ostvarenom rezultatu na natjecanju;
– Preslika IBAN-a podnositelja zahtjeva (učenika/ce)

IV. NAČIN PODNOŠENJA ZAHTJEVA
Prijavitelji svoje zahtjeve (na propisanom obrascu) uz prilaganje obvezne dokumentacije podnose poštom ili osobno svakim radnim danom Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Kneževi Vinogradi, Hrvatske Republike 3. 31309 Kneževi Vinogradi. Natječaj je otvoren do 24.06.2025. godine.

V. ISPLATA SREDSTAVA
Na temelju uredne i potpune prijave Općinski načelnik, na prijedlog Povjerenstva donosi Odluku o isplati potpore u roku 15 dana. Sve što nije navedeno u tekstu ovog Javnog poziva, primjenjivat će se odredbe Programa poticanja obrazovanja na području Općine Kneževi Vinogradi za period 2024.-2027.godine.

Tekst Javnog poziva – HR
Tekst Javnog poziva – HU
Obrazac – O-Z-OB-10

Odluka o privremenoj obustavi Javnog poziva za dodjelu potpora za 2025. godinu iz Programa poticanja uređenja naselja u razdoblju 2025.-2028. godine za: Mjeru 2: Izgradnja novih stambenih objekata u službi razvoja gospodarstva i ruralnog razvoja područja i Mjeru 3: Kupovina stambenih objekata u službi razvoja gospodarstva i ruralnog razvoja

Na temelju članka 47. Statuta Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik broj 3/13, 3/18, 3/20, 1/21, 4/21, 22/23, 7/25), Općinski načelnik Općine Kneževi Vinogradi dana 08.05.2025. donio je

Odluku o privremenoj obustavi Javnog poziva za dodjelu potpora za 2025. godinu iz Programa poticanja uređenja naselja u razdoblju 2025.-2028. godine za:
Mjeru 2: Izgradnja novih stambenih objekata u službi razvoja gospodarstva i ruralnog razvoja područja i
Mjeru 3: Kupovina stambenih objekata u službi razvoja gospodarstva i ruralnog razvoja

Privremeno se obustavlja Javni poziv za dodjelu potpora za 2025. godinu iz Programa poticanja uređenja naselja na području Općine Kneževi Vinogradi u razdoblju 2025.-2028.
godine (u daljnjem tekstu: Javni poziv) i to za:

  • Mjera 2: Izgradnja novih stambenih objekata u službi razvoja gospodarstva i ruralnog razvoja područja
  • Mjera 3: Kupovina stambenih objekata u službi razvoja gospodarstva i ruralnog razvoja

Javni poziv se obustavlja iz razloga jer su obrađene prijave na dan 08. svibanj 2025. godine u odnosu na zahtijevani iznos bespovratnih sredstava dosegnuli 100% raspoloživih proračunskih sredstava za navedenu namjenu.

Tekst Odluke

Obavijest o provođenju deratizacije

Obavještavamo mještane da će se deratizacija na području Općine Kneževi Vinogradi (naselja: Jasenovac, Kamenac, Karanac, Kotlina, Mirkovac, Sokolovac, Suza, Zmajevac, Kneževi Vinogradi) provoditi u vremenu od 08.05.2025. do 15.05.2025. godine.

Deratizacija će se provoditi u svrhu preventivne deratizacije dvorišta i okućnica stambenih zgrada (domaćinstava) uporabom meka na osnovi djelatne tvari bromadiolona. Antidot je vitamin K-l.

JAVNI POZIV za dodjelu potpora iz Programa poticanja uređenja naselja u razdoblju 2025.-2028. godine u 2025.godini

Temeljem članka 47. Statuta Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 3/13, 3/18, 3/20, 1/21, 4/21, 22/23, 7/25), članka 6. Programa poticanja uređenja naselja u razdoblju 2025.-2028. godine (Službeni glasnik 5/25), Općinski načelnik raspisuje

JAVNI POZIV za dodjelu potpora iz Programa poticanja uređenja naselja u razdoblju 2025.-2028. godine u 2025.godini

I. PREDMET JAVNOG POZIVA
Raspisuje se Javni poziv za dodjelu potpora iz Programa poticanja uređenja naselja u razdoblju 2025-2028. godine u 2025.godinu za slijedeće mjere:
 MJERA 1.: uklanjanje starih objekata
 MJERA 2.: izgradnja novih stambenih objekata u službi razvoja gospodarstva i ruralnog razvoja područja
 MJERA 3.: kupovina stambenih objekata u službi razvoja gospodarstva i ruralnog razvoja
 MJERA 4.: vanjsko uređenje stambenog objekta
 MJERA 5.: sufinanciranje uređenja okućnice
 MJERA 7.: sufinanciranje priključenja na plinsku mrežu

Tekst Javnog poziva – uređenje naselja
Obrazac – UN-1
Obrazac – UN-2
Obrazac – UN-3
Obrazac – UN-4
Obrazac – UN-5
Obrazac – UN-7

Javni natječaj za zakup poslovnih prostora na području Općine Kneževi Vinogradi

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18, 123/24), članka 6. Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 1/2016), Općinski načelnik Općine Kneževi Vinogradi dana raspisao je

JAVNI NATJEČAJ za zakup poslovnih prostora na području Općine Kneževi Vinogradi

Članak 1.
Predmet Javnog natječaja je davanje u zakup poslovnog prostora i to:

1. Poslovni prostor br. 1 na dijelu Doma kulture u Karancu, Šandora Petefija 66 A. (dio nekadašnje ambulante)
– površine 26 m2 zatvorenog prostora (glavna prostorija s izlazom na ulicu N.Tesle površine 18 m2, skladišni prostor 5 m2, sanitarni čvor u zajedničkom korištenju s poslovnim prostorom br. 2 – razmjerne površine 3m2),
– prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
– prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
– rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– početna mjesečna zakupnina: 15,60 €

2. Poslovni prostor br. 2 na dijelu Doma kulture u Karancu, Šandora Petefija 66 A. (dio nekadašnje ambulante)
– površine 25,50 m2 zatvorenog prostora (glavna prostorija s izlazom na ulicu N.Tesle površine 13,5 m2, skladišni prostor 9 m2, sanitarni čvor u zajedničkom korištenju s poslovnim prostorom br. 2 – razmjerne površine 3m2),
– prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
– prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
– rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– početna mjesečna zakupnina: 15,30 €

3. Poslovni prostor u Suzi , Suza, Trg Ač Gedeona 11.
– površine 40,20 m2, koji čini prostor bivšeg poštanskog ureda, a sastoji se od ulaznog hodnika, 2 prostorije i sanitarnog čvora,
– prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
– prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
– rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– početna mjesečna zakupnina: 24,12 €

4. Prostor: Poslovni prostor u Domu kulture u Zmajevcu, Maršala Tita 90. – Prostorija na katu br. 1
– Ukupna površina 20 m2
– Prostor se sastoji od jedne prostorije s mogućnošću korištenja sanitarnog čvora u sklopu Doma kulture
– prostor se daje u najam s namjenom: za rad udruga i dr. neprofitnih organizacije od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi, posebno za rad s mladima, nacionalnim manjinama, jačanju kulture i sl.
– Prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova ulaganja
– Rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– Početna mjesečna zakupnina: 0,40 €.

5. Prostor: Poslovni prostor u Domu kulture u Zmajevcu, Maršala Tita 90. – Prostorija na katu br. 3
– Ukupna površina 28 m2
– Prostor se sastoji od jedne prostorije s mogućnošću korištenja sanitarnog čvora u sklopu Doma kulture
– prostor se daje u najam s namjenom: za rad udruga i dr. neprofitnih organizacije od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi, posebno za rad s mladima, nacionalnim manjinama, jačanju kulture i sl.
– Prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova ulaganja
– Rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– Početna mjesečna zakupnina: 0,56 €.

6. Prostor: Poslovni prostor u Zmajevcu, Maršala Tita 138. (objekt nekadašnje „Mađarske kuće“):
– Ukupne korisne površine prostorija -zatvorenog prostora 365,48 m2, te ukupne površine 1.305 m2 otvorenog dvorišnog prostora i parkinga.
– Prostor se sastoji od „kuće“ – uredskih prostorija sa sanitarnim čvorom, dvorane za okupljanje sa sanitarnim čvorom, pomoćne zgrade, te dvorišnog prostora i parkinga
– prostor se daje u najam s namjenom: za rad udruga i dr. neprofitnih organizacije registriranih kao lovačko društvo od interesa za opće dobro Općine Kneževi Vinogradi,
– Prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova ulaganja
– Rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
– Početna mjesečna zakupnina: 15,14 €.

Članak 2.
Za poslovne prostore od red.br. 1 do red.br. 3: Pravo sudjelovanja na natječaju imaju sve pravne i fizičke osobe s prebivalištem u Republici Hrvatskoj, a koje uplate jamčevinu u vrijednosti početne mjesečne zakupnine za poslovni prostor za koji se natječu i to na žiro-račun Općine HR83 23400091819500000 s pozivom na broj: 68 7706 – OIB i koje nemaju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja.
Za poslovne prostore od red.br. 4 do red.br. 6: Pravo sudjelovanja na natječaju imaju udruge registrirane sukladno Zakonu o udrugama sa sjedištem u Republici Hrvatskoj čije se aktivnosti provode na području Općine Kneževi Vinogradi, posebno za prostor pod red.br. 6 da su registrirane kao lovačko društvo, s ugovorenim lovištem, o čemu prilažu dokaz, a koje uplate jamčevinu u vrijednosti početne mjesečne zakupnine za poslovni prostor koji se natječu i to na žiro-račun Općine HR83 2340009 18195 00000 s pozivom na broj: 68 7706-OIB i koje nemaju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se udruga pridržava rokova plaćanja.
Uplaćena jamčevina se vraća natjecateljima koji ne uspiju u natječaju u roku 15 dana od dana odabira najpovoljnijeg natjecatelja, dok se odabranim natjecateljima uračunava u zakupninu. Odustalim natjecateljima jamčevina se zadržava kao odustatnina.

Članak 3.
Najpovoljnijom ponudom smatra se ona ponuda koja uz ispunjene uvjete iz natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine.
Prvenstveno pravo na odabir ponuditelja poslovnog prostora (posl.o.prostore od 1-3) imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i Zakona i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.

Članak 4.
Poslovni prostori mora se u funkciju stavit u roku 60 dana od dana sklapanja Ugovora.
Mjesečna zakupnina plaća se unaprijed najkasnije do desetog dana u mjesecu, uz mjesečnu zakupninu zakupnik je dužan plaćati i sve režijske troškove, čije će se plaćanje detaljno urediti ugovorom o zakupu, koji se sklapa kao ovršna isprava.
Prilikom sklapanja Ugovora o zakupu, koji se sklapa kao ovršna isprava, zakupnik je dužan dostaviti i bjanko ovjerenu zadužnicu na 1.000,00 €.

Članak 5.
Ponuda za poslovne prostore od red.br. 1 do red.br. 3 obvezno mora sadržavati:
– podatke o ponuditelju, adresa, OIB, (državljanstvo za fizičke osobe i podatke o upisu u upisnik nadležnog registra za pravne osobe),
– naznaku prostora za koji se natječe;
– ponuđenu cijenu mjesečne zakupnine;
– naznaku djelatnosti koja će se obavljati u poslovnom prostoru;
– dokaz o registraciji za obavljanje djelatnosti koju nudi;
– rok početka rada u poslovnom prostoru;
– dokaz o uplati jamčevine;
– preslik o.i. odgovorne osobe,
– potvrdu Porezne uprave o ne postojanju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja;
– potvrdu Općine Kneževi Vinogradi o ne dugovanju po bilo kom osnovu ne stariju od 30 dana
– dokaz o prvenstvu prema Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata
– potvrda nadležnog ureda.
Ponuda za poslovne prostore od red.br. 4 do red.br. 6 obvezno mora sadržavati:
1. Podatke o udruzi (adresa, OIB ovlaštene osobe za zastupanje, ispis iz Registra udruga);
2. Oznaku prostora za koji se natječe (redni broj i lokacija);
3. Ponuđenu cijenu mjesečne zakupnine za prostor za koji se natječe;
4. Rok početka rada u poslovnom prostoru, koji ne može biti dalji od 30 dana od dana sklapanja ugovora;
5. Dokaz o uplati jamčevine;
6. Dokaz za obavljanje djelatnosti (izvadak iz Statuta i sl.);
7. Za lovačka društva i presliku ugovora o ugovorenom lovištu ili drugi slični dokument iz kojeg je isto dokazivo
8. Preslik osobne iskaznice za odgovornu osobu;
9. Potvrdu Porezne uprave o ne postojanju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave po bio kojoj osnovi javnih davanja ne stariju od 30 dana od dana objave javnog natječaja;
10. Potvrdu Općine Kneževi Vinogradi o ne dugovanju po bilo kojoj osnovi

Članak 6.
Ponude se dostavljaju u zatvorenim kovertama – preporučeno poštom sa naznakom „Za natječaj za zakup poslovnog prostora u ________ – ne otvaraj“, na adresu: Općina Kneževi Vinogradi, Hrvatske Republike 3., 31309 Kneževi Vinogradi, u roku od 8 dana od dana objave obavijesti u dnevnom tisku, te cijelog natječaja na oglasnim pločama i web stranici Općine: www.knezevi-vinogradi.hr

Članak 7.
Zainteresirani natjecatelji tijekom otvorenog natječaja mogu uz nazočnost ovlaštene osobe zakupodavca izvršiti uvid u poslovni prostor za koji se natječe uz prethodnu najavu osobno ili na tel. 031/730-938 (Općina Kneževi Vinogradi), svakim radnim danom od 7:00 do 15:00 sati, te zatražiti dodatna pojašnjenja u svezi natječaja.

Članak 8.
Otvaranje ponuda obavit će Komisija u roku 8 dana od zadnjeg dana završetka natječaja.
Odluku o davanju u zakup donosi Općinski načelnik u roku 30 dana od dana otvaranja ponuda.
Općinski načelnik zadržava pravo ne prihvaćanja niti jedne ponude.

Javni natječaj

Obavijest o isplati uskrsnice

Općina Kneževi Vinogradi, sukladno Odluci Načelnika Općine Kneževi Vinogradi, obavještava stanovnike Općine o isplati jednokratne pomoći (USKRSNICE).

USKRSNICA U IZNOSU OD 40,00 €

● umirovljenicima s iznosom mirovine do 225,63 € mjesečno, kao i
● korisnicima socijalne pomoći s iznosom pomoći do 225,63 €

USKRSNICA U IZNOSU OD 30,00 €

● umirovljenicima s iznosom mirovine do 331,81 € mjesečno, kao i
● korisnicima socijalne pomoći s iznosom pomoći do 331,81 €

Visina mirovine, odnosno pomoći dokazuje se dokumentom odrezak o visini posljednje mirovine, odnosno socijalne pomoći, uz predočenje osobne iskaznice i OIB-a.

REDOSLIJED ISPLATE PO SELIMA – 08.04.2025. UTORAK

1. KARANAC od 08:00 do 11:00 sati u prostorijama Doma kulture
2. KOTLINA od 08:00 do 10:00 sati u prostorijama Doma kulture
3. SUZA od 08:00 do 11:00 sati u prostorijama Doma kulture
4. ZMAJEVAC od 08:00 do 11:00 sati u prostorijama Doma kulture
5. KN.VINOGRADI, MIRKOVAC, KAMENAC, JASENOVAC od 08:00 do 14:00 sati u prostorijama Općine Kn. Vinogradi (Hrvatske Republike 3)

U slučaju zakašnjenja novac možete podići do 15.04.2025. godine (Utorak) do 15,00 sati u prostorijama Općine Kn. Vinogradi (Hrvatske Republike 3).

NAPOMENA: U slučaju spriječenosti nositelja, isplata će se izvršiti bilo kojem punoljetnom članu uže obitelji uz predočenje traženih dokumenata.

Javni natječaj za zakup poslovnog prostora na području Općine Kneževi Vinogradi

Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18, 123/24), članka 6. Odluke o davanju u zakup i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Kneževi Vinogradi (Službeni glasnik 1/2016), Općinski načelnik Općine Kneževi Vinogradi raspisao je

JAVNI NATJEČAJ za zakup poslovnog prostora na području Općine Kneževi Vinogradi

Članak 1.

Predmet Javnog natječaja je davanje u zakup poslovnog prostora i to:

  1. Poslovni prostor br. 1 na dijelu Doma kulture u Karancu, Šandora Petefija 66 A. (dio nekadašnje ambulante)
    – površine 26 m2 zatvorenog prostora (glavna prostorija s izlazom na ulicu N.Tesle površine 18 m2, skladišni prostor 5 m2, sanitarni čvor u zajedničkom korištenju s poslovnim
    prostorom br. 2 – razmjerne površine 3m2),
    – prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
    – prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
    – rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
    – početna mjesečna zakupnina: 15,60 €
  2. Poslovni prostor br. 2 na dijelu Doma kulture u Karancu, Šandora Petefija 66 A. (dio nekadašnje ambulante)
    – površine 25,50 m2 zatvorenog prostora (glavna prostorija s izlazom na ulicu N.Tesle površine 13,5 m2, skladišni prostor 9 m2, sanitarni čvor u zajedničkom korištenju s poslovnim prostorom br. 2 – razmjerne površine 3m2),
    – prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
    – prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
    – rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
    – početna mjesečna zakupnina: 15,30 €
  3. Poslovni prostor u Suzi , Suza, Trg Ač Gedeona 11.
    – površine 40,20 m2, koji čini prostor bivšeg poštanskog ureda, a sastoji se od ulaznog hodnika, 2 prostorije i sanitarnog čvora,
    – prostor se daje u najam s namjenom: trgovina, uredi (financ.instituc, knjigov.servisi i sl.), proizvodna djelatnost, uslužni obrti,
    – prostor se daje u viđenom stanju, bez mogućnosti priznavanja troškova uređenja prostora za stavljanje u funkciju;
    – rok na koji se prostor daje u zakup: 5 godina
    – početna mjesečna zakupnina: 24,12 €

Članak 2.
Pravo sudjelovanja na natječaju imaju sve pravne i fizičke osobe s prebivalištem u Republici Hrvatskoj, a koje uplate jamčevinu u vrijednosti početne mjesečne zakupnine za poslovni prostor za koji se natječu i to na žiro-račun Općine HR83 23400091819500000 s pozivom na broj: 68 7706 – OIB i koje nemaju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja.

Uplaćena jamčevina se vraća natjecateljima koji ne uspiju u natječaju u roku 15 dana od dana odabira najpovoljnijeg natjecatelja, dok se odabranim natjecateljima uračunava u zakupninu. Odustalim natjecateljima jamčevina se zadržava kao odustatnina.

Članak 3.
Najpovoljnijom ponudom smatra se ona ponuda koja uz ispunjene uvjete iz natječaja sadrži i najviši iznos zakupnine.
Prvenstveno pravo na odabir ponuditelja poslovnog prostora imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i Zakona i prihvate najviši ponuđeni iznos zakupnine.

Članak 4.
Poslovni prostori mora se u funkciju stavit u roku 60 dana od dana sklapanja Ugovora. Mjesečna zakupnina plaća se unaprijed najkasnije do desetog dana u mjesecu, uz mjesečnu
zakupninu zakupnik je dužan plaćati i sve režijske troškove, čije će se plaćanje detaljno urediti ugovorom o zakupu, koji se sklapa kao ovršna isprava. Prilikom sklapanja Ugovora o zakupu, koji se sklapa kao ovršna isprava, zakupnik je dužan dostaviti i bjanko ovjerenu zadužnicu na 1.000,00 €.

Članak 5.
Ponuda obvezno mora sadržavati:
– podatke o ponuditelju, adresa, OIB, (državljanstvo za fizičke osobe i podatke o upisu u upisnik nadležnog registra za pravne osobe),
– ponuđenu cijenu mjesečne zakupnine;
– naznaku djelatnosti koja će se obavljati u poslovnom prostoru;
– dokaz o registraciji za obavljanje djelatnosti koju nudi;
– rok početka rada u poslovnom prostoru;
– dokaz o uplati jamčevine;
– preslik o.i. odgovorne osobe,
– potvrdu Porezne uprave o ne postojanju dospjele nepodmirene obveze prema državnom proračunu i jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja;
– potvrdu Općine Kneževi Vinogradi o ne dugovanju po bilo kom osnovu ne stariju d 30 dana
– dokaz o prvenstvu prema Zakonu o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata – potvrda nadležnog ureda.

Članak 6.
Ponude se dostavljaju u zatvorenim kovertama – preporučeno poštom sa naznakom „za natječaj za zakup poslovnog prostora u ________ – ne otvaraj“, na adresu: Općina Kneževi Vinogradi, Hrvatske Republike 3., 31309 Kneževi Vinogradi, u roku od 8 dana od dana objave obavijesti u dnevnom tisku, te cijelog natječaja na oglasnim pločama i web stranici Općine: www.knezevi-vinogradi.hr

Članak 7.
Zainteresirani natjecatelji tijekom otvorenog natječaja mogu uz nazočnost ovlaštene osobe zakupodavca izvršiti uvid u poslovni prostor za koji se natječe uz prethodnu najavu osobno ili na tel. 031/730-938 (Općina Kneževi Vinogradi), svakim radnim danom od 7:00 do 15:00 sati, te zatražiti dodatna pojašnjenja u svezi natječaja.

Članak 8.
Otvaranje ponuda obavit će Komisija 07. travnja 2025. u 12:00 sati. Odluku o davanju u zakup donosi Općinski načelnik u roku 30 dana od dana otvaranja ponuda. Općinski načelnik zadržava pravo ne prihvaćanja niti jedne ponude.

Tekst Javnog natječaja

Održana edukativna predstava “Šumska bajka” za najmlađe

Održana edukativna predstava “Šumska bajka” za najmlađe

U proteklim danima, djeca iz Dječjeg vrtića Zeko, OŠ Kneževi Vinogradi i OŠ Zmajevac imala su priliku uživati u edukativnoj i zabavnoj predstavi “Šumska bajka”, koja im je na interaktivan način približila važnost razvrstavanja otpada i očuvanja prirode.

Kroz veselu priču o stanovnicima šume, mališani su naučili kako pravilno odvajati otpad te kako svakodnevnim ekološkim navikama mogu pomoći očuvanju okoliša. Glavni junaci predstave na duhovit i poučan način prikazali su izazove s kojima se priroda suočava zbog ljudskog nemara, potaknuvši djecu da i sami postanu mali ekološki junaci.

Uz smijeh, pjesmu i zanimljive likove, djeca su učila kako pravilno razvrstavati otpad, zašto je važno reciklirati te kako svatko od nas može doprinijeti čišćem i ljepšem okolišu. Kroz interaktivne scene, najmlađi su sudjelovali u spašavanju šumske čarolije, shvaćajući da male ekološke navike mogu napraviti veliku razliku.

Predstava je organizirana u sklopu projekta “Eko Vin: zajedno za čistiju općinu” kojeg provodi Općina Kneževi Vinogradi te koji je financiran sredstvima Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost.

Porez na nekretnine – prijava podataka bitnih za oporezivanje

Porez na nekretnine – prijava podataka bitnih za oporezivanje

Zbog mnogobrojnih upita mještana u svezi poreza na nekretnine, u nastavku donosimo tekst koji je objavljen 17.3.2025. godine na web stranici Porezne uprave vezan uz Porez na nekretnine, odnosno prijavu podataka za oporezivanje. Tekst je objavljen na sljedećoj poveznici: https://porezna-uprava.gov.hr/hr/porez-na-nekretnine-prijava-podataka-bitnih-za-oporezivanje/7575

(više…)

Dodijeljene stipendije učenicima i studentima za tekuću školsku/akademsku godinu

Općina Kneževi Vinogradi i ove godine stipendira učenike i studente kako bi ih potaknula na ostvarivanje što boljeg uspjeha u školi te na uključivanje što većeg broja mladih ljudi na nastavak školovanja na visokoškolskim ustanovama.

Nakon provedenog Natječaja za dodjelu učeničkih i studentskih stipendija za školsku/akademsku godinu 2024./2025. Općinski načelnik Općine Kneževi Vinogradi dodijelio je 8 stipendija, od toga:

  • 2 učeničke stipendije sa područja Općine Kneževi Vinogradi, te
  • 6 stipendija studentima sa područja Općine Kneževi Vinogradi.

Učeničke stipendije iznose 30,00 eura mjesečno, a isplaćuju se učenicima za 10 mjeseci, odnosno za period od siječnja do lipnja, te od rujna do prosinca, dok studentske stipendije iznose  100,00 eura mjesečno koje se isplaćuju studentima za 11 mjeseci, odnosno za period od siječnja do srpnja, te od rujna do prosinca.

Općina će u 2025. godini ukupno stipendirati 7 učeničkih te 20 studentskih stipendija za koje su osigurana sredstva u Proračunu.

Istraživanje o biciklističkim navikama mještana Općine Kneževi Vinogradi

Općina Kneževi Vinogradi provodi istraživanje kako bi analizirala trenutne navike korištenja bicikala među različitim skupinama stanovništva, kao i stavove mještana o postojećoj biciklističkoj infrastrukturi.

Posebna pažnja usmjerena je na svakodnevne potrebe i navike svih građana. Rezultati ankete bit će iskorišteni za poboljšanje biciklističke infrastrukture, čineći je sigurnijom, pristupačnijom i bolje prilagođenom stvarnim potrebama svih korisnika.

Vaši odgovori bit će ključni za planiranje budućih projekata koji će poboljšati svakodnevno kretanje i unaprijediti kvalitetu života u našoj općini.

Anketa je anonimna te je za njeno ispunjavanje potrebno cca. 5 minuta.

Anketa se nalazi na sljedećoj poveznici: https://forms.gle/QEAbfWo5AyzBPDwEA.

Općina Kneževi Vinogradi udrugama dodijelila ugovore za projekte i manifestacije u vrijednosti 272 tisuća eura

Koncem prošlog tjedna u Piroš čizmi u Suzi održano je potpisivanje ugovora o dodjeli financijskih sredstava između Općine Kneževi Vinogradi i predstavnika 31 udruge. Načelnik Vedran Kramarić tom je prilikom, u prisustvu predsjednika udruga, formalizirao financijsku podršku projektima, programima i manifestacijama koje doprinose razvoju zajednice.

Potpora udrugama osigurana je kroz dva javna natječaja – jedan namijenjen financiranju programa i projekata od interesa za opće dobro te drugi usmjeren na organizaciju manifestacija na području Općine Kneževi Vinogradi. Kroz njih će se tijekom 2025. godine realizirati brojne aktivnosti koje obogaćuju društveni, kulturni, sportski i socijalni život u općini.

Načelnik Kramarić iskoristio je ovu priliku kako bi čestitao udrugama na uspješno prijavljenim inicijativama te izrazio zahvalnost na njihovoj predanosti i trudu. Naglasio je da upravo njihov angažman čini općinu mjestom ugodnog življenja, jača zajedništvo i doprinosi promociji općine kao dinamične i sadržajne sredine.

Za provedbu 27 programa i projekata udruga osigurano je ukupno 218.550,00 eura, dok će 15 manifestacija dobiti financijsku potporu u ukupnom iznosu od 53.400,00 eura. Ova sredstva omogućit će nastavak kvalitetnog rada udruga i realizaciju događanja koja okupljaju i povezuju lokalnu zajednicu.

1 2 3 4 12